Το παραδοσιακό ξύρισμα ως επιχείρηση για βιοπορισμό.
-
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 9
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17334 times
[youtube][/youtube]
-
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 131
- Εγγραφή: 20 Σεπ 2014, 14:23
- 9
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 74 times
- Ηλικία: 51
Προσωπικά πιστεύω οτι τα πάντα μπορούν να επιτευχθούν αρκεί να υπάρχει στρατηγική, πλάνο και σκληρή δουλειά.
Όποιος έχει όρεξη να το παλεύει όλη μέρα και κάθε ημέρα θα πετύχει.
Τι θα έκανα εγώ.
1ον) Μαγαζί σε πιάτσα. Όχι απαραίτητα μεγάλο, αλλά με χαρακτήρα.
Να μπορεί και κάλιστα να γίνει "στέκι" για ατέρμονες συζητήσεις μεταξύ
πελατών και ιδιοκτήτη σχετικά με τι άλλο? Το ξύρισμα !!!
Είναι σημαντικό να έχεις μια εμφανή έδρα, να ξέρει ο άλλος οτι θα σε βρει
κάπου αν έρθει, κι ας μην έρθει ποτέ
2ον Ιστοσελίδα - eshop με αποστολλή σε όλη την Ελλάδα. πλέον υπάρχουν πακέτα των ΕΛΤΑ
που με 2,50 ευρώ στέλνεις παντού στο εσωτερικό.
Για να υποστηρίξεις το eshop σου και το μαγαζί σου, προτείνεται δημιουργία καναλιού με βιντεάκια στο
youtube που θα μπορείς ,όχι απαραίτητα να διαφημίζεις direct, τα προιόντα σου αλλά:
-να δίνεις συμβουλές για καλό ξύρισμα. (Ξύρισμα on camera)
- προτάσεις για αρχαρίους κλπ
Σε όλη αυτή τη διαδικασία (που οπτικά θα πρέπει να είναι άψογη) θα μπορείς να πετάς τεχνηέντως και τις "σπόντες" σου για το μαγαζί σου τα προιόντα σου, τις εκτπώσεις σου, τις προσφορές σου κλπ.
Πολλά πράγματα που έχουν γραφτεί εδώ αποτελούν θησαυρό ενημέρωσης που αν οπτικοποιηθούν
θα δουλέψουν. Με το youtube θα σε μάθει και ο κόσμος στον οποίον απευθύνεσαι.
Εκτός από το youtube θα πρέπει το eshop να υπάρχει ένα blog που ο ιδιοκτήτης θα γράφει άρθρα σχετικά για το ξύρισμα
συγκριτικά προϊοντων κι ένα σωρά άλλα. Αυτό σημαίνει εισροή ενδιαφερομένων στο eshop και στο μαγαζί μέσω της αναζήτησης στο google. ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ !!!
Τέλος μια σωστή οικονομική πολιτική θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη.
Και φυσικά η φυσική παρουσία του ιδιοκτήτη (Personal Branding) θα είναι ο καταλυτικός παράγων.
Ελπίζω να βοήθησα :megagrin
Όποιος έχει όρεξη να το παλεύει όλη μέρα και κάθε ημέρα θα πετύχει.
Τι θα έκανα εγώ.
1ον) Μαγαζί σε πιάτσα. Όχι απαραίτητα μεγάλο, αλλά με χαρακτήρα.
Να μπορεί και κάλιστα να γίνει "στέκι" για ατέρμονες συζητήσεις μεταξύ
πελατών και ιδιοκτήτη σχετικά με τι άλλο? Το ξύρισμα !!!
Είναι σημαντικό να έχεις μια εμφανή έδρα, να ξέρει ο άλλος οτι θα σε βρει
κάπου αν έρθει, κι ας μην έρθει ποτέ
2ον Ιστοσελίδα - eshop με αποστολλή σε όλη την Ελλάδα. πλέον υπάρχουν πακέτα των ΕΛΤΑ
που με 2,50 ευρώ στέλνεις παντού στο εσωτερικό.
Για να υποστηρίξεις το eshop σου και το μαγαζί σου, προτείνεται δημιουργία καναλιού με βιντεάκια στο
youtube που θα μπορείς ,όχι απαραίτητα να διαφημίζεις direct, τα προιόντα σου αλλά:
-να δίνεις συμβουλές για καλό ξύρισμα. (Ξύρισμα on camera)
- προτάσεις για αρχαρίους κλπ
Σε όλη αυτή τη διαδικασία (που οπτικά θα πρέπει να είναι άψογη) θα μπορείς να πετάς τεχνηέντως και τις "σπόντες" σου για το μαγαζί σου τα προιόντα σου, τις εκτπώσεις σου, τις προσφορές σου κλπ.
