Σελίδα 1 από 4

Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2012, 16:57
από Apostolos
Το θέμα έχει αναφερθεί κατά καιρούς και έχουν ειπωθεί διάφορες απόψεις σε διάφορα θέματα. Ας το κάνουμε πιο συγκεκριμένο. Πιστεύετε ότι μπορεί αυτή την στιγμή να δημιουργήσει κανείς στην Ελλάδα επιχείρηση που να σχετίζετε με τα είδη του παραδοσιακού ξυρίσματος, είτε μιλάμε για εξοπλισμό (κατάστημα – eshop) είτε για υπηρεσίες( παραδοσιακό κουρείο με ξύρισμα, όπως Αμερική :megagrin ); Και κατά πόσο θα μπορούσε μια επιχείρηση να επιβιώσει αποκλειστικά με τέτοια είδη; Μήπως θα ήταν πιο εύκολο να είναι συμπληρωματικά είδη σε μια υπάρχουσα επιχείρηση;

Η δική μου άποψη θα ακολουθήσει γιατί πρέπει να φύγω.

Υ.Γ.: Κατανοώ ότι πολλοί μπορεί να έχουν ιδέες που να μην θέλουν να αποκαλύψουν, το σέβομαι. Άλλωστε η συμμετοχή είναι προαιρετική.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2012, 17:00
από Slur
Εγώ όταν ρώτησα το ίδιο πράγμα φίλτατε Απόστολε πριν ένα χρόνο μου ρίξατε παντόφλα. :lachtot
Και πρώτα-πρώτα μου ήρθε από εσένα :megagrin

http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php ... 716#p10183" onclick="window.open(this.href);return false;


Αστειεύομαι προφανώς :bigsmilie


Προσωπική μου γνώμη είναι ότι θα μπορούσε να σταθεί σαν μαγαζί.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2012, 17:17
από Apostolos
Μα και τώρα η άποψη μου δεν έχει αλλάξει, απλά το θέμα έθεσα.
Το θέμα σου το είχα ξεχάσει, με ξεγέλασε ο τίτλος. Ας συνεχίσουμε εδώ την κουβέντα σε νέα βάση αφού τώρα οι συνθήκες είναι διαφορετικές και μελλοντικά θα τα συγχωνεύσω.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 10:24
από NavalArchitect
Πιστεύω πως ναι.

Είναι, κατά την προσωπική μου άποψη, κάτι που κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα γίνει στην Ελλάδα.

Το 2006-2009 που πρωτοήμουν εδώ στην Κορέα, γνώρισα και κάτι άλλο: το μασάζ. Μιλάμε φυσικά για το νορμάλ, το καλό μασάζ. Εδώ αυτά τα πράγματα είναι ευρέως διαδεδομένα και διαθέσιμα. Είχα γνωρίσει και μια κοπέλλα η οποία είχε εξειδικευθεί στο Ταυλανδέζικο μασάζ (πήγαινε στην Ταυλάνδη κάθε καλοκαίρι και έκανε περισσότερα σεμινάρια) και μου είχε μπει η ιδέα να κάνω κάτι μεταξύ μαγαζιού/κουρείου με όλες τις παρελκόμενες υπηρεσίες.

Τώρα βέβαια τα μασάζ κλπ. πιό πολύ σε σπα ταιριάζουν, να είμαστε ειλικρινείς. Ή σε μεγάλα, πολύ οργανωμένα γυμναστήρια.

Η υπόθεση του vendor όμως είναι πιστεύω μια πολύ καλή ιδέα για Ελλάδα. Να κάνει κάποιος δηλαδή το αντίστοιχο Connaught. Μπορεί να πιάσει και Κύπρο, Αίγυπτο, Λίβανο, Ισραήλ, αλλά και Κόλπο. Στην επαρχία στην Ελλάδα υπάρχει κόσμος που έχει χρήμα, υπάρχουν γυναίκες που έχουν και θέλουν να ξοδέψουν, αλλά να πάνε πού στα μαγαζιά εκεί και να βρούν τί? Αν έχει κάποιος ένα ιντερνετικό μαγαζί με μέικ-απ, με σκιές, με όλα αυτά τα καλούδια, υδατικές κλπ. θα πάρει όλη την αγορά. Τα πράγματα θα αποστέλλονται με δεν ξέρω 'γω τι ACS, κλπ. έχουμε εκεί.

