
Ζήτησε βέβαια περισσότερο νερό (κυρίως για το 2ο πέρασμα), απ’ότι συνήθως. Η ποσότητα του αφρού ήταν αρκετή για τα τρία περάσματα που έκανα, ενώ περίσσεψε αρκετός για 2 περάσματα ακόμα. Αυτό που περίσσεψε το άπλωσα με το χέρι στο πρόσωπο.

Ποιοτικά ο αφρός ήταν άψογος. Μπόλικος και παχύς, βοηθούσε την λεπίδα να γλιστράει. Όμως δεν με ικανοποίησε αρωματικά, αφού δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο και μου θύμισε τα σαπουνάκια που υπάρχουν στα πλοία της γραμμής. Επίσης κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση, είναι το γεγονός ότι την στιγμή που το έβγαλα από το νερό για να φορτώσω το πινέλο, έμοιαζε περισσότερο με στόκο παρά με σαπούνι.
Συγγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών, αλλά μέσα στο μπάνιο δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.




