Μικρές αλλαγές...
- andreop
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2288
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2020, 19:08
- 5
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
- Has thanked: 16156 times
- Been thanked: 18379 times
- Ηλικία: 50
Κύριε διαχειριστααα...σφαίρα πάει το φόρουμ! Εύγε!
Παναγιώτης
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2802
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12881 times
- Been thanked: 16670 times
- Ηλικία: 57
Δεν ξέρω μπορεί κ να μας λείψουν αυτά τα server error... 
Μπάμπης
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2802
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12881 times
- Been thanked: 16670 times
- Ηλικία: 57
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12815 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Δυστυχώς όσο ήμαστε σε κοινόχρηστο χώρο (shared server) δεν υπάρχει σωτηρία.
Και οι τιμές για έναν αποκλειστικά δικό μας server είναι απαγορευτικές.
Και οι τιμές για έναν αποκλειστικά δικό μας server είναι απαγορευτικές.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2802
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12881 times
- Been thanked: 16670 times
- Ηλικία: 57
Εδώ κ καιρό μια χαρά είμαστε. Μία στο τόσο δε χρήζει αναφοράς, μόνο χάρη αστειότητας. Το VFM το εκτιμάμε..
Μπάμπης
- AlexFocus
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1161
- Εγγραφή: 23 Φεβ 2011, 20:07
- 15
- Τοποθεσία: Νότια Προάστια Αθηνών
- Has thanked: 14069 times
- Been thanked: 8982 times
- Ηλικία: 46
Σαφως καλυτερο απο το προηγουμενο.


Ford Focus MkII f/l 2008
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12815 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Ναι ειδικά στο dark mode δείχνει πολύ όμορφο.
Και σε μεγάλη οθόνη αλλά και σε μικρή.
Και σε μεγάλη οθόνη αλλά και σε μικρή.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- andreop
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2288
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2020, 19:08
- 5
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
- Has thanked: 16156 times
- Been thanked: 18379 times
- Ηλικία: 50
Πολύ ευχάριστη αλλαγή. Ομορφιές!
Παναγιώτης
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2802
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12881 times
- Been thanked: 16670 times
- Ηλικία: 57
Ωραία αλλαγή. ++ στο ανιμέιτ βέρτεξ. Κ στα πολύ +++ το στιγμιαίο άσπρο καρέ πριν την εμφάνιση του κανονικού. Μου θυμίζει διακτίνηση στο Σταρ Τρεκ. Βέβαια παίζει να το το κάνει μόνο στο δικό μου κινητό που είναι μπακατέλα, αλλά το βρίσκω μια χαρά.
Μπάμπης
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12815 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
ΟΚ μικρή δεν την λες...
Αυτές τις μέρες πάλευα να στήσω έναν server στο σπίτι. Παιδεύτηκα αρκετά αλλά κατάφερα και τον έστησα.
Αποφάσισα λοιπόν να μεταφέρω το men-only.gr και τα άλλα μου projects τοπικά σε αυτόν.
Έχοντας ήδη μεταφέρει τα άλλα websites, βλέπω πως η σύνδεση είναι επαρκής, οπότε δεν αναμένεται να υπάρξει αισθητή διαφορά.
Ο βασικός λόγος είναι οικονομικός. Με τη σημερινή δραστηριότητα του φόρουμ, η διατήρηση εξωτερικού server δεν έχει νόημα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το φόρουμ θα κλείσει, το αντίθετο, γίνεται μία αναπροσαρμογή για την διατήρησή του. Έχω ακόμα την πεποίθηση ότι το mens only πρέπει να υπάρχει.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα πραγματοποιήσω πρώτα την μεταφορά του blog, αργότερα θα μεταφέρω και το φόρουμ.
Σαφώς θα υπάρξει πρωτύτερη ενημέρωση.
Με εκτίμηση,
Ανδρέας
Αυτές τις μέρες πάλευα να στήσω έναν server στο σπίτι. Παιδεύτηκα αρκετά αλλά κατάφερα και τον έστησα.
Αποφάσισα λοιπόν να μεταφέρω το men-only.gr και τα άλλα μου projects τοπικά σε αυτόν.
Έχοντας ήδη μεταφέρει τα άλλα websites, βλέπω πως η σύνδεση είναι επαρκής, οπότε δεν αναμένεται να υπάρξει αισθητή διαφορά.
Ο βασικός λόγος είναι οικονομικός. Με τη σημερινή δραστηριότητα του φόρουμ, η διατήρηση εξωτερικού server δεν έχει νόημα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το φόρουμ θα κλείσει, το αντίθετο, γίνεται μία αναπροσαρμογή για την διατήρησή του. Έχω ακόμα την πεποίθηση ότι το mens only πρέπει να υπάρχει.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα πραγματοποιήσω πρώτα την μεταφορά του blog, αργότερα θα μεταφέρω και το φόρουμ.
Σαφώς θα υπάρξει πρωτύτερη ενημέρωση.
Με εκτίμηση,
Ανδρέας
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
