Μόλις τελείωσα και έχουμε:
0. Μπάνιο
1. PAA Gondolier
2. Omega 49
3. Rockwell 6c #6
4. Gillette 365 #3
5. Razorock plague doctor
6. 444
7. Johnsons baby oil
Καλό ξημέρωμα
Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018
- Tasos123
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
- 9
- Has thanked: 2421 times
- Been thanked: 2409 times
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
~Benjamin Franklin
- theo's
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 21:51
- 10
- Has thanked: 8873 times
- Been thanked: 8903 times
- Ηλικία: 63

Πάντοτε Χαίρετε!
Εξωτικά αρώματα...
Simpsons Chubby 2 - Best Badger
I Coloniali Crema Da Barba Per La Rasatura all'Olio di Mango
The Cobra Classic & Kai - ProTouch (3)
I Coloniali Dopobarba Idra-Riparatore
Η Κόμπρα είναι άψογη, μου δίνει τα καλύτερα ξυρίσματα.
Το σαπούνι είναι μια ντίβα, λίγο δύσκολο σε αποζημιώνει με έναν φανταστικό αφρό που έχει το πιο ασυνήθιστο άρωμα.
Θεόδωρος
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
- captain_hx
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2015, 20:33
- 11
- Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
- Has thanked: 16281 times
- Been thanked: 16451 times
- Ηλικία: 44
- Επικοινωνία:
Καλημέρα στην όμορφη παρέα,

- Bic Metal
- Semogue 2013 SE
- Dimitri's Lavender
- Speik Active

- tasos72
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1663
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
- 9
- Τοποθεσία: SALONICA CITY
- Has thanked: 13923 times
- Been thanked: 17012 times
- Ηλικία: 53
WSP Formula T "Barbershop"
Yaqi 2-Band Moka 26mm
Merkur 38c + Lord Super Chrome #2
Razorock SMDF
Tom Ford - NOIR EdP
Η Lord είναι αξιοπρεπής λεπίδα τελικά. Δεν κάνει παπάδες, αλλά την δουλειά της την κάνει γλυκά.
Για τα WSP , θα ξαναπώ ότι είναι ντροπή που δεν υπάρχουν διαθέσιμα από κανέναν Vendor στην Ευρώπη.

