Σε αυτό το χόμπι οι περισσότεροι αγοράζουμε πολλά προϊόντα, άλλοτε από luxury οίκους και ακριβά, άλλοτε από εταιρίες μαζικής παραγωγής με φτηνότερα προϊόντα.
Σαν χομπίστες επικεντρωνόμαστε στην ποιότητα και την πραγματική απόδοση του προϊόντος και όχι στην διαφήμιση ή την τιμή του. Σε όλους μας έχει τύχει να σιχαθούμε μία κρέμα που πλασάρεται ως κορυφαία ποιότητα και ήταν μπούρδα ή να λατρέψουμε μία άλλη ταπεινή που εκδιδόταν στο ράφι ενός σούπερμαρκετ για 1-2 ευρώ.
Εμένα η σχέση μου με αυτά τα προϊόντα είναι πολυγαμική. Υπάρχουν περίοδοι που έχω όρεξη ακριβά προϊόντα και δεν μου κάνουν κέφι τα φτηνότερα, και περίοδοι που μένω πάρα πολύ ευχαριστημένοςμε ένα φτηνό αλλά καλό προϊόν και δε ξεκολλάω από δαύτο.
Εσείς πως τα συνδυάζετε και τι σχέση έχετε με τα ακριβά και τα φτηνά προϊόντα;
Luxury vs Cheapies
- Loizos
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 292
- Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
- 14
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Εγώ αγοράζω cheapis προς το παρών λόγω ανεργίας. Έχω 2 κρέμες και 2 σαπούνια με το ακριβότερο στα 3,3 ευρώ (ωμεγα). Είμαι όμως ευχαριστημένος από την απόδοση των προϊόντων που έχω και απολαμβάνω πλέον το ξύρισμα μου.
Θα ήθελα να έχω και ένα ακριβό σαπούνι ή μια ακριβή κρέμα (θα έρθει και η σειρά τους), αλλά ξέρω από τώρα ότι η διαφορά στην τιμή δεν θα είναι ανάλογη με τη διαφορά στην ποιότητα.
Θα ήθελα να έχω και ένα ακριβό σαπούνι ή μια ακριβή κρέμα (θα έρθει και η σειρά τους), αλλά ξέρω από τώρα ότι η διαφορά στην τιμή δεν θα είναι ανάλογη με τη διαφορά στην ποιότητα.
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Υπάρχουν προϊόντα σε όλες τι τιμές που κάνουν την δουλειά τους μια χαρά και δίνουν εκτός από το αποτέλεσμα και απόλαυση. Για εμένα η Proraso είναι ένα προϊόν που δεν μπορώ να του βρω μειονεκτήματα και είναι από τα πιο οικονομικά. Από την άλλη όταν δοκίμασα κρέμα Art Of Shaving Levander όσο και αν το έψαξα δεν κατάφερα να δικαιολογήσω την διαφορά της τιμής με εξαίρεση το άρωμα. Νομίζω ότι οι ακριβοί οίκοι κυρίως έχουν να δώσουν αρώματα ποιοτικά, έντονα και με διάρκεια από διάφορα αιθέρια έλαια που δεν τα βρίσκεις σε οικονομικά προϊόντα
Γενικά είμαι του φτηνού έως μέτριου σε τιμή προιόντος.
Γενικά είμαι του φτηνού έως μέτριου σε τιμή προιόντος.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4001
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 197 times
Εγω εχω προιοντα και απο τις 2 κατηγοριες, απο ακριβο εχω ασχημη γνωμη για την κρεμα L'occitane, ενω απο τα φθηνα σε μεγαλη συμπαθεια εχω τα Kappus και Palmolive, κρεμες και οι δυο! Λογω οικονομικων κι εγω αγοραζω πιο πολυ απο τα πιο φθηνα, αλλα και καποια ακριβα, επιλεκτικα μια στο τοσο...

- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12817 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Καλά δεν χωράει συζήτηση εδώ.
Με τις "απάνθρωπες" συνθήκες που είμαι εγώ εδώ, όχι μόνο "Cheapies" σε λίγο και "jabaman" ο διαχειριστής σας! :griechenland
Με τις "απάνθρωπες" συνθήκες που είμαι εγώ εδώ, όχι μόνο "Cheapies" σε λίγο και "jabaman" ο διαχειριστής σας! :griechenland
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- JohnnyBlade
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
- 15
- Τοποθεσία: Μεγαρα
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 20 times
- Ηλικία: 45
και εγω cheapies ,εξαλλου πως θα μπορουσα διαφορετικα οταν τα περισσοτερα που εχω ειναι οικονομικα προϊοντα?
