Σελίδα 7 από 10

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 17:02
από NavalArchitect
Στέφο τώρα είδα την ερώτησή σου. Όχι, δεν το έχω δει πουθενά...

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2013, 12:29
από dimitris
Έχει κανείς €1500 Ευρώ που του καίνε τη τσέπη;
Εδώ είμαστε.

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2013, 10:23
από Πάνος
Μετά λέτε πως οι Αμερικάνοι δεν είναι πρακτικοί άνθρωποι.


Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 12:02
από Stefanos
Ο,τι μαλακια του κατεβει καθενος...

:hystericalbs1

To χειροτερο ειναι οτι κανουν bid... :dash

No hope for humanity..

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 15:35
από Antonis
[youtube][/youtube]

:hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 17:03
από iogi
Vintage 1940? Old? Βακελίτης? :bigeek :bigeek :bigeek :lachtot

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2013, 20:48
από Stefanos
Kαποιον τον πιασανε ΠΟΛΥ μαλακα, και ελπιζω να μην ειναι κανεις απο εδω.... χαχαχαχα

Την ιδια, σε καλυτερη κατασταση, αλλα χωρις το χαρτινο κουτι την πηρα για 10€... Εχω μυτη εγω.. :megagrin

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2013, 20:54
από Stefanos
Να κερασω; :megagrin

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2013, 00:59
από Fotakas
Εικόνα

Αν κάποιος ενδιαφέρεται, ας μου πει να του δώσω το link...!

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2013, 03:31
από Iasonas
Εικόνα