Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Απάντηση
stergios

Iasonas έγραψε: 05 Ιουν 2018, 21:50 Αν μου έλεγε κάποιος πριν από δύο ώρες ότι θα έκανα τόσο ωραίο ξύρισμα με ένα Gold Dollar θα τον πέρναγα για τρελό...
Ως γνωστο, πρωτα η τεχνικη και η πετρα και ακολουθει γεωμετρια, μεταλλο. ;) Τωρα το ποσο ευκολα φτανει ενα ξυραφι σε ενα καλο αποτελεσμα, ποσο θα κρατησει, αλλα και τι χρειαζεται για φρεσκαρισμα, διαρκεια ζωης θα χει, ειναι αλλη ιστορια. Μεγεια ολα!
Άβαταρ μέλους
Iasonas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3663
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
13
Has thanked: 830 times
Been thanked: 2604 times
Ηλικία: 32

Στεργιο προσωπικα βαζω πρωτο το μεταλλο, οσο καλη τεχνικη και πετρες να εχει καποιος αν το μεταλλο εχει προβλημα στο tempering δεν υπαρχει περιπτωση να παρει καλο αποτελεσμα.
Το Ιασονας με Ο
Άβαταρ μέλους
Akist
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: 27 Σεπ 2017, 15:34
8
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 4193 times
Been thanked: 2858 times
Ηλικία: 51

Η πρωτομηνιάτικη φωτό που είχα ξεχάσει .
Εικόνα


Δευτέρα 04-06 πρωινό ξύρισμα
Εικόνα


Yaqi 26mm Synth
La Toja Stick
Ω 97
Gillette Old Type Ball-End (circa 1920)
Diamonds Pro #1
Aqua Velva (sp)

Πρώτη δοκιμή με τη συγκεκριμένη λεπίδα αλλά απογοητεύτηκα. Τραβούσε άσχημα ειδικά σαγόνι και άνω χείλος. Το ξύρισμα βγήκε αλλά όχι όπως θα ήθελα. Τελικά δεν έφταιγε η λεπίδα όπως αποδείχθηκε στο επόμενο ξύρισμα ...
Το La Toja απλά καταπληκτικό σαπουνάκι ειδικά τώρα που πιάσανε οι ζέστες.


Τρίτη 05-06 πρωινό ξύρισμα


Εικόνα

Yaqi 26mm Synth
SV MdS 4.0
Fatip Piccolo
Diamonds Pro #2
Aqua Velva (sp)

Η λεπίδα σήμερα είχε πολύ καλύτερη συμπεριφορά , απαλό ξύρισμα με την Piccolo χωρίς κανένα θέμα. Δεν την κατατάσσω ακόμη σε κατηγορία (αν και εκ πρώτης μου φαίνεται σαν τη Derby που δεν είναι καθόλου κακό)
Όπως αποδείχθηκε τελικά δεν μου ταίριαζε η Vintage Gillette Old Type η δεν δένει καλά ο συνδυασμός αυτής της λεπίδας με τη συγκεκριμένη μηχανή . Μεγάλο λάθος μου που άλλαξα 2 παραμέτρους ταυτόχρονα.


(και επειδή το ξύρισμα με ηρεμεί .... έκανα και ένα απόψε πριν λίγο με διαφορά περίπου 14 ωρών από το πρωινό και με εμφανή διάθεση πειραματισμού που προέκυψε από μια συζήτηση που διάβασα περί επιθετικότητας μιας συγκεκριμένης μηχανής. Πολύ καλό ξύρισμα αλλά καλύτερα συμπεράσματα αύριο)

Yaqi 26mm Synth
TFS Ciotolla Gialla
Muhle 41R Rose-gold handle + yaqi doc cap
Diamonds Pro #3


