Σελίδα 7 από 10
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 17:02
από NavalArchitect
Στέφο τώρα είδα την ερώτησή σου. Όχι, δεν το έχω δει πουθενά...
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2013, 12:29
από dimitris
Έχει κανείς €1500 Ευρώ που του καίνε τη τσέπη;
Εδώ είμαστε.
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2013, 10:23
από Πάνος
Μετά λέτε πως οι Αμερικάνοι δεν είναι πρακτικοί άνθρωποι.
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 12:02
από Stefanos
Ο,τι
μαλακια του κατεβει καθενος...
:hystericalbs1
To χειροτερο ειναι οτι κανουν bid... :dash
No hope for humanity..
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 15:35
από Antonis
[youtube][/youtube]
:hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2013, 17:03
από iogi
Vintage 1940? Old? Βακελίτης? :bigeek :bigeek :bigeek :lachtot
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2013, 20:48
από Stefanos
Kαποιον τον
πιασανε ΠΟΛΥ μαλακα, και ελπιζω να μην ειναι κανεις απο εδω.... χαχαχαχα
Την ιδια, σε καλυτερη κατασταση, αλλα χωρις το χαρτινο κουτι την πηρα για 10€... Εχω μυτη εγω.. :megagrin
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2013, 20:54
από Stefanos
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2013, 00:59
από Fotakas
Αν κάποιος ενδιαφέρεται, ας μου πει να του δώσω το link...!
Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2013, 03:31
από Iasonas