Σελίδα 1 από 1

Ειμαι εθισμενος. Δεν υπαρχει επιστροφη

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2010, 10:46
από Aris
Τελειωσε.

Εχοντας πλεον εθιστει στο αρωμα, στο latherability, στην ενυδατωση που μου δινουν οι κρεμες TOBS, εχω να δηλωσω οτι δεν μπορω να γυρισω πισω στις κρεμες σουπερ μαρκετ. Τι θα απογινω τωρα που ο Χοντος εκτος απο το σαπουνι Proraso δεν εχει να μου προσφερει πλεον τιποτα?

Γιατι δεν μου ειπε κανενας απο δω μεσα ΟΧΙ στην αγορα τους? :lol:

Re: Ειμαι εθισμενος. Δεν υπαρχει επιστροφη

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2010, 11:18
από Apostolos
έτσι είναι, όταν δοκιμάσεις πραγματικά καλά προιόντα, τα οποία δουλεύουν τέλεια πάνω σου δεν υπάρχει επιστροφή...