Σελίδα 7 από 40

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2016, 23:40
από theo's
Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
Frate Francesco parlò


Pincel de Barba Semogue Owners Club (SOC) Edição Cerda em Cabo de Freixo
PannaCrema Sapone Da Barba Artigianale San Francesco
GEM Flip Top - G Bar - SE Razor & GEM Stainless (2)
Taylor of Old Bond Street - Sandalwood Aftershave lotion

Το σαπούνι εξαιρετικό! Εγώ σανδαλόξυλο δεν...οσμίζομαι,
περισσότερο σε ευώδες θυμίαμα και λιβάνι μου φέρνει.
Η μηχανή αποτελεσματική και πανέμορφη μου θυμίζει την Lamborghini Countach!
Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω γιατί αγόρασα το συγκεκριμένο πινέλο
ενώ έχεις στην κατοχή σου Omega 48 & Omega Proraso. :think:

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2016, 23:47
από blade2668
Καλημέρα σε όλους.
Εικόνα

Πινέλο Omega 10065.
Σαπούνι Haslinger (Honey Shaving Soap).
Μηχανή Parker 99R TTO.
Λεπίδα SuperMax Super Platinum.
CIEN Men After Shave Ice.

Η ίδια SuperMax που χρησιμοποίησα με την Edwin Jagger και απογοητεύτηκα εχθές, σήμερα μπήκε στην Parker και μεταμορφώθηκε σε Hattori Hanzo. Και επειδή το ταίριασμα ξυραφιού και λεπίδας στην πραγματικότητα έγινε από το Γιάννη (hairmaker) να θέλω να πω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 08:02
από nik16v
Καλημέρα σε όλους,

Μηχανή: Edwin Jagger DE8911BL
Λεπίδα: Astra SP #1
Πινέλο: Vie Long Men's Only Limited Edition
Σαπούνι: Smooth Operator "Smoked Wood"
Μετά το ξύρισμα: Proraso Κόκκινο ASL

Μετά από τις λεπίδες Sputnik η Astra ήταν το κάτι άλλο. Γλυκιά χωρίς τραχύτητα.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 08:06
από yiannischris
Muhle R89 Twist
Gillette Silver Blue (12)
Men's Only 2014 No 33/39 with TGN 3 band super finest
Pino Silvestre Shave Master Soap
Menunos Pino Cologne 85o grade


Εικόνα

Εικόνα

:dance:

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 08:06
από Vavous
Ωραία όλα τα παραπάνω posts. Like!

Πλάκωσε δουλειά τελευταία και χάθηκα. Λοιπόν το ΞτΗ:

The Assassin razor / Gillette κίτρινη
Wolf Whiskers 'Tuxedo' loft. Το πινέλο αυτό αξίζει και τη φήμη του, και τα λεφτά του και το trend και τα κολπάκι με την 'δήθεν' δυσκολία να το αποκτήσεις. (ντάξει, έλεος κάπου μ'αυτό το σύστημα κύριοι Razorock razors, Paladin, Wolf Whiskers, Wolfman etc, στο τέλος κουράζει και θα τους φτύσει ο κόσμος αν δεν αλλάξουν. Μάλλον;). Θα επανέλθω με παρουσίαση του πενέλου εν καιρώ τω δέοντι.
Mickey Lee seasonal 'Souq'. Για τα καινούρια ταλοούχα Μίκυ Λη έχω γράψει ήδη ότι είναι φοβερά. Κι από αρώματα σχίζουν αλλά τούτο μικρή σημασία έχει αφού χάνεται γρήγορα μετά την ξούρα. Πάρτε όποιο θέτε και δεν θα χάσετε. Πιστεύω να πήρατε χαμπάρι ότι ο Μάγκαρντ έχει εκόνομυ σίπινγκ με 10 ντόλαρς. Χωρίς τράκινγκ εννοείται αλλά φτάνουν κάποια μέρα.
ToBS Sandalwood asl.

"Ήρθε η Τεταρτίτσα, πάει η βδομαδίτσα" που λέει ένας καλός φίλος (μόνιμος στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, για όποιον δεν του πέρασε απ' το μυαλό :) ).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 08:20
από christostz03
Καλημέρα σε όλους ...

