Σελίδα 1 από 5

Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2011, 13:27
από Loizos
Προετοιμασία: Ντουζάκι
Κρέμα: kaloderma (γερμανική)
Πινέλο: Χελωνίτσα ασβός
Μηχανή: Merkur 11c
Ξυραφάκι: Astra (2)
After shave balm: Kaloderma sensitive

Ωραία η kaloderma όπως και το balm (το οποίο αρωματικά μου θύμισε nivea αλλά πολύ καλύτερο σαν ποιότητα). Επίσης έμαθα ότι ο πατέρας μου στα νιάτα του είχε safety razor. Μου το περιέγραψε σαν "μια πολύ παλιά μηχανή που ξεβίδωνες τη λαβή και άνοιγαν 2 πορτάκια από πάνω για να βάλεις το ξυραφάκι". Για να καταλάβετε ήταν πολύ παλιά το 1980! Δυστυχώς δεν υπάρχει πια.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2011, 13:38
από Stefanos
Οποτε μιλαμε μαλλον για Gillette superspeed, ή Rocket ή (λιγοτερο πιθανο) καποιο adjustable (γιατι κατι σπεσιαλ σε στιλ Regent, RangerTech, Milord, Executive Aristocrat ή Popular, κλπ, με το συμπαθειο, δε νομιζω να επαιζε..)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2011, 13:42
από Stefanos
* SIR Irisch Moos RS
* Omega 098 Pro
* Merkur 42.ge
* KAI (4)
* Irisch Moos ASL

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2011, 14:31
από Loizos
Ρώτησα... ήταν adjustable... :dash

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2011, 16:31
από iogi
- Ζεστό νερό
- SB ToOBS synthetic
- SC ToOBS Rose
- SR Feather AS
- RB Voskhod (3)
- Κρύο νερό
- ASL 4711

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2011, 00:15
από vanm66
Πριν λίγο:
-Το απαραίτητο ντους
-Proraso pre-dopo barba (sensitive)
-SB Semogue 1305
-SS Proraso (sensitive)
-SR Personna
-RB Nacet (3)
-Proraso Pre-dopo barba (sensitive)
-ASL Proraso

:dance3 :dance3 :dance3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2011, 02:32
από NavalArchitect
Τρίτη 27/12

Feather SS με Feather Pro (#5 ή #6)
Semogue 2011 LE boar 55mm loft
Palmolive stick
Sulwhasoo after shave & balm
Amouage Opus III Eau de Parfum

Το Feather δε συγχωρεί, κι αυτό το μαθαίνει κανείς άμεσα μόλις κάνει το παραμικρό λάθος. Οι λεπίδες Pro είναι πιό δύσκολες απ'τις Light, τις ProGuard αλλά και από της ΚΑΙ Titan Mild (προσωπική άποψη, κι αυτές είναι όλες που έχω δοκιμάσει.)

Πρώτο πέρασμα μια χαρά, για δεύτερο πέρασμα έβαλα ξανά το στικ στο πρόσωπο αλλά το πινέλο είχε αρκετή και καλή σαπουνάδα πάνω του, αποτέλεσμα αρκετό ως πολύ σαπούνι, βάζω περισσότερο νερό στο πινέλο, γίνεται αρκετή σαπουνάδα στο πρόσωπο (θα μπορούσε και θα έπρεπε πολύ περισσότερο βέβαια) και συνεχίζω το face lather. Άντε, πάμε να κάνουμε το δεύτερο πέρασμα, δείχνει εντάξει.

Πιάνω το ξυράφι (ή σαβέτα, όπως προτιμάτε), ξεκινάω, βλέπω από τη σαπουνάδα πάνω στο ξυράφι όταν πάω να το ξεβγάλω κάθε φορά ότι είναι πιό σφιχτή από πριν, δεν ξεπλένεται εύκολα, δείγμα ότι στη σαπουνάδα που κάναμε για το δεύτερο πέρασμα υστερούμε στην αναλογία νερού. Το ξέραμε βέβαια, αλλά ελπίζαμε να μη μας κοστίσει.

Το δεύτερο πέρασμα, παρεπιπτώντως, είναι XTG, από τα αυτιά προς το μουστάκι δηλαδή. Στη δεξιά μεριά του προσώπου μου με το αριστερό χέρι, στην αριστερή με το δεξί χέρι. Απαιτείται πιό πολύ προσοχή λοιπόν λόγω Feather, καθώς δεν είναι το απλό και συνηθισμένο πέρασμά μας με βορρά-νότο κατεύθυνση. Απλά πράγματα λέμε τώρα αλλά επειδή δεν έχω βίντεο και για να βλέπουν όσοι θέλουν να μαζεύουν εμπειρίες, τα γράφω όταν έχω λίγο χρόνο.

Ε, στο χείλος (μουστάκι) κάπου μάλλον κόλλησε το ξυράφι, πιθανόν από την μη ομαλή στρώση σαπουνάδας και σαπουνιού (καθότι το σαπούνι ήταν παραπάνω από όσο θα έπρεπε), και μου τράβηξε ένα κόψιμο όλο δικό μου. Ευτυχώς αυτά τα μικρά στυπτικά κάνουν πολύ καλή δουλειά, καλύτερη απ'τα σωληνάρια Proraso gel (έτσι πιστεύω τώρα, τουλάχιστον) και όταν ασχολήθηκα με την περιοχή το αίμα σταμάτησε. Όμως για μια ακόμη φορά δεν μπορεί κανείς να μην επιστήσει τη σημασία της δημιουργίας σωστής σαπουνάδας για ένα καλό ξύρισμα.

Το τελικό αποτέλεσμα φυσικά ήταν πολύ καλό, smooth face, τα Sulwhasoo αποδυκνείονται άριστη after shave περιποίηση. Η πανάκριβη (ακόμη και στην duty free τιμή της) και 'unisex' Amouage Opus δεν με έχει πείσει, βέβαια τέτοια αρώματα θέλουν και χρόνο αλλά και υπομονή για να αναδείξουν τις δυνατότητές τους στο δέρμα σου. Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος μ'ένα καλό άρωμα είναι να το δοκιμάσει για μια πολύ σύντομη περίοδο και νομίζοντας πως δεν είναι γι'αυτόν, να το δώσει ή να το πουλήσει.

Καλή σας ημέρα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2011, 11:08
από Stefanos
Σημερα, αυτη την ιδιαιτερη μερα στη ζ.. μπλα μπλα μπλα

Retro setup γιατι ετσι μας εκατσε.. :megagrin

* Palmolive classic RC
* Hans Baier silvertip
* Merkur 42.ge
* KAI (5)
* Prince classic ASL

Απλα πραγματακια! :megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2011, 18:10
από Aris
Ζεστο προς καυτο νερο στο προσωπο με τα χερια για περιπου ενα λεπτο

Ξυράφι: Gillette Blue II
Κρέμα: Body Shop Maca Root
ASB: Body Shop Maca Root
Πινέλo: Omega ->10065

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 26.12.2011-31.12.2011

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2011, 20:31
από Fotakas
Πριν απο λίγο:
Πλύσιμο προσώπου με πολύ ζεστό νερό και πράσινο σαπούνι.
Γουρουνοπίνελο no-name.
Gillette shaving cream.
Merkur 34c HD
Personna Platinum (2)
After shave lotion Brut (τώρα που το βρήκα :thumbsup )