
Παναγιώτη συγκεκριμένα την Παρασκευή πήγα στα ΕΛΤΑ για να ρωτήσω για μία παραγγελία που έχω δώσει για λογαριασμό φίλου μου,
ουσιαστικά έχει αποσταλεί ένα laptop των 2000€+ από τον πωλητή του amazon με τον οποίο και είχα μιλήσει ο ίδιος.
Ο φίλος μου (και με το δίκιο του ο άνθρωπος) μόλις έμαθε τα νέα, για την τιμωρία που μας επιβάλουν, έπαθε έναν "Ισπανικό πανικό"
έτσι πήγα στον Κ. Διευθηντάκο που είμαστε και φίλοι χρόνια για να μου πει εκείνος τι να κάνουμε, το ακυρώνουμε; ή ...

Δεν μπορώ να πω, με εξυπηρέτησε και είναι πολύ καλό παιδί, αλλά αν πω πως κατάλαβα θα είναι ψέμα, διαβάσαμε ένα φεκ και κάτι άλλα έγγραφα όμως άκρη δεν βγήκε.
Στην ουσία μιλώντας και με τον πωλητή του amazon, σε αυτήν την τιμή ήταν όλα πληρωμένα, μεταφορικά-τέλη εισαγωγής-τα πάντα όλα, με αυτόν τον τρόπο έχουμε κάνει αρκετές παραγγελίες από το amazon πάντα, χωρίς κανένα πρόβλημα, είναι εγγύηση, και σε μία εβδομάδα το προϊόν είναι στην πόρτα σου.
Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι, δεν ξέρουν και οι ίδιοι προς το παρόν από τα ΕΛΤΑ, αν θα εφαρμόζονται οι νέες χρεώσεις τους και σε ποιους, όλα έγιναν λέει πολύ γρήγορα και χωρίς καμία ουσιαστική ενημέρωση, που να μπορεί να την καταλάβει ένας "μορφωμένος" λαός, για το Τελωνείο δεν γνωρίζω.
ΥΓ: Πριν φύγω μάλιστα του έκανα και μία ερώτηση,
Άραγε Κ. Διευθυντά μου, τι άλλο έπρεπε να σπουδάσω για να μπορώ και εγώ να καταλαβαίνω τις τόσο εύστοχες τροποποιήσεις σας...