- Pre Shave Αch Brito Glyce Lime
- Σαπούνι ξυρίσματος Mitchell's Wool Fat
- Πινέλο ξυρίσματος Semogue Owner's Club Boar
- Safety Razor - Muhle R41 Rosegold - Open Comb
- Λεπίδα Rapira Platinum Lux #1
- After Shave 444 Alum Block
- After Shave Balm Cien
- After Shave Lotion Fetih Sport Red Edition


Οι πρώτες εντυπώσεις από την εν λόγω Rapira δεν ήταν θετικές. Τράβαγαν αρκετά ...
Επιφυλάσσομαι όμως διότι αυτή την φορά δεν πέτυχα και την ποιότητα του αφρού που επιθυμούσα.
Θα επανέλθω στο επόμενο ξύρισμα ...

Added in :
Καλημέρα σε όλους ...

- Pre Shave Αch Brito Glyce Lime
- Σαπούνι ξυρίσματος Mitchell's Wool Fat
- Πινέλο ξυρίσματος Semogue Owner's Club Boar
- Safety Razor - Muhle R41 Rosegold - Open Comb
- Λεπίδα Rapira Platinum Lux #1
- After Shave 444 Alum Block
- After Shave Balm Cien
- After Shave Lotion Fetih Sport Red Edition


Οι πρώτες εντυπώσεις από την εν λόγω Rapira δεν ήταν θετικές. Τράβαγαν αρκετά ...
Επιφυλάσσομαι όμως διότι αυτή την φορά δεν πέτυχα και την ποιότητα του αφρού που επιθυμούσα.
Θα επανέλθω στο επόμενο ξύρισμα ...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 08:23
από Νώντας
Καλημέρα,
εψές αργά...

Futur @5
Bic Astor #3 :think: :doh: :whistle:
Cella :clap:
Semogue OC SE 2012
Korres Κατιφέδες και Τζίνσένγκ (δεν τελειώνει με τπτ με το ροτέϊσο που κάνουμε,
θα μας χαλάσει το δεύτερο που έχουμε μπακάπ...)

Πώς λέμε..."Σαν τη Χαλκιδική δέν έχει"; Ε, λοιπόν, έτσι και η Futur:
Σαν την Futur δέν έχει ;)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 10:36
από Vavous
Νώντας, πού είναι η Matador; Διατί της κάνεις απιστίες;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 15:18
από foxtrot
Εικόνα


Semoque.2band
Barrister&Mann.cologne.russe ss
Razorock.Hawk
Feather.ProGuard
Pashana.original asl


Γεράκια και αρκούδες σήμερα. :D
Πρώτη δοκιμή γιά την Hawk της Razorock. Φαίνεται παιχνιδάκι (36 γραμμάρια), αλλά δεν είναι. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή, στην πίεση, που πρέπει να είναι ανύπαρκτη. Οι SE λεπίδες και πιό βαριές είναι και πιό χοντρές και πιό πλατιές από μιά double edge.
Τυχόν λάθη δεν συγχωρούνται, πράγμα που το αισθάνεσαι άμεσα.

Επιθετικό εργαλείο, (ένα κλικ κάτω από την R41), εδωσε BBS με γένεια 2 ημερών, σε δύο περάσματα συν κάτι ψιλά μερεμέτια με κόντρα. Η γωνία βρίσκεται πανεύκολα.

Η Feather proguard, μου φάνηκε λίγο τραχειά, ίσως λόγω του guard που έχει, ίσως επειδή ήταν η πρώτη φορά...
Θα φανεί και στα επόμενα ξυρίσματα. Θα δοκιμασθούν και οι professional και βλέπουμε.

Πάντως βλέπω σε διάφορα fora ότι πολλοί θεωρούν καλλίτερες τις Kai pink, αλλά γιά να τις βρεις στην Ευρώπη, είναι δύσκολο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2016

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2016, 15:23
από iogi
Εικόνα

- SB Omega 11126
- SS Institut Karite’
- SR Muehle R41 (2013) Rosegold
- RB Polsilver Super Iridium (1)
- ASL Denim Original