Re: Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2015, 20:33
Πολύ όμορφη Κωνσταντίνε!
Αγάπη οι Alfa από παλιά, αλλά τα θεματάκια τους είναι για γκρεμό ώρες ώρες...
Φίλος έχει εδώ και 10 χρόνια επίσης μια 1.8lt βενζίνη με 140 άλογα.
Ο κινητήρας πήρε την χαρτογράφηση του ιδίου κινητήρα που υπήρχε στην αρχική 156. Δηλ 150 άλογα
Στρίβει, φρενάρει, καταπίνει χλμ σαν διάολος!
Ηχομόνωση γερμανικού (ο κινητήρας επίτηδες ακούγεται λίγο παραπάνω), στιβαρότητα οκ.
Από νωρίς (4-5ετία) θέματα που δεν λύθηκαν μέχρι τώρα που έφτασε τα 250.000 χλμ.
Στα κρεμ υπέρκομψα δερμάτινα, σπάνε γαζιά παρά την καλή συντήρηση τους με κρέμες κτλ
Έχει στραβώσει δισκόπλακες 2 φορές από απότομα φρεναρίσματα (αυτό φυσικά δεν θα γίνει με την 3.2)
Από νωρίς 60.000 χλμ καίει λάδια, πολλά λάδια. 1 λίτρο στα 1.000 χλμ που είναι και οι "ανοχές" των Ευρωπαίων κατασκευαστών, εξ ου και (Γι'αυτό ευρωπαϊκό ΔΕΝ πηρα).
Το σούπερ ηχοσύστημα της Bose κάνει σαν Ιταλίδα ζηλιάρα γκόμενα. Τρελαίνεται και στα καλά καθούμενα (πχ αν περνάς δίπλα από φορτηγό ή πάνω από λακκούβα ή άγριο δρόμο) εκτινάσσει την ένταση στο τέρμα και είναι σπαστικό έως επικίνδυνο. Πρέπει να το χαμηλώσεις ο ίδιος. To σύστημα αυτό ΔΕΝ απενεργοποιείται ούτε καν από το διαγνωστικό της εταιρίας!!!
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων έβγαλε πρόβλημα. Θόρυβος στον κινητήρα. 500 ευρώ αλλαγή.
Τα ηλεκτρικά παράθυρα χωρίς πλαίσιο που με ειδικό μηχανισμό σφηνώνουν στο σασί, κολλάνε πότε - πότε και μπορεί να μείνουν ανοιχτά για 1-2 εκατοστά. Μπροστά μου ο φίλος και ιδιοκτήτης χρειάστηκε να κολλήσει με ταινία, ζελατίνα για να μην πάρει νερό (ξεκινούσε βροχή @#!%#). Την άλλη μέρα όλα κανονικά, ξεμπλόκαρε με πάτημα του κουμπιού ξεκλειδώματος.
Το φοβερό είναι ότι έχει κάνει τουλάχιστον 150.000 "γρήγορα" χλμ με υγραέριο και δεν έπαθε τίποτα παραπάνω.
Αγάπη οι Alfa από παλιά, αλλά τα θεματάκια τους είναι για γκρεμό ώρες ώρες...
Φίλος έχει εδώ και 10 χρόνια επίσης μια 1.8lt βενζίνη με 140 άλογα.
Ο κινητήρας πήρε την χαρτογράφηση του ιδίου κινητήρα που υπήρχε στην αρχική 156. Δηλ 150 άλογα
Στρίβει, φρενάρει, καταπίνει χλμ σαν διάολος!
Ηχομόνωση γερμανικού (ο κινητήρας επίτηδες ακούγεται λίγο παραπάνω), στιβαρότητα οκ.
Από νωρίς (4-5ετία) θέματα που δεν λύθηκαν μέχρι τώρα που έφτασε τα 250.000 χλμ.
Στα κρεμ υπέρκομψα δερμάτινα, σπάνε γαζιά παρά την καλή συντήρηση τους με κρέμες κτλ
Έχει στραβώσει δισκόπλακες 2 φορές από απότομα φρεναρίσματα (αυτό φυσικά δεν θα γίνει με την 3.2)
Από νωρίς 60.000 χλμ καίει λάδια, πολλά λάδια. 1 λίτρο στα 1.000 χλμ που είναι και οι "ανοχές" των Ευρωπαίων κατασκευαστών, εξ ου και (Γι'αυτό ευρωπαϊκό ΔΕΝ πηρα).
Το σούπερ ηχοσύστημα της Bose κάνει σαν Ιταλίδα ζηλιάρα γκόμενα. Τρελαίνεται και στα καλά καθούμενα (πχ αν περνάς δίπλα από φορτηγό ή πάνω από λακκούβα ή άγριο δρόμο) εκτινάσσει την ένταση στο τέρμα και είναι σπαστικό έως επικίνδυνο. Πρέπει να το χαμηλώσεις ο ίδιος. To σύστημα αυτό ΔΕΝ απενεργοποιείται ούτε καν από το διαγνωστικό της εταιρίας!!!
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων έβγαλε πρόβλημα. Θόρυβος στον κινητήρα. 500 ευρώ αλλαγή.
Τα ηλεκτρικά παράθυρα χωρίς πλαίσιο που με ειδικό μηχανισμό σφηνώνουν στο σασί, κολλάνε πότε - πότε και μπορεί να μείνουν ανοιχτά για 1-2 εκατοστά. Μπροστά μου ο φίλος και ιδιοκτήτης χρειάστηκε να κολλήσει με ταινία, ζελατίνα για να μην πάρει νερό (ξεκινούσε βροχή @#!%#). Την άλλη μέρα όλα κανονικά, ξεμπλόκαρε με πάτημα του κουμπιού ξεκλειδώματος.
Το φοβερό είναι ότι έχει κάνει τουλάχιστον 150.000 "γρήγορα" χλμ με υγραέριο και δεν έπαθε τίποτα παραπάνω.