Πολλά πράγματα που έχουν γραφτεί εδώ αποτελούν θησαυρό ενημέρωσης που αν οπτικοποιηθούν
θα δουλέψουν. Με το youtube θα σε μάθει και ο κόσμος στον οποίον απευθύνεσαι.
Εκτός από το youtube θα πρέπει το eshop να υπάρχει ένα blog που ο ιδιοκτήτης θα γράφει άρθρα σχετικά για το ξύρισμα
συγκριτικά προϊοντων κι ένα σωρά άλλα. Αυτό σημαίνει εισροή ενδιαφερομένων στο eshop και στο μαγαζί μέσω της αναζήτησης στο google. ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ !!!
Τέλος μια σωστή οικονομική πολιτική θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη.
Και φυσικά η φυσική παρουσία του ιδιοκτήτη (Personal Branding) θα είναι ο καταλυτικός παράγων.
Ελπίζω να βοήθησα :megagrin
- nik16v
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1234
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
- 10
- Has thanked: 8866 times
- Been thanked: 3947 times
Βλέπω φωτογραφίες από μηχανές Rocknel και αναρωτιέμαι εμείς γιατί όχι...
- akis_peiraias
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 8
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18547 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 54
Γιατί εμείς σαν Έλληνες Νίκο ? Χμ ... μνημόνιο , έλλειψη χρηματοδότησης νέων επιχειρήσεων , υψηλή φορολογία κλπ κλπ κλπ, συν ότι ένα τέτοιο προϊόν στην Ελληνική αγορά θα το θεωρούσαν περιττό γιατί θα απευθύνεται σε ελάχιστους εραστές του Π.Ξ σε μια Ελλάδα που όλοι έχουν γίνει σαν καλόγεροι από τα μούσια .... Εδώ μια μεγάλη εταιρία σαν τον Παπουτσάνη ας πούμε δεν τολμά να βγάλει ένα σαπουνάκι ( με tallow βεβαίως βεβαίως ) γιατί μάλλον θα θεωρεί ότι δεν θα πιάσει ...
(αν και όλα αυτά νομίζω τα ξέρεις ήδη και η ερώτηση σου είναι απλά ρητορική)
(αν και όλα αυτά νομίζω τα ξέρεις ήδη και η ερώτηση σου είναι απλά ρητορική)
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
- Νώντας
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2987
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 10
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 801 times
- Been thanked: 6048 times
O οποίος Παπουτσάνης σταμάτησε την παραγωγή πολλά χρόνια πρίν, του καλύτερου
σαπουνιού(μοσχοσάπουνου) που κυκλοφορούσε τότε στην Ελλάδα, του "Μαρουλιού".
Σηκώνει τεράστια συζήτηση το θέμα της Ελληνικής Παραγωγής (σχεδόν μηδενική πλέον).
Οι πρεσβύτεροι θυμόμαστε: Πίτσος, Ιζόλα, Αιγαίον, Πειραϊκή Πατραϊκή, PONY, MINION, Κλαουδάτος, Μαρούσης...
σαπουνιού(μοσχοσάπουνου) που κυκλοφορούσε τότε στην Ελλάδα, του "Μαρουλιού".
Σηκώνει τεράστια συζήτηση το θέμα της Ελληνικής Παραγωγής (σχεδόν μηδενική πλέον).
Οι πρεσβύτεροι θυμόμαστε: Πίτσος, Ιζόλα, Αιγαίον, Πειραϊκή Πατραϊκή, PONY, MINION, Κλαουδάτος, Μαρούσης...
- nik16v
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1234
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
- 10
- Has thanked: 8866 times
- Been thanked: 3947 times
Ρητορική είναι ως ένα σημείο. Απλά μ'αρέσει το σκεπτικό του Τούρκου. Η Rocnel με τα 40€ - 340€ δεν απευθύνεται στον μέσο Τούρκο και στοχεύει να αδράξει την ευκαιρία του "φαινομένου" και να πουλήσει στα πέρατα της γης. Όμως δεν την τυλίγει απλά σε ένα σελοφάν ή σε ένα κουτί της σειράς τύπου Merkur / EJ, αλλά σε ένα "διαφορετικό και Βάζει μία σφραγίδα βουλοκέρι για το εφέ κλπ.
Ο Παπουτσάνης και να βγάλει ξυρίσματος (με Tallow) θα το τυλίξει σε σελοφάν να φτάσει μέχρι το Σκλαβενίτη. Δεν το λέω σκωπτικά, απλά αδικούν εξ' αρχής το προϊόν τους, ενώ βλέπω "ερασιτέχνες" σαπουνοποιούς του φόρουμ να φτιάχνουν ετικέτες προσεγμένες/μελετημένες για τις συσκευασίες των σαπουνιών τους.