Η ιντερνετική πρόσβαση στην Ελλάδα είναι περιορισμένη, αλλά αυτό πόσο θα κρατήσει? Όποιος μπει στην αγορά πρώτος θα πάρει την πίτα, αυτό είναι νόμος. Το κεφάλαιο που απαιτείται αρχικά είναι 20-30 χιλιάρικα για το στοκ. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον. Απλά θέλει διαφήμιση. Έχει κανείς αντίρρηση ότι αν πάμε στους φίλους που έχουμε και τους δείξουμε πόσο καλό είναι να αλλάξει κάποιος και να περιποιείται τον εαυτό του με μια υδατική, μ'ένα ωραίο σπέσιαλ άρωμα, μ'ενα πολύ καλό σαπούνι και άφτρ σέιβ ξυρίσματος, δεν θα ζητήσουν και ξαναζητήσουν περισσότερα? Απλά δεν το'χουν μάθει το κόλπο.

Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό, δε θα ξοδεύουν τα χρήματά τους μόνο σε ρολόγια ή γραβάτες. Αυτός που θα επωφεληθεί λοιπόν τα μέγιστα είναι αυτός που θα μπει πρώτος στην αγορά. Και κατάστημα κανονικό να γίνει καλό είναι να στηθεί σε περιοχή που υπάρχουν επαγγελματίες, δηλ. δικηγόροι, γιατροί, στον Πειραιά π.χ. που ξέρω εγώ λόγω επαγγέλματος, και μετά ο ένας θα σου φέρνει τον άλλο.

Δεν ξέρω, αυτή είναι η άποψή μου. Το μόνο βέβαια που θέλει ένα ίντερνετ μαγαζί είναι να είσαι 24 ώρες το 24-ωρο από πάνω, σαν τον Πωλ απ'το Connaught. Αν δεν έχεις γρήγορη αντίδραση και κάλυψη του πελάτη μέσω ηλ. ταχυσδρομείου, όλα είναι χαμένα. Τα περιθώρια είναι πολύ χαμηλά, αλλά εγώ είμαι σίγουρος ότι αυτοί οι δύο (Connaught και Shaving.ie) τουλάχιστον βγάζουν χρήματα.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 11:07
από Apostolos
Συμφωνώ μαζί σου Κωνσταντίνε. Μη ξεχνάμε όμως μια βασική παράμετρο, σημείο βέβαια περισσότερο των τελευταίων καιρών. Το φορολογικό σύστημα και το νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα δεν διευκολύνει τις επενδύσεις, ειδικά το τελευταίο διάστημα με τα αυθαίρετα εισπρακτικά μέτρα. Έτσι από την μιά θέλει πολύ προσοχή καθώς η φορολογία και η μέθοδος που αυτή κινείται μπορεί να είναι απρόβλεπτη, από την 'άλλη η γραφειοκρατία και οι απαρχαιωμένοι νόμοι δεν βοηθάνε. Π.χ σε αντίθεση με την Αμερική που μία επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει απο ένα garaze και να εξελιχθεί σε κολοσσό,εδώ ακόμη και ένα eshop πρέπει να έχει κάποιες προδιαγραφές (π.χ δεν μπορεί να γίνει απο το σπίτι σου, θέλει επαγγελματική στέγη και άλλα πολλά.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 11:18
από Slur
Αν δεν ήμασταν Έλληνες και ήμασταν άνθρωποι που μπορούν να συνεννοηθούμε μεταξύ τους ίσως θα μπορούσαμε να κάναμε ένα συνεταιρισμό 5-10 μέλη του φόρουμ μεταξύ μας, να μοιραζόμασταν έξοδα χρόνο και δουλειά και να το ξεκινούσαμε σιγά-σιγά αυτό που προτείνει ο Κωνσταντίνος.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 11:19
από Apostolos
Εδώ συμφωνώ πολύ μαζί σου.

