D.R. Harris Marlborough Shaving Soap

Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εικόνα

Εικόνα

D.R. Harris Marlborough Shaving Soap is a solid white soap of the finest quality, triple-milled to increase the thickness of the lather and is fragranced with the exquisite Marlborough essence: a warm woody aroma.
D.R Harris & CO., one of the oldest pharmacies in London, has been in St James Street for over 200 years. This family-owned business holds the warrant to HRH The Prince of Wales.

Weight: 3.5 oz. (100 g)
Made in England
$ 15.00


Αρωμα λεπτο ελαφρως αριστοκρατικο,ομοια και στο προσωπο και στο πινελο μετα
Με το αρχικο φορτωμα εβγαλα ανετα 2 περασματα και απλα τσιμπησα λιγο για το 3ο
Αφρος πολυ καλος,ωραιο απλωμα με ικανοποιητικο βαθος
Δεν "χαζευε" ,ουτε ηταν κολλωδης ωστε να εμποδιζει ας το πουμε την λεπιδα να γλυστραει
Ειχε καλη αντοχη,δεν ζητησε νερο παραπανω απο οσο πρεπει.

Εικόνα

Με Gillette New Type εβγαλα με αυτο και κοντρα στο τελευταιο χερι χωρις να εχω ερεθισμο.
[marquee]Μου αρεσε πολυ Εικόνα αυτο το σαπουνι ![/marquee]
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Tsu
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 03 Μάιος 2011, 10:38
15
Has thanked: 44 times
Been thanked: 29 times
Ηλικία: 44

καλές ξούρες λοιπον!!! :-D
Κώστας
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Ευχαριστω.
Δοκιμασε το πιστευω αξιζει !
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Δορυ μπορείς να περιγράψεις (στο περίπου) το άρωμα;
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Ηπιο,δεν σε κεντιζει αρα μπορεις να το μυρισεις καμποσες φορες
Κατι μωρουδιακο,μια νοτα γλυκας πχ ελαχιστο απο βανιλια-καραμελα
Δεν ειναι κατι που σου μενει αυτο που λεμε αξεχαστο ομως δεν μετανοιωνεις που δοκιμασες
Μπορει να μην το "ψαχνεις" αναμεσα στα αλλα ομως αν το πλησιασεις σε ηρεμει και σε βυθιζει.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Πρωτη δοκιμη με το σαπουνι.

Αφου το μουλιασα κανα εναμιση λεπτο σε ζεστο νερο, ο Χανς γεμισε με την ποσοτητα που ηθελα, σε 5 δευτερολεπτα. Το αρωμα σκοτεινο θα ελεγα, φερνει λιγο λεβαντα και δερμα, αν και ειναι ολα υποκειμενικα. Κατι το μωρουδιστικο δεν επιασε η μυτη μου. Η υψηλη θερμοκρασια πραγματικα του απελευθερωνει ολα τυα αρωματα, οπως σε ολα τα σαπουνια, και πραγματικα η απολαυση ειναι εγγυημενη για οποιον αρεσκεται σε "σκοτεινες" αρωματικες περιπτυξεις. Η κρεμα ειναι πηχτη, μια "εκρηξη" δεν ειχα παρατηρησει, αλλα ο αφρος εγινε πολυ ευκολα. Ακομη και πριν βουτηξω το πινελο στο νερο (παντα πρωτα πασαλειφω τη μουσουδα με το σαπουνι που εχει φορτωσει το πινελο, και μετα σιγα σιγα προσθετω νερο βουτωντας την κορυφη του γλομπου ελαφρα μεσα στο ζεστο νερο), λογω του οτι το δερμα ειχε καποιο νερο πανω του, η κρεμα ειχε αρχισει να σχηματιζεται! Ευκολο σαπουνι δηλαδη. Μαλλον το μονο (ή ενα απο τα ελαχιστα) που εχει tallow (ολα τα σαπουνια του D.R. Harris εχουνε).

Ελπιζω να μην αλλαξει και παρει την κατρακυλα που πηραν ΟΛΑ τα αλλα γνωστα αγγλικα σαπουνια που εβγαλαν το tallow απο τη συνταγη τους (Erasmic, Penhaligon's, Trumper's, ToOBS, Truefitt & Hill, C&E)!

Προσωπικα το συνιστω και σε αρχαριους με το αθλημα, αλλα και σε experts. Ενα καλο σαπουνι, τιποτε το εξωφρενινκο, απλα καλο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Εικόνα

Μετά από δύο δοκιμές με το εν λόγω σαπούνι, μπορώ να δηλώσω πολύ ευχαριστημένος.
Το σαπούνι έχει tallow και γλυκερίνη. Τα αναλυτικά του συστατικά του έχουν ως εξής:
Εικόνα

Το σαπούνι δεν έχει ιδιοτροπίες, θα έλεγα ότι είναι πολύ εύκολο. Με λίγο ζεστό νερό και καμιά 20-30 απαλές "βόλτες" του πινέλου και εν συνεχεία bowl lathering, δημιούργησε εύκολα πηκτό αφρό και ικανή ποσότητα για 5+ περάσματα. Ο αφρός δεν στεγνώνει εύκολα (παρά την 40λεπτη προσπάθειά μου να ξυριστώ με straight.. :megagrin). Σε απευθείας face lathering που δοκίμασα ήταν εξίσου εύκολο και αποτελεσματικό.
Το σαπούνι λιπαίνει πολύ καλά το πρόσωπο και το ξυράφι γλιστράει όμορφα. Η ενυδάτωση του σαπουνιού είναι καλή, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να φτάσει το π.χ. cella.