Εικόνα



Εικόνα
Θα πάρω πενταλέπιδο αν το φτιάξουν σαν του avatar μου ...
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Καλησπέρα (μάλλον καλημέρα, τρείς κοντεύει), όχι δεν έχω ξύρισμα σήμερα,
άλλο θέλω να γράψω. Τι καλύτερο μετά από κουραστική μεγάλη μέρα,
(ντάξ,εκτός από ένα απολαυστικό ξύρισμα)
να κάθεσαι κανα μισάωρο και να διαβάζεις το φόρουμ,
και ειδικότερα, τα τί ήρθε-πήρα σήμερα και το ξύρισμα της μέρας.
Το καλύτερο αγχολυτικό. :D
Αυτό κι άν δείχνει πόσο shaveaholics είμεθα :P

:sleeping-sleeping: :sleeping-yellow: αντε πάμε γιατί αύριο δε θα ξυπνάμε με τπτ...

Προστέθηκε μετά από 7 λεπτά 40 δευτερόλεπτα:
Ααα, να πώ κάτι για το χθεσινό, αγόρασα στον πατέρα μου Blue II Plus Slalom,
του πήρα μία και ξυρίστικα....
Μπάααα, δέεεν...
Στο τέλος έκανα πέρασμα θέρισμα με Futur στο 5 και Πολσίλβερ....
Έχω φάει κι ένα κόλλημα τελευταία και με την κεφαλή Open Comb "Pearl", 10-11 ευρά βγαίνει
λένε ότι είναι λίγο πιό επιθετικιά από τις Πάρκερ αλλά γλυκειά, να τη μπουμπουνίσω;;;
Καιρό έχω να ψωνίσω κατιτίς
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλημέρα!

- Cyril Salter ss
- Maseto Shaving 2-band
- Fatip Grande
- Personna Platinum [2]
- 444
- Μυρτώ Λεμόνι mentholatedτ

Πολύ ωραίο πρωινό ξύρισμα, επανήλθαμε στα φυσιολογικά μετά το κάψιμο του Treviso της Κυριακής. Γιαυτό μ' αρέσουν οι επιθετικές μηχανές, μου δίνουν άνετα βαθιά ξυρίσματα. Το Cyril Salter ωραίο γενικά, δεν είμαι fan της λεβάντας αρωματικά. Αν και εδώ πρόκειται για "κλειστή" λεβάντα.
Άβαταρ μέλους
The Banker
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 20:19
8
Has thanked: 6 times
Been thanked: 710 times
Ηλικία: 51

Καλημέρα !

EJ89 long handle lined
Feather
Crabtree and Evelyn soap Indian lime
eBay Badger
444 gel with Fyssan talc
Epsilon Mediterranean Blue

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antonis την 06 Ιουν 2018, 07:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Σε παρακαλώ αφαίρεσε την υπογραφή του tapatalk. Φιλικά, Αντώνης
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
9
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6934 times
Been thanked: 7583 times
Ηλικία: 54

[mention]The Banker[/mention]
Μπορείς να μας πεις για το ταλκ σε συνδυασμό με το 444? Δεν γίνεται "λάσπη" ?
Let the music play
Άβαταρ μέλους
The Banker
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 20:19
8
Has thanked: 6 times
Been thanked: 710 times
Ηλικία: 51

Βασικά το διάβασα από κάποιο παιδί εδώ και αποφάσισα να το κάνω . Προς έκπληξη μου δουλεύει απίστευτα. Απορροφάει την παραπάνω λιπαρότητα του 444 και αφήνει τα οφέλη του να αναδειχτούν καθ όλη την διάρκεια της ημέρας .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antonis την 06 Ιουν 2018, 15:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

LPL "Rose de Pushkar"
Mühle Silvertip Fibre 25mm
Merkur 38c + Lord Super Chrome
Pitralon 160
Insurrection Pure II EdT


nice & smooth... που λέει και το πατριωτάκι μας εξ Αμερικής.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
10
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18551 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 56

Καλημέρα !
✔ S.V Felce Aromatica
✔ Yaqi Tuxedo 24mm barber handle
✔ Parker Variant ( #5, 2 X #4 )
✔ Rapira Swedish SS ( 3 )
✔ Felce Azurra asl ( με κρύσταλλους μενθόλης )
✔ Korres G & K
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”