- Fotakas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
- 14
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 1365 times
- Been thanked: 4915 times
- Ηλικία: 43
Αψηφώντας τον κίνδυνο να φανώ αιρετικός, νομίζω ότι ο εν λόγω διαχωρισμός είναι λίγο σχετικός. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι για κάποιον που εργάζεται και αμείβεται με 750€ μηνιαίως ή για κάποιον που δεν εργάζεται και ζει με το επίδομα του ΟΑΕΔ, τότε Luxury μπορεί να θεωρείται ένα σαπούνι που κοστίζει 15€, ενώ για κάποιον που αμείβεται με 1500€, Luxury να θεωρείται ένα σαπούνι που κοστίζει 50€.
Και για να απαντήσω στο ερώτημα του φίλτατου Slur, χρησιμοποιώ τα cheapies στο «αναγκαίο» ξύρισμα, δηλαδή τις απλές ημέρες, ενώ χρησιμοποιώ τα προϊόντα που θεωρώ luxuries στο special ξύρισμα του Σαββατοκύριακου ή των εορτών.
Και για να απαντήσω στο ερώτημα του φίλτατου Slur, χρησιμοποιώ τα cheapies στο «αναγκαίο» ξύρισμα, δηλαδή τις απλές ημέρες, ενώ χρησιμοποιώ τα προϊόντα που θεωρώ luxuries στο special ξύρισμα του Σαββατοκύριακου ή των εορτών.
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
- JohnnyBlade
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
- 15
- Τοποθεσία: Μεγαρα
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 20 times
- Ηλικία: 45
Μην τα φοβασαι φιλε μου, δεν τελειωνουν ευκολα,ασε που στο τελος θα τα βαρεθεις τα ιδια και τα ιδια.
Εγω εχω 12 σαπουνια και 7 κρεμες περιπου και δεν εχω τελειωσει τιποτα εδω και 1.5 χρονο, και φαντασου οτι εγω δεν ειμαι απο αυτους που εχουν πολλα.
Εγω εχω 12 σαπουνια και 7 κρεμες περιπου και δεν εχω τελειωσει τιποτα εδω και 1.5 χρονο, και φαντασου οτι εγω δεν ειμαι απο αυτους που εχουν πολλα.
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Άλλο έψαχνα, άλλο βρήκα. Τυχερός όμως είμαι γιατί ήθελα να γράψω δυο λόγια για αυτό το θέμα. Το χθεσινό ξύρισμα, ήταν τρανή απόδειξη μιας προσωπικής άποψης που έχω καταλήξει όλο αυτό το διάστημα που ασχολούμαι με το πξ. Ένα καλό ξύρισμα, δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι και ακριβό ξύρισμα. Τι θέλω να πω:
Υπάρχουν luxury προϊόντα, σταθερές αν θέλετε, στο χόμπυ μας για τα οποία αξίζει να δώσεις το κάτι παραπάνω, εάν ψάχνεις την πολυτέλεια από αυτό το προϊόν. Γιατί απλά, θα σου δώσουν το κάτι παραπάνω που δεν μπορούν τα υπόλοιπα, την πολυτέλεια δηλαδή. Αυτό ισχύει στις μηχανές, στα σαπούνια, στις κρέμες, στα after shave, στα πινέλα. Το έχω ξαναπεί ότι για εμένα εκεί κατατάσσονται η Edwin Jagger DE89L, το Tabac και η TOBS. Είναι προϊόντα ποιοτικά, που υπερέχουν από τα υπόλοιπα που έχω. Και τα χρησιμοποιώ σε luxury καταστάσεις, μερικές φορές και για αποθεραπεία από ένα κακό ξύρισμα.
Στον αντίποδα, υπάρχουν και πάρα πολλά φθηνά προϊόντα, τα οποία είναι εξαιρετικά για τα λεφτά και την κατηγορία τους, τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά και μου προσφέρουν πάρα πολύ καλά ξυρίσματα. Μπορεί να μην φτάνουν τα αντίστοιχα της προηγούμενης κατηγορίας, αλλά αποδίδουν πάρα πολύ καλά.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι μεν τα luxury προϊόντα υπερέχουν σε σχέση με τα cheapies, αλλά απολαμβάνω εξίσου να χρησιμοποιώ τα cheapies, γιατί απλά είναι πολύ καλά. Υπάρχουν δε περιπτώσεις, που αρκετά από τα πολυδιαφημισμένα software, είναι κατ' εμέ πολύ χειρότερα από άλλα πιο φθηνά. Παράδειγμα; Το palmolive stick (ο Κωνσταντίνος νομίζω θα με επιβεβαιώσει) είναι ένα εξαιρετικό value for money προϊόν. Επίσης το La Toja. Σε αντίθεση με την Musgo Real, που περίμενα περισσότερα και δεν τα βρήκα.
