Θα ήθελα να σας κάνω μερικές προτάσεις για μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum μας.
1.Πρώτον αν γίνετε στο προφίλ του καθενός να μπορεί να εμφανίζετε και το αληθινό όνομα του καθενός.
2.Επίσης πάλι στο προφίλ αν κατα κάποιο τρόπο να μπορούμε ο καθένας να γράψουμε εν συντομία τι χρήση ξυραφιού κάνουμε.Δηλαδή DE, savette, straigth razor κτλπ.
3.Ακόμα αν μπορούμε να γράφουμε μοντέλα απο τα εργαλεία μας.Αυτό γνωρίζω ότι είναι δύσκολο διότι καταλαβαίνω ότι πολλοί κατέχουν πολλά και διάφορα εργαλεία και πολλοί μπορεί να είναι συλλέκτες.
4.Επίσης δεξιά κάθε καινούργια δημοσίευσης να αντικατασταθεί το μικρό κουτάκι με το όνομα του θέματος που ανεβαίνει.Γνωρίζω πως το φόρουμ έχει ειδικές επιλογές για εμφάνιση καινούργιων δημοσιεύσεων αλλά χτυπάει αλλιώς στο μάτι όταν μπαίνεις στο forum να βλέπεις ποιο θέμα έχει ανέβει και να πατήσεις εκεί κατευθείαν.
Ξέρω ότι υπάρχει και το τμήμα της υπογραφής όπου μπορούμε να τα γράψουμε εκεί όπως έχω κάνει εγώ τώρα αλλά νομίζω ότι θα ήτανε πιο συμμαζεμένο στο προφίλ μας.Αυτά προς το παρόν αν συμφωνείτε και υπάρχει η δυνατότητα.Εμένα και έτσι όπως είναι με ευχαριστεί πάρα πολύ..
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2011, 19:41
από Apostolos
Ηλία ευχαριστούμε για τις προτάσεις. Θα τι δούμε και θα ενημερώσουμε.
Το 4 το αναλύεις λίγο, γιατί δεν το κατάλαβα;
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2011, 20:00
από boltsis
Βεβαίως και μπορώ.Δεξιά κάθε τμήματος , ας πουμε στα straight razor υπάρχει στη τελευταία δημοσίευση το όνομα αυτουνού που έκανε τη τελευταία δημοσίευση και δίπλα ένα κουτάκι που όταν το κάνεις κλικ σε πάει στη τελευταία σελίδα του θέματος.Αυτό το κουτάκι να γράφει ποιο θέμα είναι ώστε να φαίνεται πιο όμορφο.Παράδειγμα όπως αυτό το φόρουμ http://www.greekespresso.gr/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;.Μου φαίνεται πιο όμορφο και πιστεύω είναι και πιο λειτουργικό στο μάτι.Ελπίζω να κατάλαβες..
Υ.Γ. Επίσης μέσα σε αυτό το forum θα δείς πως είναι τα προφίλ του καθενός π.χ. μηχανή η μύλος.Συγνώμη για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου forum.Είμαι απλά μέλος και επίσης αγαπημένο μου χόμπυ και δεν επιδιώκω κάποια διαφήμιση.Μπορείς αν θέλεις να το σβήσεις..
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2011, 21:00
από Apostolos
Ηλία κατάλαβα τι εννοείς. Θα το δούμε σε δευτερο χρόνο καθώς τώρα κάνουμε κάποιες άλλες αλλαγές. Τεχνικά είναι εφικτά.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την παράθεση του forum.
Πήγα και το είδα έτσι για λίγο, και διάβασα κάπου για τα coffee ducks, τα μεταλλικά καψουλάκια πολλαπλών χρήσεων για μηχανές νεσπρέσο. Το ανοίγεις, το γεμίζεις με καφέ της αρεσκείας σου, και οικονομικότατα πίνεις τον καφέ σου. Μετά το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς.
Επίσης, βάζεις ότι καφέ θέλεις μέσα, τη μία θέλεις illy, τη άλλη γουστάρεις segafreddo.
Παιδιά σώθηκα! Το έχω ήδη παραγγείλει!
:btt2
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2011, 21:08
από Apostolos
το μεγαλείο του Internet!
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2011, 08:27
από boltsis
Και μόνο που με ακούσατε αυτό μου αρκεί!
Φίλε slur μη το πολυκοιτάς το site αυτό διότι μπορεί να μιεωθεί ο τραπεζικός λογαριασμό σου κατά ένα μεγάλο ποσό :bigsmilie .Δε ξέρω τι απαιτήσεις έχεις απο τον εσπρέσσο αλλά είναι και αυτό ακριβούτσικο άθλημα εξίσου..
Πήγα και το είδα έτσι για λίγο, και διάβασα κάπου για τα coffee ducks, τα μεταλλικά καψουλάκια πολλαπλών χρήσεων για μηχανές νεσπρέσο. Το ανοίγεις, το γεμίζεις με καφέ της αρεσκείας σου, και οικονομικότατα πίνεις τον καφέ σου. Μετά το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς.
Επίσης, βάζεις ότι καφέ θέλεις μέσα, τη μία θέλεις illy, τη άλλη γουστάρεις segafreddo.
Παιδιά σώθηκα! Το έχω ήδη παραγγείλει!
:btt2
Για την ιστορία μόνο θα ήθελα να πω ότι μου έχουν έρθει αυτά τα coffee ducks και κάνουν καφέ τελείως μάπα.
Τα δοκίμασα με όλες τις δυνατότητες, πολύ καφέ, πάρα πολύ, πατημένο, πάρα πολύ πατημένο.
Ότι και να κάνεις ο καφές που κάνουν είναι νεροζούμι, acqua sporca που λένε οι Ιταλοί!
Re: Μικρές αλλαγές και προσθήκες στο Forum
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2011, 11:31
από boltsis
Θα σε συμβούλευα αφού δεν έχεις μύλο να αγοράσεις καφέ πιο ψιλοκομμένο φρέσκο καφέ (διάφορες βαθμίδες) απο το TAF μαγαζί που είναι ότι πιο κορυφή υπάρχει στη Ελλάδα και να το δοκιμάσεις σε αυτό το σύστημα (αν και δε ξέρω ακριβώς τι είναι).Αυτό σου συμβαίνει επειδή οι καφέδες που βάζεις είναι χοντροαλεσμένοι.Και σαφώς να ξέρεις όλοι αυτοί οι καφέδες illy , lavazza και γενικά οι καψουλομηχανές είναι σαν να ξυρίζεσαι με big ξυραφάκια.Το μόνο σύν είναι ότι είναι οικονομικές σα συσκευές , δε λερώνουν και σαφώς είναι γρήγορες.Οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζεσαι και ενδιαφέρεσαι για κάτι στείλε μου pm μιας και ασχολούμαι πολύ και για να μη βγαίνουμε :offtopic .Πάρτε και ένα βιντεάκι απο τους καθημερινούς καφέδες που πίνω απο τη μηχανή μου..