L'Οccitane Cade κρέμα / σαπουνι ξυρισματος

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fotakas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
14
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 1365 times
Been thanked: 4915 times
Ηλικία: 43

Πρώτη χρήση σήμερα του σαπουνιού. Το βύθισα σε πολύ ζεστό νερό όσο που να κάνω ένα ντουζ. Έπειτα πήρα το γουρουνοπίνελό μου (το οποίο σημειωτέον έχει “σπάσει” και είναι πλέον πολύ μαλακό), το στράγγιξα επαρκώς και το έτριψα πάνω στο σαπούνι για περίπου 20 δευτερόλεπτα. Έκανα bowl lathering μόνο για τις ανάγκες τις δοκιμής, αλλά άφρισε πανεύκολα και μάλιστα ο αφρός ήταν πολύ καλής ποιότητας.

Εικόνα

Ζήτησε βέβαια περισσότερο νερό (κυρίως για το 2ο πέρασμα), απ’ότι συνήθως. Η ποσότητα του αφρού ήταν αρκετή για τα τρία περάσματα που έκανα, ενώ περίσσεψε αρκετός για 2 περάσματα ακόμα. Αυτό που περίσσεψε το άπλωσα με το χέρι στο πρόσωπο.

Εικόνα

Ποιοτικά ο αφρός ήταν άψογος. Μπόλικος και παχύς, βοηθούσε την λεπίδα να γλιστράει. Όμως δεν με ικανοποίησε αρωματικά, αφού δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο και μου θύμισε τα σαπουνάκια που υπάρχουν στα πλοία της γραμμής. Επίσης κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση, είναι το γεγονός ότι την στιγμή που το έβγαλα από το νερό για να φορτώσω το πινέλο, έμοιαζε περισσότερο με στόκο παρά με σαπούνι.


Συγγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών, αλλά μέσα στο μπάνιο δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.

(Ο.Ε.)
NikosX
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: 04 Οκτ 2013, 09:50
12
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 208 times
Been thanked: 895 times
Επικοινωνία:

Slur έγραψε:Πάω να κάνω το δεύτερο πέρασμα, κοιτάω το μπολ, τίποτα αφρός! Βρε που είναι ο αφρός; Τον κατάπιε όλο το θηρίο (Ω-48); Τα κάνει αυτά το κτήνος. Ξαναχτυπάω πάλι στο μπολ βάζοντας και λίγο νερό. Με δυσκολία ξαναχτίζεται αφρός και κάνω δεύτερο πέρασμα.
Πάω να πάρω αφρό για το τελευταίο πέρασμα και πάλι τα ίδια.
Που είναι ο αφρός ΟΕΟ ;;;;
Ξαναχτυπάω στο μπολ. Τίποτα. Βάζω πάλι λίγο νερό. Τίποτα. Ψόφησε!
Η ίδια ακριβώς εμπειρία: στο δεύτερο πέρασμα αφρός ΔΕΝ υπήρχε!
He shaved evenly and with care, in silence, seriously.James Joyce
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Το έχω σκεφτεί όμως αρκετές φορές αλλά πάντα κάνω πίσω.
if you have a great shave you have a great day
NikosX
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: 04 Οκτ 2013, 09:50
12
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 208 times
Been thanked: 895 times
Επικοινωνία:

Γιάννη, εγώ μιλώ για την κρέμα.
Το σαπούνι είναι άλλη υπόθεση. Πολύ καλό. Θα γράψω κάποια στιγμή την εμπειρία μου.
He shaved evenly and with care, in silence, seriously.James Joyce
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Πως πρεπει να το γραψουμε οτι η κρεμα ειναι για πεταμα, ειδικα συγκρινομενη με το σαπουνι, το οποιο ΙΜΗΟ ειναι απο τα καλυτερα!
Εικόνα
tiguansm
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 12 Μάιος 2014, 18:45
12
Τοποθεσία: Θρακομακεδόνες
Has thanked: 215 times
Been thanked: 93 times

Το πέτυχα και εγώ σε προσφορά και το πήρα για δοκιμή.
Έκανε πολύ καλό αφρό , όχι δυνατό άρωμα ελάχιστα μου θύμισε το άρωμα στο αντίστοιχο αφρόλουτρο του αλλά διψά για νερό.
Το είχα στο μπολάκι του (πανάκριβο :( ) και όταν μπήκα για ντους το γέμισα όσο χώραγε νερό να το χρησιμοποιήσω ως pre shave.
Αμ δε, μόλις βγήκα το νερό είχε εξαφανιστεί.
Άφρισε γρήγορα, έκανε ωραίο αφρό, δεν ξεράθηκε γρήγορα αλλά έχω κάποιους μικρούς ενδοιασμούς για την προστασία.
Το ξυράφι γλύστραγε πολύ καλά και δεν με δυσκόλεψε η χρήση του.
Καλό προιόν αλλά το κόστος του μπολ του απαράδεκτο, καλοφτιαγμένο μεν αλλά πάρα πολύ ακριβό.
Φυσικά το κόλπο τους όπως και άλλων εταιρειών είναι το σχήμα του σαπουνιού που ταιριάζει άριστα με το δικό του μπολ.
Δεν πειράζει, με την προσφορά (αγορά 30 € δώρο 10 €) πλήρωσα το μπολ με το σαπούνι αλλά πήρα και ένα δώρο για την σύζυγο.
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

Πάρα πολύ καλό Triple Milled σαπούνι με αίσθηση πολυτέλειας.
Ιδιαίτερα ακριβό,με το κόστος του μπολ να το κάνει λιγάκι απρόσιτο.
Η χάραξη στο σαπούνι με το λογότυπο της εταιρίας, του δίνει μια αίσθηση πολυτέλαιας.
Στο άρωμα υστερεί λίγο αλλά ποιοτικά είναι πολύ καλό.
if you have a great shave you have a great day
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”