Νταξει ο άνθρωπος ήταν οδηγαρα! Ayrton para sempre!
Στο βίντεο του Σταρόβα είπε (μάλλον εκ παραδρομής)
ότι η cella είναι σπανιολικη.ιταλιανικη είναι.για την ακρίβεια μιλανέζα (πείνασα τώρα...)
Added in 2 hours 11 minutes 49 seconds:
2 ποδοσφαιριστές που με σημάδεψαν με την τεχνική τους μέσα στο γήπεδο.o Diego πήρε ένα παγκόσμιο μόνος του (έκανε και πο✓¥ανα την home of football ψυλομυτα εγκερλαντ).εξω από το γήπεδο δυστυχώς....(αυτά έχουν δυστυχώς οι μεγάλοι καλλιτέχνες).
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2020, 12:44
από Tasos123
Αχ ο Ronnie.... Ποιος μέσι και Ροναλντο. Απλά γελάω... Οσοι πρόλαβαν αυτόν τον παικταρά...τα λόγια είναι εριττα πραγματικό 10 κια να πω μόνο ότι μόνο σε αυτόν ο Maradona τον παραδεκτηκε φιλωντσς του και το χέρι. End of story, goodbye, the end.
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2020, 15:18
από herco
Πολυ υποκειμενικο ζητημα - οπως τα παντα σχεδον. Γενικα παντως, μεχρι 2-3 videoclip τη βδομαδα ειναι καλα και προτιμητεα απο τα 10 τη μερα. Το κυριο αντικειμενο του φορουμ ειναι αλλο
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2020, 19:23
από Νώντας
Ιβ Ρόχερ λέει ο φίλος μας ο Χρήστος στο βίντεο, το ακούσαμε κι αυτό, Ιβ Ρόχερ τς τς τς.
Εγώ ξέρω πως όταν σε αρέσει οτιδήποτε που χρησιμοποιείς, τουλάχιστο μαθαίνεις να το
προφέρεις σωστά (Ντάξει κι εμείς μικροί τη Τζέϊ Βι Σί τη λέγαμε Τζί βι σί , ΟΚ μετά το πηραμε το Προφίσιενσι...)
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2020, 16:10
από andreas
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2020, 18:51
από macho
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2020, 20:56
από andreas
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2020, 01:36
από andreas
Βρε τι βρίσκει κανείς...
Ένα από τα "καλά" παιδιά! Που προσπαθεί να βγάλει (και) νόμιμα το ψωμί του!
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2020, 08:15
από Ηλίας
Inside the Mossad. Eίναι σειρά 4 επεισοδίων που προβάλλεται στο Netflix.