Δυστυχώς στην Ελλάδα η υπόθεση συνεταιρισμός ήταν πάντα μια πικραμένη ιστορία.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 11:49
από NavalArchitect
Συμφωνώ κι εγώ κύριοι.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2012, 23:15
από BABIS
Στην Ελλάδα κάθε τέτοια απόπειρα τν θεωρώ καταδικασμένη.
Για πολλούς λόγους.


1)Οι περισσότεροι έλληνες δεν ξυρίζονται.
2)Είναι και "ιδεολογικά" αντίθετοι με το ξύρισμα , όπως και με το κλασσικό ντύσιμο.
3)Τα επαγγελματικά ακίνητα είναι πανάκριβα και το vfm είναι τραγικό.
4)Η φορολογία ουσιαστικά δεν είναι φορολογία , αλλά παράγοντας αποτροπής των πάντων από το να ανοίξουν επιχείρηση και μηχανισμός για να κλείσουν οι ελάχιστες που παραμένουν από το παρελθόν.
5)Λοιπές εισφορές στο Δημόσιο , πλην άμεσης φορολογίας. Φόρος επιτηδευματία ,νέες εισφορές 1% - 4%
υπέρ ΟΑΕΔ από το 1ο €.
6)Φ.Π.Α. από τα χειρότερα στον κόσμο στο 23% .
7)Φόρος Πολυτελείας !!!!
8)Εργατική νομοθεσία που καθιστά αγκάθι την πρόσληψη προσωπικού. Υψηλό κόστος εισφορών για κάθε εργαζόμενο , με μηδενική ανταποδοτικότητα.

Επίσης θεωρώ ότι είναι δύσκολο μία νέα μικρή επιχείρηση να ανταγωνισθεί γίγαντες του εξωτερικου,
που δραστηριοποιούνται σε άλλες χώρες, πιο πρόσφορες.
Οπότε ακόμη και αν γινόταν ένα πλήρες κατάστημα , αν είχε τη floid π.χ. 0,30€ ακριβότερα
από το ... Connaught Shaving οι ελάχιστοι φανατικοί καταναλωτές των φόρουμ
όχι μόνο θα προτιμούσαν το Connaught , αλλά θα δυσφήμιζαν και όσο μπορούσαν (με ζήλο)
το ελληνικό κατάστημα.

Καλύτερα λοιπόν που δεν γίνεται.
Δεν μας αξίζει
και θα έχανε και κάποιος ανθρωπάκος τζάμπα τα λεφτά του.

Re: Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2012, 08:41
από Aris
Επίσης θεωρώ ότι είναι δύσκολο μία νέα μικρή επιχείρηση να ανταγωνισθεί γίγαντες του εξωτερικου,
που δραστηριοποιούνται σε άλλες χώρες, πιο πρόσφορες.
Οπότε ακόμη και αν γινόταν ένα πλήρες κατάστημα , αν είχε τη floid π.χ. 0,30€ ακριβότερα
από το ... Connaught Shaving οι ελάχιστοι φανατικοί καταναλωτές των φόρουμ
όχι μόνο θα προτιμούσαν το Connaught , αλλά θα δυσφήμιζαν και όσο μπορούσαν (με ζήλο)
το ελληνικό κατάστημα.
Μπαμπη

Με την ιδια λογικη πχ η Levis (ή τοσες αλλες μαρκες) δεν θα επρεπε να εχει καταστημα στην Ερμου αφου τα τζιν τα βρισκεις φτηνοτερα απο το ιντερνετ. Ομως υπαρχει κ γιατι υπαρχει;

Διοτι πας να δεις απο κοντα τι εχει, να ρωτησεις, να επεξεργαστεις.....

Για τους φορους εχεις δικιο το κρατος σου ριχνει μουτζα απο την αρχη, αλλα σε ενα πιο ανθρωπινο επιχειρηματικο περιβαλλον δεν θα εβλεπα να υπαρχει καποιο προβλημα....