- Dr.Takero
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1451
- Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
- 9
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 6934 times
- Been thanked: 7583 times
- Ηλικία: 54
Καλημέρα Κύριοι!
Χθες το απόγευμα έγινε ξύρισμα με γένια 5 ημερών (μπορεί και 6). Συνέχεια το ανέβαλα γιατί έπαιζε συνάντηση με την παλιά ενζενί και όλο έπεφτε αναβολή. Για να σκάσω μύτη φρεσκοξυρισμένος και ευωδιαστός περίμενα να "κλειδώσει" το ραντεβού πριν ξυριστώ (με τι μαλ_κίες ασχολούμαι ώρες-ώρες). Τελικά η συνάντηση κανονίστηκε για την έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Μπενάκη στην οδό Πειραιώς.
Άψογο το ξύρισμα και η αίσθηση υπεροχής που σου δίνει ο αγγλικό οίκος. Το asl δεν είναι και ότι καλύτερο στην ενυδάτωση και με τράβαγε λίγο το μαγουλάκι αλλά δεν βαριέσαι, εκεί θα κολλήσουμε; Μπαίνω στο αμάξι και βουρ για την έκθεση...
Χθες το απόγευμα έγινε ξύρισμα με γένια 5 ημερών (μπορεί και 6). Συνέχεια το ανέβαλα γιατί έπαιζε συνάντηση με την παλιά ενζενί και όλο έπεφτε αναβολή. Για να σκάσω μύτη φρεσκοξυρισμένος και ευωδιαστός περίμενα να "κλειδώσει" το ραντεβού πριν ξυριστώ (με τι μαλ_κίες ασχολούμαι ώρες-ώρες). Τελικά η συνάντηση κανονίστηκε για την έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Μπενάκη στην οδό Πειραιώς.
Soap D.R. Harris Windsor (άγγλουρας ευγενής λέμε!)
Μασέτος
GEM με Gem
Osma alum
Asl,Edt D.R. Harris Windsor
Μασέτος
GEM με Gem
Osma alum
Asl,Edt D.R. Harris Windsor
Άψογο το ξύρισμα και η αίσθηση υπεροχής που σου δίνει ο αγγλικό οίκος. Το asl δεν είναι και ότι καλύτερο στην ενυδάτωση και με τράβαγε λίγο το μαγουλάκι αλλά δεν βαριέσαι, εκεί θα κολλήσουμε; Μπαίνω στο αμάξι και βουρ για την έκθεση...
► Εμφάνιση spoiler
Let the music play
- Νώντας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2988
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 12
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 6049 times
Καλημέρα...χθές αργάαααα
Futur @6
Polsilver SI #2
ToOBS Jermyn Str SC
Semogue Mistura
Korres Calendula
Ορίστε! Τέτοια SDW ξυρίσματα σε κάνουν να σκέφτεσαι...
Τί άλλες μηχανές λεπίδες κλπ να πάρω και να δοκιμάσω;;
Δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο από Φιουσούρ και Πολσίλβερ ...
Γάμπα νεαρής ενζενύ Plus-plus
Futur @6
Polsilver SI #2
ToOBS Jermyn Str SC
Semogue Mistura
Korres Calendula
Ορίστε! Τέτοια SDW ξυρίσματα σε κάνουν να σκέφτεσαι...
Τί άλλες μηχανές λεπίδες κλπ να πάρω και να δοκιμάσω;;
Δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο από Φιουσούρ και Πολσίλβερ ...
Γάμπα νεαρής ενζενύ Plus-plus
- john58
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 312
- Εγγραφή: 25 Δεκ 2016, 19:18
- 9
- Has thanked: 16445 times
- Been thanked: 1546 times
Καλημέρα!
Πρωινό ξύρισμα σήμερα:
-Smooth Operator lavender ss
-Art of Shaving silvertip turnback brush
-Qshave #6
-Treet Dura Sharp #3
-Aqua Velva asl
-Aloe gel
Ξυραφάκι και μηχανή ταιριάζουν πολύ καλά
για μένα, με αποτέλεσμα ένα πολύ "γλυκό"
ξύρισμα!
Πρωινό ξύρισμα σήμερα:
-Smooth Operator lavender ss
-Art of Shaving silvertip turnback brush
-Qshave #6
-Treet Dura Sharp #3
-Aqua Velva asl
-Aloe gel
Ξυραφάκι και μηχανή ταιριάζουν πολύ καλά
για μένα, με αποτέλεσμα ένα πολύ "γλυκό"
ξύρισμα!
-
NavalArchitect
Πέμπτη πρωί:
Karve Charlie, iKon Bulldog II, Astra Superior Platinum (#1)
Edwin Jagger 287 XL synth
Cyril R. Salter
Intesa

Πρώτο ξύρισμα με το Karve. Δεν ξετρελλάθηκα, το ξύρισμα είναι βέβαια ήπιο και αποτελεσματικό, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως είναι ξυράφι που θα με έκανε να παρατήσω όλα τα υπόλοιπα για αυτό. Βέβαια είμαστε ακόμη στην αρχή. Χαίρομαι που δεν πήρα και τη λαβή, δεν υπάρχει λόγος όσο ωραία κι αν είναι, η κεφαλή θα πάει στον Κοντέντο για επιμετάλλωση και το iKon Bulldog II ως λαβή ταιριάζει τέλεια. Το machining πάντως είναι επιπέδου Wolfman, αυτό πρέπει να το πούμε.
Στο θέμα επιθετικότητα έπεσα μέσα, το plate "C" κινείται κάπου ανάμεσα σε EJ DE87 και Merkur HD, με σαφή τάση να βρίσκεται πιό κοντά στο δεύτερο.

