Σελίδα 1 από 1

Αποσμητικα και paraben

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2012, 15:13
από Aris
Οι επικινδυνες επιπτωσεις τους

απο το CAPITAL.GR

αραγε τα Nivea, axe, rexona κλπ ποσο ενοχα ειναι;

Re: Αποσμητικα και paraben

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2012, 21:07
από Stefanos
Αντρα με καρκινο στο βυζι δεν εχω δει μεχρι στιγμης..

Και μπορει να τα αλειφουμε στη μουσουδα μας, αλλα δεν εχουν ολα paraben, και ενω χρησιμοποιειται εδω και δεκαετιες, κοιτα την πρωτη προταση του ποστ...

Re: Αποσμητικα και paraben

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2012, 21:49
από Δημήτρης
Έχουμε όμως και γυναίκες, αδερφές, μάνα Στέφο, καλό είναι να προσέχουμε για να τις έχουμε!

Re: Αποσμητικα και paraben

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2012, 21:56
από Stefanos
Σωστα. Μια φορα εξηγηση και φτανει. Αλλωστε και αυτες ξερουν να διαβαζουν, εχουν τους γιατρους τους, μπορουν δλδ να ρωτησουν, υπαρχει το ιντερνετ, και εν τελει εαν μια γυναικα εχει βαλει κατι στο μυαλο της, θελω να δω πως θα της το βγαλεις, οεο!

Re: Αποσμητικα και paraben

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2012, 09:32
από hero
Ο καρκινοσ του μαστου υπαρχει σπανια μεν αλλα υπαρχει και στους ανδρες , μαλιστε ειναι και πολυ επιθετικος με μεγαλα ποσοστα θνησιμοτητας .

http://www.medlook.net/article.asp?item_id=970" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mastologos.gr/breast-cancer/ ... ast-cancer" onclick="window.open(this.href);return false;