Τώρα για το άρωμα, που ρώτησε συγκεκριμένα ο Ηλίας, εμένα με ενθουσίασε. Δεν νομίζω ότι έχει τίποτα το μωρουδιακό, όπως σχολιάζει ο Δορυφέων. Η συσκευασία του aftershave λέει ότι το άρωμα έχει cedar (κέδρο) και σανδαλόξυλο. Ψάχνοντας να βρω τι μου θυμίζει, κατέληξα σε ένα παλιό ξύλινο κουτί από πούρα (Willem II Sumatra Exquise), άδειο εδώ και αρκετά χρόνια. Έβρεξα και έτριψα λίγο το εσωτερικό μέρος του κουτιού, μύρισα... και το επιβεβαίωσα.
Η βασική του μυρωδιά είναι φρεσκοκομμένου ξύλου με νότες καπνού . Όχι κάτι έντονο όπως π.χ. tabak (που προσωπικά αν το μυρίσω καλοκαίρι, νομίζω μόλις έχω βγει από χαρτοπαικτική λέσχη που όλοι καπνίζουν...). Είναι διακριτικό και εκλεπτυσμένο. To aftershave το βρήκα πολύ καλό, με καλή ενυδάτωση, αλλά δεν νομίζω ότι έχει μεγάλη διάρκεια. Το άρωμα μου άρεσε τόσο πολύ, που σκέφτομαι να βάλω στη with list μου και τη σχετική κολόνια.

Για την ομορφιά του ξύλινου bowl τι να πω!
Χάρης
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

30 "βολτες"...?! :eek

Λοχο ηθελες να ξυρισεις? :dance
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Στέφανε εχω λοχο καθε πρωι σπιτι: δυο αγορια, τι να κανω; :hystericalbs1 (6μηνων κ 10 χρόνων :hystericalbs1 )

σοβαρα τώρα, μου αρέσει να κάνω ποσότητα. Επίσης στην προσπάθεια να μαλακωσω τα γενιά για το ξύρισμα με τη straight (που ακόμα το παλεύω) κάνω και ένα πέρασμα με σαπουνακι στο πρόσωπο για λίγα λεπτά, ξεπλενω και επαναλαμβάνω. :bigsmilie
Χάρης
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Έφτασε η ώρα να δοκιμαστεί και ο Δρ σήμερα. Μόνο καλά λόγια έχω να πω γιαυτό το σαπούνι. Πανεύκολο στον αφρισμό του, πολύ καλός ο αφρός, ενυδατικός, γλυστερός, μαλακώνει τα γένια ενώ ταυτόχρονα περιποιείται το δέρμα. Χάρμα οφθαλμών. Το άρωμα είναι απαλό και γλυκό, διακριτικό, θέλει προσπάθεια να το μυρίσεις. Όταν έρθει σε επαφή με το ζεστό νερό όμως, γίνεται πιο έντονο. Κυριαρχεί η νότα του κέδρου, μου θύμισε μυρωδιά ξυλώδη, μυρωδιά δάσους με δέντρα κέδρου. Πολύ γήινη δηλαδή. Παρότι μου αρέσουν τα έντονα αρώματα, αυτό δεν αποτελεί καθόλου μείον ως προς την συνολική εικόνα του σαπουνιού, κατά την γνώμη μου.

Με εντυπωσίασε με την πρώτη δοκιμή και φυσικά ανταμείφθηκα για άλλη μια φορά που εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου (με βάση τις προτιμήσεις μου πάντα). Είναι εφάμιλλο του Tabac, οι παλαιότεροι ξέρετε την τρέλα που έχω με αυτό καθώς είναι το σαπούνι αναφοράς για μένα, 1/4 κλικ κάτω από αυτό, αλλά σίγουρα 2 κλικ πάνω από το KENT/MWF, που ομολογώ πως δεν περίμενα ότι θα ήταν καλύτερο από αυτό. Ειλικρινά δεν βρήκα κάποιον τομέα που να υστέρησε.

Συμπερασματικά, εγώ προσωπικά δεν θα το χαρακτήριζα απλά καλό, αλλά πάρα πολύ καλό σαπούνι. Είναι σίγουρα από αυτά που δεν θα λείπουν ποτέ από το οπλοστάσιό μου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”