Οπότε για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι στην δικιά μας περίπτωση δεν ισχύει απόλυτα το "ότι πληρώσεις παίρνεις".
Υπάρχουν luxury προϊόντα, σταθερές αν θέλετε, στο χόμπυ μας για τα οποία αξίζει να δώσεις το κάτι παραπάνω, εάν ψάχνεις την πολυτέλεια από αυτό το προϊόν. Γιατί απλά, θα σου δώσουν το κάτι παραπάνω που δεν μπορούν τα υπόλοιπα, την πολυτέλεια δηλαδή. Αυτό ισχύει στις μηχανές, στα σαπούνια, στις κρέμες, στα after shave, στα πινέλα. Το έχω ξαναπεί ότι για εμένα εκεί κατατάσσονται η Edwin Jagger DE89L, το Tabac και η TOBS. Είναι προϊόντα ποιοτικά, που υπερέχουν από τα υπόλοιπα που έχω. Και τα χρησιμοποιώ σε luxury καταστάσεις, μερικές φορές και για αποθεραπεία από ένα κακό ξύρισμα.
Στον αντίποδα, υπάρχουν και πάρα πολλά φθηνά προϊόντα, τα οποία είναι εξαιρετικά για τα λεφτά και την κατηγορία τους, τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά και μου προσφέρουν πάρα πολύ καλά ξυρίσματα. Μπορεί να μην φτάνουν τα αντίστοιχα της προηγούμενης κατηγορίας, αλλά αποδίδουν πάρα πολύ καλά.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι μεν τα luxury προϊόντα υπερέχουν σε σχέση με τα cheapies, αλλά απολαμβάνω εξίσου να χρησιμοποιώ τα cheapies, γιατί απλά είναι πολύ καλά. Υπάρχουν δε περιπτώσεις, που αρκετά από τα πολυδιαφημισμένα software, είναι κατ' εμέ πολύ χειρότερα από άλλα πιο φθηνά. Παράδειγμα; Το palmolive stick (ο Κωνσταντίνος νομίζω θα με επιβεβαιώσει) είναι ένα εξαιρετικό value for money προϊόν. Επίσης το La Toja. Σε αντίθεση με την Musgo Real, που περίμενα περισσότερα και δεν τα βρήκα.
Οπότε για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι στην δικιά μας περίπτωση δεν ισχύει απόλυτα το "ότι πληρώσεις παίρνεις".
- Πάνος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1898
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
- 14
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 426 times
Όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα που κυκλοφορούν γύρω μας, ο παράγοντας marketing είναι αυτός που αποθεώνει ένα κακό η εξαφανίζει από την αγορά ένα καλό προϊόν.
Ας παραδεχτούμε πως μια όμορφη συσκευασία η μια ωραία διαφήμιση , μας ιντριγκάρει και μας βάζει στο μυαλό την επιθυμία να αποκτήσουμε κάτι που ίσως δεν είναι καλό η ακόμη χειρότερα ,κάτι που δεν το χρειαζόμαστε.
Επίσης κάτι ακριβό ,κάτι απλησίαστο για το ευρύ κοινό ,επιβεβαιώνει την ματαιοδοξία των ανθρώπων με την απόκτηση του .
Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας κατά την γνώμη μου είναι η άποψη των ¨ειδημόνων ¨ του κάθε κύκλου , που όταν αποθεώνουν ένα προϊόν το θωρούμε ως σημείο αναφοράς και την αξία του δεδομένη.
Επίσης η αγάπη ενός χομπίστα για το αντικείμενο που λατρεύει , πολλές φορές τον οδηγούν σε ακρότητες.
Δείτε εμάς ……. χρειαζόμαστε πραγματικά τόσα πολλά πινέλα κρέμες σαπούνια και όλα τα συναφή?
Όχι βέβαια , αλλά όπως είπα και παραπάνω, η αγάπη μας για το παραδοσιακό ξύρισμα , μας έχει οδηγήσει σε αγορές παράλογες όπως πχ μιας κρέμας των 30 – 40 και 50 € που πραγματικά δεν δικαιολογεί την τόση μεγάλη διαφορά χρημάτων από κάποιες άλλες.
