Τι βλέπω τώρα...

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Tasos123
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 543
Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
9
Has thanked: 2421 times
Been thanked: 2409 times

"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Νταξει ο άνθρωπος ήταν οδηγαρα! Ayrton para sempre!
Στο βίντεο του Σταρόβα είπε (μάλλον εκ παραδρομής)
ότι η cella είναι σπανιολικη.ιταλιανικη είναι.για την ακρίβεια μιλανέζα (πείνασα τώρα...)

Added in 2 hours 11 minutes 49 seconds:
2 ποδοσφαιριστές που με σημάδεψαν με την τεχνική τους μέσα στο γήπεδο.o Diego πήρε ένα παγκόσμιο μόνος του (έκανε και πο✓¥ανα την home of football ψυλομυτα εγκερλαντ).εξω από το γήπεδο δυστυχώς....(αυτά έχουν δυστυχώς οι μεγάλοι καλλιτέχνες).




Άβαταρ μέλους
Tasos123
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 543
Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
9
Has thanked: 2421 times
Been thanked: 2409 times

Αχ ο Ronnie.... Ποιος μέσι και Ροναλντο. Απλά γελάω... Οσοι πρόλαβαν αυτόν τον παικταρά...τα λόγια είναι εριττα πραγματικό 10 κια να πω μόνο ότι μόνο σε αυτόν ο Maradona τον παραδεκτηκε φιλωντσς του και το χέρι. End of story, goodbye, the end.
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Πολυ υποκειμενικο ζητημα - οπως τα παντα σχεδον. Γενικα παντως, μεχρι 2-3 videoclip τη βδομαδα ειναι καλα και προτιμητεα απο τα 10 τη μερα. Το κυριο αντικειμενο του φορουμ ειναι αλλο :)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Ιβ Ρόχερ λέει ο φίλος μας ο Χρήστος στο βίντεο, το ακούσαμε κι αυτό, Ιβ Ρόχερ τς τς τς.
Εγώ ξέρω πως όταν σε αρέσει οτιδήποτε που χρησιμοποιείς, τουλάχιστο μαθαίνεις να το
προφέρεις σωστά (Ντάξει κι εμείς μικροί τη Τζέϊ Βι Σί τη λέγαμε Τζί βι σί , ΟΚ μετά το πηραμε το Προφίσιενσι...)
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Βρε τι βρίσκει κανείς...
Ένα από τα "καλά" παιδιά! Που προσπαθεί να βγάλει (και) νόμιμα το ψωμί του!

-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times



Inside the Mossad. Eίναι σειρά 4 επεισοδίων που προβάλλεται στο Netflix.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σινεμά, σειρές, τηλεοπτικά.”