Τι βλέπω τώρα...
- Tasos123
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
- 9
- Has thanked: 2421 times
- Been thanked: 2409 times
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
~Benjamin Franklin
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
Νταξει ο άνθρωπος ήταν οδηγαρα! Ayrton para sempre!
Στο βίντεο του Σταρόβα είπε (μάλλον εκ παραδρομής)
ότι η cella είναι σπανιολικη.ιταλιανικη είναι.για την ακρίβεια μιλανέζα (πείνασα τώρα...)
Added in 2 hours 11 minutes 49 seconds:
2 ποδοσφαιριστές που με σημάδεψαν με την τεχνική τους μέσα στο γήπεδο.o Diego πήρε ένα παγκόσμιο μόνος του (έκανε και πο✓¥ανα την home of football ψυλομυτα εγκερλαντ).εξω από το γήπεδο δυστυχώς....(αυτά έχουν δυστυχώς οι μεγάλοι καλλιτέχνες).
Στο βίντεο του Σταρόβα είπε (μάλλον εκ παραδρομής)
ότι η cella είναι σπανιολικη.ιταλιανικη είναι.για την ακρίβεια μιλανέζα (πείνασα τώρα...)
Added in 2 hours 11 minutes 49 seconds:
2 ποδοσφαιριστές που με σημάδεψαν με την τεχνική τους μέσα στο γήπεδο.o Diego πήρε ένα παγκόσμιο μόνος του (έκανε και πο✓¥ανα την home of football ψυλομυτα εγκερλαντ).εξω από το γήπεδο δυστυχώς....(αυτά έχουν δυστυχώς οι μεγάλοι καλλιτέχνες).
- Tasos123
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
- 9
- Has thanked: 2421 times
- Been thanked: 2409 times
Αχ ο Ronnie.... Ποιος μέσι και Ροναλντο. Απλά γελάω... Οσοι πρόλαβαν αυτόν τον παικταρά...τα λόγια είναι εριττα πραγματικό 10 κια να πω μόνο ότι μόνο σε αυτόν ο Maradona τον παραδεκτηκε φιλωντσς του και το χέρι. End of story, goodbye, the end.
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
~Benjamin Franklin
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
Πολυ υποκειμενικο ζητημα - οπως τα παντα σχεδον. Γενικα παντως, μεχρι 2-3 videoclip τη βδομαδα ειναι καλα και προτιμητεα απο τα 10 τη μερα. Το κυριο αντικειμενο του φορουμ ειναι αλλο 

- Νώντας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2988
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 12
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 6049 times
Ιβ Ρόχερ λέει ο φίλος μας ο Χρήστος στο βίντεο, το ακούσαμε κι αυτό, Ιβ Ρόχερ τς τς τς.
Εγώ ξέρω πως όταν σε αρέσει οτιδήποτε που χρησιμοποιείς, τουλάχιστο μαθαίνεις να το
προφέρεις σωστά (Ντάξει κι εμείς μικροί τη Τζέϊ Βι Σί τη λέγαμε Τζί βι σί , ΟΚ μετά το πηραμε το Προφίσιενσι...)
Εγώ ξέρω πως όταν σε αρέσει οτιδήποτε που χρησιμοποιείς, τουλάχιστο μαθαίνεις να το
προφέρεις σωστά (Ντάξει κι εμείς μικροί τη Τζέϊ Βι Σί τη λέγαμε Τζί βι σί , ΟΚ μετά το πηραμε το Προφίσιενσι...)
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12817 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12817 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12817 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Βρε τι βρίσκει κανείς...
Ένα από τα "καλά" παιδιά! Που προσπαθεί να βγάλει (και) νόμιμα το ψωμί του!
Ένα από τα "καλά" παιδιά! Που προσπαθεί να βγάλει (και) νόμιμα το ψωμί του!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Inside the Mossad. Eίναι σειρά 4 επεισοδίων που προβάλλεται στο Netflix.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.