Σελίδα 1 από 2

Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 12:06
από boltsis
Αυτό το ξυράφι το αγόρασα στις 3 το βράδυ, ξάπλωσα και σερφάριζα με το κινητό μου και βλέπω αυτό να πουλιέται για 40 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά!Σηκώνομαι όπως είμαι και το αγόρασα όπως ήμουνα :bigsmilie !

Είναι Joseph Rodgers 13/16, near wedge αν δε κάνω λάθος, πορτοκαλί custom scales απο ακρυλικό και άσπρο επίσης ακρυλικό wedge."It has triple stacked washers and silver/nickel rod", αν τα λέω σωστά έχει τριπλά στοιβασμένα pins με ασήμι και νικέλιο μαζί, διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η λεπίδα του φαντάζομαι είναι επίτηδες έτσι, έχω παρατηρήσει μερικούς στο SRP που τα αφήνουν έτσι επίτηδες ώστε να δείχνουν παλιά-vintage.Δε ξέρω για εσάς αλλά εμένα μου αρέσει αυτό το στυλ!Είναι shave ready και η κόψη του φαίνεται πολύ καλή!Τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω, Joseph Rodgers σε τέτοια κατάσταση δε βρίσκετε , να στε σίγουροι!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 12:09
από Δημήτρης
Μεγειά Ηλία! Πάει, πήρες κατήφορο εσύ και δεν σταματας!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 12:16
από boltsis
Ευχαριστώ Δημήτρη!Κοίτα αυτό τοξυράφι δε το άφηνα με τίποτα, πιστεύω η τιμή του ήτανε εξευτελιστική εκτός και αν η λεπίδα του είναι μάπα, αν ζεστάθηκε πολύ η γενικά έχει κακομεταχειρστεί!Αλλιώς τέτοια τιμή κατα τη γνώμη μου δε βρίσκεις!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 12:22
από Δημήτρης
Μακάρι να μην έχει κάποιο πρόβλημα! Και το χρώμα της λαβής όλα τα λεφτά, εντελώς ασυνηθιστο!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 13:29
από Slur
Πολύ καλή αγορά.
Μπράβο Ηλία!
Να το χαίρεσαι!!!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 13:39
από y.v
Kαλορίζικο!
Ωραίο ξυραφι.
Εγώ πιστεύω ότι πρεπει να ήταν πάνω από 7/8 και μάλλον κάποιο δόντι θα είχε και το κατεβασε με το ακόνισμα.
Δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα, αρκεί να έχεις πολύ χρόνο και υπομονή για το ακόνισμα.
Ετσι που το βλέπω αν για ένα hollow με κόψη 0.5 mm χρειάζεσαι πχ 30 περασματα σε κάποια πετρα, σε αυτό στην ίδια πέτρα, θα θελεις περίπου πενταπλάσια.

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 13:44
από Δημήτρης
y.v έγραψε:Εγώ πιστεύω ότι πρεπει να ήταν πάνω από 7/8 και μάλλον κάποιο δόντι θα είχε και το κατεβασε με το ακόνισμα.
Γίνεται αυτό; Αν βρω πχ ένα με χτύπημα στην κόψη σε χαμηλή τιμή μπορεί να διορθωθεί;

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 14:10
από Slur
Άστα αυτά και ψάξε ξυράφια της προκοπής Δημήτρη. 100 φορές τα είπαμε.
Όταν θα έχεις 10 ξυράφια όπως ο boltsis και θα σου τύχει να σπάσει κάποιο επειδή σου έπεσε τότε θα προσπαθήσουμε όλοι να στο φτιάξουμε για να μην το πετάξεις.
Αλλά να ξεκινάς ιππασία με ανάπηρο άλογο δεν γίνεται.






Το δικό σου ήταν κάποτε 5 ή 6/8 και τώρα είναι 2/8.

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 18:06
από boltsis
Όντως ο y.v πρέπει να έχει δίκιο, το πίσω μέρος της λεπίδας είναι λίγο απότομο, τώρα τι έχει γίνει δε ξέρω ακριβώς αλλά είναι shaveready και έχει ψωμί πολύ ακόμη.

Δημήτρη αυτό το πήρα απο SRP , έχει φανταστικά κομμάτια και σε καλές τιμές αλλά θέλει να κοιτάς συνέχεια μια ματιά ώστε να τα προλάβεις.Γι' αυτό και η μανία μου με αυτά τα ξυράφια καθώ έγινα μέλος στα ξένα forum βρήκα αυτά σε πολύ καλές τιμές!Πάρε την απόφαση και εδώ είμαστε εμείς!

Re: Joseph Rodgers 13/16

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2011, 18:44
από Stefanos
Πολυ ομορφο τσεκουρι μαχης.. Η λαβη σιγουρα δεν ειναι η μαμισια του, μια απο σκουρο ξυλο θα το εκανε ακομη πιο φονικο στην οψη..