Όλοι μας λίγο η πολύ έχουμε πέσει στην παγίδα του marketing , ο καθένας βέβαια όσο αντέχει οικονομικά .
Κατά την προσωπική μου άποψη ,την ίδια χαρά μου προσφέρει η Castle Forbes που είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά χωρίς να μου αρέσει αρωματικά, και την ίδια η Jermyn St που μου αρέσει πάρα πολύ αρωματικά αλλά λιγότερο ως σαπούνι.
Με την λογική αυτή τα δύο προϊόντα ισοβαθμούν στην προτίμηση μου αλλά διαφέρουν στο κόστος κατά πολύ.
Από την άλλη έχουμε μια Proraso η ένα La Toja που μας εκπλήσσουν με το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τα χρήματα που ξοδέψαμε να τα αποκτήσουμε..
Μακρηγορώ αλλά νομίζω καταλάβατε τι θέλω να πω.
Σαν επιβεβαίωση των παραπάνω θέλω να πω ακόμη πως κοιτάζοντας τις δημοσιεύσεις του Κωνσταντίνου στο ξύρισμα της ημέρας, ενός ανθρώπου που έχει δοκιμάσει ότι κινείται στον ξυριστικό χώρο, βλέπω με χαρά πως απολαμβάνει ξυρίσματα με ταπεινά La Toja ,Wilkinson stick ,valobra κλπ. το ίδιο ευχάριστα με ακριβότερα προϊόντα.
Ας παραδεχτούμε πως μια όμορφη συσκευασία η μια ωραία διαφήμιση , μας ιντριγκάρει και μας βάζει στο μυαλό την επιθυμία να αποκτήσουμε κάτι που ίσως δεν είναι καλό η ακόμη χειρότερα ,κάτι που δεν το χρειαζόμαστε.
Επίσης κάτι ακριβό ,κάτι απλησίαστο για το ευρύ κοινό ,επιβεβαιώνει την ματαιοδοξία των ανθρώπων με την απόκτηση του .
Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας κατά την γνώμη μου είναι η άποψη των ¨ειδημόνων ¨ του κάθε κύκλου , που όταν αποθεώνουν ένα προϊόν το θωρούμε ως σημείο αναφοράς και την αξία του δεδομένη.
Επίσης η αγάπη ενός χομπίστα για το αντικείμενο που λατρεύει , πολλές φορές τον οδηγούν σε ακρότητες.
Δείτε εμάς ……. χρειαζόμαστε πραγματικά τόσα πολλά πινέλα κρέμες σαπούνια και όλα τα συναφή?
Όχι βέβαια , αλλά όπως είπα και παραπάνω, η αγάπη μας για το παραδοσιακό ξύρισμα , μας έχει οδηγήσει σε αγορές παράλογες όπως πχ μιας κρέμας των 30 – 40 και 50 € που πραγματικά δεν δικαιολογεί την τόση μεγάλη διαφορά χρημάτων από κάποιες άλλες.
Όλοι μας λίγο η πολύ έχουμε πέσει στην παγίδα του marketing , ο καθένας βέβαια όσο αντέχει οικονομικά .
Κατά την προσωπική μου άποψη ,την ίδια χαρά μου προσφέρει η Castle Forbes που είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά χωρίς να μου αρέσει αρωματικά, και την ίδια η Jermyn St που μου αρέσει πάρα πολύ αρωματικά αλλά λιγότερο ως σαπούνι.
Με την λογική αυτή τα δύο προϊόντα ισοβαθμούν στην προτίμηση μου αλλά διαφέρουν στο κόστος κατά πολύ.
Από την άλλη έχουμε μια Proraso η ένα La Toja που μας εκπλήσσουν με το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τα χρήματα που ξοδέψαμε να τα αποκτήσουμε..
Μακρηγορώ αλλά νομίζω καταλάβατε τι θέλω να πω.
Σαν επιβεβαίωση των παραπάνω θέλω να πω ακόμη πως κοιτάζοντας τις δημοσιεύσεις του Κωνσταντίνου στο ξύρισμα της ημέρας, ενός ανθρώπου που έχει δοκιμάσει ότι κινείται στον ξυριστικό χώρο, βλέπω με χαρά πως απολαμβάνει ξυρίσματα με ταπεινά La Toja ,Wilkinson stick ,valobra κλπ. το ίδιο ευχάριστα με ακριβότερα προϊόντα.
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.