Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Έχει κανείς €1500 Ευρώ που του καίνε τη τσέπη;
Εδώ είμαστε.
Εδώ είμαστε.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Ο,τι μαλακια του κατεβει καθενος...
:hystericalbs1
To χειροτερο ειναι οτι κανουν bid... :dash
No hope for humanity..
:hystericalbs1
To χειροτερο ειναι οτι κανουν bid... :dash
No hope for humanity..

- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
[youtube][/youtube]
:hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1
:hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25958 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69
Vintage 1940? Old? Βακελίτης? :bigeek :bigeek :bigeek :lachtot
Γιάννης
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Kαποιον τον πιασανε ΠΟΛΥ μαλακα, και ελπιζω να μην ειναι κανεις απο εδω.... χαχαχαχα
Την ιδια, σε καλυτερη κατασταση, αλλα χωρις το χαρτινο κουτι την πηρα για 10€... Εχω μυτη εγω.. :megagrin
Την ιδια, σε καλυτερη κατασταση, αλλα χωρις το χαρτινο κουτι την πηρα για 10€... Εχω μυτη εγω.. :megagrin

- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
- Fotakas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
- 14
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 1365 times
- Been thanked: 4915 times
- Ηλικία: 43

Αν κάποιος ενδιαφέρεται, ας μου πει να του δώσω το link...!
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
- Iasonas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3663
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
- 13
- Has thanked: 830 times
- Been thanked: 2604 times
- Ηλικία: 32

