Σελίδα 10 από 14

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2022, 23:47
από andreop
Κύριε διαχειριστααα...σφαίρα πάει το φόρουμ! Εύγε!

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2022, 00:11
από babkoug
Δεν ξέρω μπορεί κ να μας λείψουν αυτά τα server error... 🙂

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2022, 18:49
από babkoug
Εικόνα

Το πρώτο μου για τη νέα χρονιά. Ευτυχώς γτ από χθες είχα αρχίσει να νιώθω γέρος. 😁

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2022, 21:52
από andreas
Δυστυχώς όσο ήμαστε σε κοινόχρηστο χώρο (shared server) δεν υπάρχει σωτηρία.
Και οι τιμές για έναν αποκλειστικά δικό μας server είναι απαγορευτικές.

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2022, 22:23
από babkoug
Εδώ κ καιρό μια χαρά είμαστε. Μία στο τόσο δε χρήζει αναφοράς, μόνο χάρη αστειότητας. Το VFM το εκτιμάμε..

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 12:30
από AlexFocus
Σαφως καλυτερο απο το προηγουμενο.
Εικόνα

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 12:59
από andreas
Ναι ειδικά στο dark mode δείχνει πολύ όμορφο.
Και σε μεγάλη οθόνη αλλά και σε μικρή.

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 13:27
από andreop
Πολύ ευχάριστη αλλαγή. Ομορφιές!

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 13:47
από babkoug
Ωραία αλλαγή. ++ στο ανιμέιτ βέρτεξ. Κ στα πολύ +++ το στιγμιαίο άσπρο καρέ πριν την εμφάνιση του κανονικού. Μου θυμίζει διακτίνηση στο Σταρ Τρεκ. Βέβαια παίζει να το το κάνει μόνο στο δικό μου κινητό που είναι μπακατέλα, αλλά το βρίσκω μια χαρά.

Re: Μικρές αλλαγές...

Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2026, 19:18
από andreas
ΟΚ μικρή δεν την λες...
Αυτές τις μέρες πάλευα να στήσω έναν server στο σπίτι. Παιδεύτηκα αρκετά αλλά κατάφερα και τον έστησα.
Αποφάσισα λοιπόν να μεταφέρω το men-only.gr και τα άλλα μου projects τοπικά σε αυτόν.
Έχοντας ήδη μεταφέρει τα άλλα websites, βλέπω πως η σύνδεση είναι επαρκής, οπότε δεν αναμένεται να υπάρξει αισθητή διαφορά.
Ο βασικός λόγος είναι οικονομικός. Με τη σημερινή δραστηριότητα του φόρουμ, η διατήρηση εξωτερικού server δεν έχει νόημα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το φόρουμ θα κλείσει, το αντίθετο, γίνεται μία αναπροσαρμογή για την διατήρησή του. Έχω ακόμα την πεποίθηση ότι το mens only πρέπει να υπάρχει.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα πραγματοποιήσω πρώτα την μεταφορά του blog, αργότερα θα μεταφέρω και το φόρουμ.
Σαφώς θα υπάρξει πρωτύτερη ενημέρωση.

Με εκτίμηση,

Ανδρέας