Πρώτη και για το Intesa που πήρα επροχθές από το Hondo, μαζί με άλλα τρία after shaves. Τίποτε το εξωπραγματικό ως λοσιόν για μετά το ξύρισμα, θα δούμε πόσο θα παραμείνει στο ροτέσιο. Με αυτή την ενοχλητική ζέστη πρέπει να βρω το πιό κατάλληλο after shave.
Φύγαμε και πάλι για τα Ποσειδώνια 2018. Στο περιθώριο όλων των επαγγελματικών συναντήσεων και συζητήσεων, γνώρισα επροχθές και μία ωραία δικηγόρο (από την Κωνσταντινούπολη) με την οποία ήδη κανονίσαμε να συναντηθούμε πάλι αύριο...
Karve Charlie, iKon Bulldog II, Astra Superior Platinum (#1)
Edwin Jagger 287 XL synth
Cyril R. Salter
Intesa

Πρώτο ξύρισμα με το Karve. Δεν ξετρελλάθηκα, το ξύρισμα είναι βέβαια ήπιο και αποτελεσματικό, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως είναι ξυράφι που θα με έκανε να παρατήσω όλα τα υπόλοιπα για αυτό. Βέβαια είμαστε ακόμη στην αρχή. Χαίρομαι που δεν πήρα και τη λαβή, δεν υπάρχει λόγος όσο ωραία κι αν είναι, η κεφαλή θα πάει στον Κοντέντο για επιμετάλλωση και το iKon Bulldog II ως λαβή ταιριάζει τέλεια. Το machining πάντως είναι επιπέδου Wolfman, αυτό πρέπει να το πούμε.
Στο θέμα επιθετικότητα έπεσα μέσα, το plate "C" κινείται κάπου ανάμεσα σε EJ DE87 και Merkur HD, με σαφή τάση να βρίσκεται πιό κοντά στο δεύτερο.

Πρώτη και για το Intesa που πήρα επροχθές από το Hondo, μαζί με άλλα τρία after shaves. Τίποτε το εξωπραγματικό ως λοσιόν για μετά το ξύρισμα, θα δούμε πόσο θα παραμείνει στο ροτέσιο. Με αυτή την ενοχλητική ζέστη πρέπει να βρω το πιό κατάλληλο after shave.
Φύγαμε και πάλι για τα Ποσειδώνια 2018. Στο περιθώριο όλων των επαγγελματικών συναντήσεων και συζητήσεων, γνώρισα επροχθές και μία ωραία δικηγόρο (από την Κωνσταντινούπολη) με την οποία ήδη κανονίσαμε να συναντηθούμε πάλι αύριο...
- christos_
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 715
- Εγγραφή: 01 Οκτ 2017, 14:47
- 8
- Has thanked: 7688 times
- Been thanked: 6181 times
Καλό μεσημέρι Κύριοι,
Πριν από λίγο έκανα ένα από τα καλύτερα ξυρίσματα με:
*Semogue 1305
*Karo Fresh
*R41 / Edwin Jagger
*Perma Sharp #4
*Men Expert All in One
*Brut Ocean
Κανένας ερεθισμός, κανένα κόψιμο με τρία, όπως πάντα, περάσματα. Ο συνδυασμός της R41 με τα PS στη 2η και άνω χρήση και το κατάλληλο μέγεθος της τρίχας μου δίνουν τα καλύτερα ξυρίσματα.
Καλό απόγευμα!
Πριν από λίγο έκανα ένα από τα καλύτερα ξυρίσματα με:
*Semogue 1305
*Karo Fresh
*R41 / Edwin Jagger
*Perma Sharp #4
*Men Expert All in One
*Brut Ocean
Κανένας ερεθισμός, κανένα κόψιμο με τρία, όπως πάντα, περάσματα. Ο συνδυασμός της R41 με τα PS στη 2η και άνω χρήση και το κατάλληλο μέγεθος της τρίχας μου δίνουν τα καλύτερα ξυρίσματα.
Καλό απόγευμα!
Ολα είναι ατμός... Θρασύβουλας!
- tasos72
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1663
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
- 9
- Τοποθεσία: SALONICA CITY
- Has thanked: 13923 times
- Been thanked: 17012 times
- Ηλικία: 53
[mention]NavalArchitect[/mention] Κων/νε νομιζω οτι τα Myrsol ειναι πιο ηπια σε θεμα αλκοολ που τα καθιστα και πιο καλοκαιρινα..