Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Tasos123
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 543
Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
9
Has thanked: 2421 times
Been thanked: 2409 times

Μόλις τελείωσα και έχουμε:

0. Μπάνιο
1. PAA Gondolier
2. Omega 49
3. Rockwell 6c #6
4. Gillette 365 #3
5. Razorock plague doctor
6. 444
7. Johnsons baby oil

Καλό ξημέρωμα
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
Άβαταρ μέλους
theo's
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 21:51
10
Has thanked: 8873 times
Been thanked: 8903 times
Ηλικία: 63

Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
Εξωτικά αρώματα...

Simpsons Chubby 2 - Best Badger
I Coloniali Crema Da Barba Per La Rasatura all'Olio di Mango
The Cobra Classic & Kai - ProTouch (3)
I Coloniali Dopobarba Idra-Riparatore

Η Κόμπρα είναι άψογη, μου δίνει τα καλύτερα ξυρίσματα.
Το σαπούνι είναι μια ντίβα, λίγο δύσκολο σε αποζημιώνει με έναν φανταστικό αφρό που έχει το πιο ασυνήθιστο άρωμα.
Θεόδωρος
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
Άβαταρ μέλους
captain_hx
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: 08 Μάιος 2015, 20:33
11
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Has thanked: 16281 times
Been thanked: 16451 times
Ηλικία: 44
Επικοινωνία:

Καλημέρα στην όμορφη παρέα,
  • Bic Metal
  • Semogue 2013 SE
  • Dimitri's Lavender
  • Speik Active
DFS με ένα πέρασμα!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53


WSP Formula T "Barbershop"
Yaqi 2-Band Moka 26mm
Merkur 38c + Lord Super Chrome #2
Razorock SMDF
Tom Ford - NOIR EdP


Η Lord είναι αξιοπρεπής λεπίδα τελικά. Δεν κάνει παπάδες, αλλά την δουλειά της την κάνει γλυκά.
Για τα WSP , θα ξαναπώ ότι είναι ντροπή που δεν υπάρχουν διαθέσιμα από κανέναν Vendor στην Ευρώπη.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
9
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6934 times
Been thanked: 7583 times
Ηλικία: 54

Καλημέρα Κύριοι!

Χθες το απόγευμα έγινε ξύρισμα με γένια 5 ημερών (μπορεί και 6). Συνέχεια το ανέβαλα γιατί έπαιζε συνάντηση με την παλιά ενζενί και όλο έπεφτε αναβολή. Για να σκάσω μύτη φρεσκοξυρισμένος και ευωδιαστός περίμενα να "κλειδώσει" το ραντεβού πριν ξυριστώ (με τι μαλ_κίες ασχολούμαι ώρες-ώρες). Τελικά η συνάντηση κανονίστηκε για την έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Μπενάκη στην οδό Πειραιώς.

Soap D.R. Harris Windsor (άγγλουρας ευγενής λέμε!)
Μασέτος
GEM με Gem
Osma alum
Asl,Edt D.R. Harris Windsor


Άψογο το ξύρισμα και η αίσθηση υπεροχής που σου δίνει ο αγγλικό οίκος. Το asl δεν είναι και ότι καλύτερο στην ενυδάτωση και με τράβαγε λίγο το μαγουλάκι αλλά δεν βαριέσαι, εκεί θα κολλήσουμε; Μπαίνω στο αμάξι και βουρ για την έκθεση...
► Εμφάνιση spoiler
Let the music play
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Καλημέρα...χθές αργάαααα

Futur @6
Polsilver SI #2
ToOBS Jermyn Str SC
Semogue Mistura
Korres Calendula

Ορίστε! Τέτοια SDW ξυρίσματα σε κάνουν να σκέφτεσαι...
Τί άλλες μηχανές λεπίδες κλπ να πάρω και να δοκιμάσω;;
Δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο από Φιουσούρ και Πολσίλβερ ... :naughty:
Γάμπα νεαρής ενζενύ Plus-plus :d
Άβαταρ μέλους
john58
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 25 Δεκ 2016, 19:18
9
Has thanked: 16445 times
Been thanked: 1546 times

Καλημέρα!
Πρωινό ξύρισμα σήμερα:

-Smooth Operator lavender ss
-Art of Shaving silvertip turnback brush
-Qshave #6
-Treet Dura Sharp #3
-Aqua Velva asl
-Aloe gel

Ξυραφάκι και μηχανή ταιριάζουν πολύ καλά
για μένα, με αποτέλεσμα ένα πολύ "γλυκό"
ξύρισμα!
NavalArchitect

Πέμπτη πρωί:

Karve Charlie, iKon Bulldog II, Astra Superior Platinum (#1)
Edwin Jagger 287 XL synth
Cyril R. Salter
Intesa


Εικόνα

Πρώτο ξύρισμα με το Karve. Δεν ξετρελλάθηκα, το ξύρισμα είναι βέβαια ήπιο και αποτελεσματικό, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως είναι ξυράφι που θα με έκανε να παρατήσω όλα τα υπόλοιπα για αυτό. Βέβαια είμαστε ακόμη στην αρχή. Χαίρομαι που δεν πήρα και τη λαβή, δεν υπάρχει λόγος όσο ωραία κι αν είναι, η κεφαλή θα πάει στον Κοντέντο για επιμετάλλωση και το iKon Bulldog II ως λαβή ταιριάζει τέλεια. Το machining πάντως είναι επιπέδου Wolfman, αυτό πρέπει να το πούμε.

Στο θέμα επιθετικότητα έπεσα μέσα, το plate "C" κινείται κάπου ανάμεσα σε EJ DE87 και Merkur HD, με σαφή τάση να βρίσκεται πιό κοντά στο δεύτερο.

Εικόνα

Πρώτη και για το Intesa που πήρα επροχθές από το Hondo, μαζί με άλλα τρία after shaves. Τίποτε το εξωπραγματικό ως λοσιόν για μετά το ξύρισμα, θα δούμε πόσο θα παραμείνει στο ροτέσιο. Με αυτή την ενοχλητική ζέστη πρέπει να βρω το πιό κατάλληλο after shave.

Φύγαμε και πάλι για τα Ποσειδώνια 2018. Στο περιθώριο όλων των επαγγελματικών συναντήσεων και συζητήσεων, γνώρισα επροχθές και μία ωραία δικηγόρο (από την Κωνσταντινούπολη) με την οποία ήδη κανονίσαμε να συναντηθούμε πάλι αύριο...
Άβαταρ μέλους
christos_
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 715
Εγγραφή: 01 Οκτ 2017, 14:47
8
Has thanked: 7688 times
Been thanked: 6181 times

Καλό μεσημέρι Κύριοι,

Πριν από λίγο έκανα ένα από τα καλύτερα ξυρίσματα με:
*Semogue 1305
*Karo Fresh
*R41 / Edwin Jagger
*Perma Sharp #4
*Men Expert All in One
*Brut Ocean

Κανένας ερεθισμός, κανένα κόψιμο με τρία, όπως πάντα, περάσματα. Ο συνδυασμός της R41 με τα PS στη 2η και άνω χρήση και το κατάλληλο μέγεθος της τρίχας μου δίνουν τα καλύτερα ξυρίσματα.

Καλό απόγευμα!
Ολα είναι ατμός... Θρασύβουλας!
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

[mention]NavalArchitect[/mention] Κων/νε νομιζω οτι τα Myrsol ειναι πιο ηπια σε θεμα αλκοολ που τα καθιστα και πιο καλοκαιρινα..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”