Ο Παπουτσάνης και να βγάλει ξυρίσματος (με Tallow) θα το τυλίξει σε σελοφάν να φτάσει μέχρι το Σκλαβενίτη. Δεν το λέω σκωπτικά, απλά αδικούν εξ' αρχής το προϊόν τους, ενώ βλέπω "ερασιτέχνες" σαπουνοποιούς του φόρουμ να φτιάχνουν ετικέτες προσεγμένες/μελετημένες για τις συσκευασίες των σαπουνιών τους.
- tolis.k
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 15:14
- 8
- Has thanked: 521 times
- Been thanked: 428 times
- Ηλικία: 53
'Νομίζω ότι η αγορά δεν είναι τόσο αθώα και ασφαλώς τα περί "ελεύθερης αγοράς" και "ανταγωνισμού" τα θεωρώ κενού περιεχομένου, που πιάνουν τόπο μόνο στους ΜΗ υποψιασμένους .
Π.χ. μιάς και αναφέρθηκε ο Παπουτσάνης ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το σαπούνι "Καραβάκι" βγαίνει σε τρείς παραλλαγές.... Το γνωστό Μπλέ, Το κίτρινο - χαμομήλι και το γαλάζιο - αντιβακτηριδιακό. Στα σούπερ μάρκετς όμως βλέπεις μόνο το μπλέ, άντε να βρείς στο Γαλαξία και το χαμομήλι. Η ίδια σειρά Καραβάκι βγάζει και σαμπουάν και αφρόλουτρο. Τα έχει δει κανένας στα Σ/Μ?
Η ίδια εταιρεία βγάζει και παιδικά - βρεφικά σαπούνια. Που είναι στα Σ/Μ? Γιατί πάντα υπάρχουν μόνο 2 μάρκες βρεφικών σαπουνιών πολυεθνικών? Έλλειψη χώρου? Οι προτιμήσεις των καταναλωτών διαμορφώνουν τις προμήθειες των Σ/Μ?
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν αυτές που σε όλες τις ταβέρνες υπήρχαν - και σε πολλές υπάρχουν ακόμα - μόνο "πράσινη" και "καφέ" μπύρα ?
Η πρακτικές των πολυεθνικών είναι η γνωστές. Συμφωνία μεταξύ Ελληνικών εταιρειών και Πολυεθνικών του τύπου, θα σε αφήσουμε να πουλάς μόνο αυτό το προϊόν και εσύ δε θα μπείς εκεί με αυτό το προϊόν να χτυπήσεις τα δικά μας προϊόντα....και άμα θες. Αλλιώς αν δεν συμφωνήσεις, υπάρχει τρόπος να μην καταφέρεις να πουλήσεις ούτε αυτό το ένα που σε αφήνουμε.
Η αναφορά των εργαλείων αυτού του τελευταίου, θέλει πολύ χώρο ανάλυσης γιατί είναι μεγάλη η γκάμα των πιέσεων .
Μερικοί δε το βλέπουν τόσο τραγικά, αλλά σαν συμφωνία κυρίων που αποσκοπούν στο κέρδος.
Το κέρδος ποιανού του καταναλωτή? Τον ρωτήσανε?
Ή μήπως αυτός που θα πάει στο σούπερ να πάρει παιδικό σαπούνι και δε θα βρεί του Παπουτσάνη θα σηκωθεί και θα φύγει?
Μάλλον θα πάρει το Johnson και δε θα προβληματιστεί κιόλας.
Αλλά δεν είναι η πρώτη του επιλογή, απλά είναι επιλογή ανάγκης.
Παρομοίως ο πεινασμένος που καταφτάνει στη ταβέρνα και διαπιστώνει επιλογή μόνο 2 άχρηστων μπυρών δε θα σηκωθεί να φύγει (άσχετα αν προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές).
Το σύστημα μπάζει από παντού και συνήθως αυτός που διαθέτει το μεγαλύτερο bdget, στρεβλώνει και χειραγωγεί την αγορά.
Αυτός είναι ο κανόνας των αγορών και έχει εφαρμογή από τις παραδοσιακές αγορές, έως τις Χρηματαγορές.
Και αν αυτό δεν μοιάζει με το Νιτσεϊκό νόμο της ζούγκλας και του ισχυρότερου (όχι προϊόντος, αλλά παίκτη) και φαντάζεται ελεύθερες αγορές και προσφορά - ζήτηση...πρόβλημά του.
Π.χ. μιάς και αναφέρθηκε ο Παπουτσάνης ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το σαπούνι "Καραβάκι" βγαίνει σε τρείς παραλλαγές.... Το γνωστό Μπλέ, Το κίτρινο - χαμομήλι και το γαλάζιο - αντιβακτηριδιακό. Στα σούπερ μάρκετς όμως βλέπεις μόνο το μπλέ, άντε να βρείς στο Γαλαξία και το χαμομήλι. Η ίδια σειρά Καραβάκι βγάζει και σαμπουάν και αφρόλουτρο. Τα έχει δει κανένας στα Σ/Μ?
Η ίδια εταιρεία βγάζει και παιδικά - βρεφικά σαπούνια. Που είναι στα Σ/Μ? Γιατί πάντα υπάρχουν μόνο 2 μάρκες βρεφικών σαπουνιών πολυεθνικών? Έλλειψη χώρου? Οι προτιμήσεις των καταναλωτών διαμορφώνουν τις προμήθειες των Σ/Μ?
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν αυτές που σε όλες τις ταβέρνες υπήρχαν - και σε πολλές υπάρχουν ακόμα - μόνο "πράσινη" και "καφέ" μπύρα ?
Η πρακτικές των πολυεθνικών είναι η γνωστές. Συμφωνία μεταξύ Ελληνικών εταιρειών και Πολυεθνικών του τύπου, θα σε αφήσουμε να πουλάς μόνο αυτό το προϊόν και εσύ δε θα μπείς εκεί με αυτό το προϊόν να χτυπήσεις τα δικά μας προϊόντα....και άμα θες. Αλλιώς αν δεν συμφωνήσεις, υπάρχει τρόπος να μην καταφέρεις να πουλήσεις ούτε αυτό το ένα που σε αφήνουμε.
Η αναφορά των εργαλείων αυτού του τελευταίου, θέλει πολύ χώρο ανάλυσης γιατί είναι μεγάλη η γκάμα των πιέσεων .
Μερικοί δε το βλέπουν τόσο τραγικά, αλλά σαν συμφωνία κυρίων που αποσκοπούν στο κέρδος.
Το κέρδος ποιανού του καταναλωτή? Τον ρωτήσανε?
Ή μήπως αυτός που θα πάει στο σούπερ να πάρει παιδικό σαπούνι και δε θα βρεί του Παπουτσάνη θα σηκωθεί και θα φύγει?
Μάλλον θα πάρει το Johnson και δε θα προβληματιστεί κιόλας.
Αλλά δεν είναι η πρώτη του επιλογή, απλά είναι επιλογή ανάγκης.
Παρομοίως ο πεινασμένος που καταφτάνει στη ταβέρνα και διαπιστώνει επιλογή μόνο 2 άχρηστων μπυρών δε θα σηκωθεί να φύγει (άσχετα αν προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές).
Το σύστημα μπάζει από παντού και συνήθως αυτός που διαθέτει το μεγαλύτερο bdget, στρεβλώνει και χειραγωγεί την αγορά.
Αυτός είναι ο κανόνας των αγορών και έχει εφαρμογή από τις παραδοσιακές αγορές, έως τις Χρηματαγορές.
Και αν αυτό δεν μοιάζει με το Νιτσεϊκό νόμο της ζούγκλας και του ισχυρότερου (όχι προϊόντος, αλλά παίκτη) και φαντάζεται ελεύθερες αγορές και προσφορά - ζήτηση...πρόβλημά του.
He who pays the piper, generally calls the tune.
ουκ εν τω πολλώ το ευ
-
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1652
- Εγγραφή: 07 Ιουν 2012, 16:42
- 11
- Has thanked: 3384 times
- Been thanked: 5292 times
Και εγώ Τόλη ψάχνω πολύ καιρό το καραβάκι αφρόλουτρο.Δεν το έχω δει ποτέ μπροστά μου, απλά μόνο το είχα ακούσει κάπου εδωμέσα, σε κάποια σχετική αναφορά.
Το έχω αφήσει στην τύχη εντελώς.Αν το βρω πουθενά όμως θα πάρω όλο το στοκ.
Σε όλα τα άλλα που λες συμφωνώ απόλυτα.
Το έχω αφήσει στην τύχη εντελώς.Αν το βρω πουθενά όμως θα πάρω όλο το στοκ.
Σε όλα τα άλλα που λες συμφωνώ απόλυτα.
Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.
- akis_peiraias
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 8
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18547 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 54
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα λεγόμενα σας ... Όσο για το καραβάκι αφρόλουτρο εγώ το βρίσκω και στα δύο SM που είναι κοντά μου ... όπως και τη σειρά αφρολουτρων του Παπουτσάνη (έχω πάρει και χρησιμοποιώ τώρα το lemongrass και είναι φανταστικό) αλλά δυστυχώς ακόμα και σε προσφορά που τα βλέπω δεν λείπουν αρκετά μπουκάλια από το ράφι ...
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !