Για πες ρε Δημήτρη εσύ που γνωρίζεις.Τι λες γι'αυτό http://www.ebay.ie/itm/130599569824?ru= ... 3D1&_rdc=1" onclick="window.open(this.href);return false;.Έχει και αυτό http://www.ebay.ie/itm/60X-100X-Mini-LE ... 20b458343e" onclick="window.open(this.href);return false;.
Μήπως έχεις κάποιο απο αυτά?
Ας μάθουμε να ακονίζουμε τα ξυράφια μας
- boltsis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 14
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 320 times
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- Slur
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 14
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Μα τότε Νίκο δεν δουλεύεις στην ίδια κόψη.hero έγραψε:...
Ταινια ναι στα μεχρι τα 1000 οχι υποχρεωτικα απο κει και πανω ...
Δηλαδή έχεις φτιάξει μία κόψη στα 1000grit, και μετά δουλεύεις σε αυτήν σε υψηλότερα grit για να την βελτιώσεις.
Αν βγάλεις την ταινία μετά την χιλιάρα πέτρα, τότε στη 4000 δεν δουλεύεις την προηγούμενη κόψη γιατί άλλαξε δραματικά η γωνία σου όταν ξαπλώνεις το ξυράφι χωρίς ταινία.
Δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά ώστε να γίνεται κατανοητό αυτό που θέλω να πω, αλλά αν βγάλουμε την ταινία αλλάζει το πάχος της ράχης, άρα η γωνία που εφάπτεται η κόψη στην πέτρα, άρα αλλάζει η κόψη και έτσι φτιάχνεται μία διπλή κόψη όπως λέει και το φίλος μας ο y.v
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
- hero
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 1121
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2010, 08:34
- 14
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 249 times
- Ηλικία: 61
Προτιμω να εχω μια ραχη χωρις τραυματισμους και με ανομοιογενια (αλλο παχος στην μια ακρη και αλλο στην αλλη ) που μπορει να δημιουργηθει απο τα χαμηλα γκριτ , επισης οταν αρχισει να τρωγεται η ραχη παλι δεν θα εχεις την σωστη αρχικη κλιση και θα κανεις ποιο πλατια την κοψη με αποτελεσμα και σε μικρη
επαφη με κατι σκληρο να κανει δοντακια (κατι σαν υπερτροχισμα δηλαδη )
http://www.coticule.be/wedges.html" onclick="window.open(this.href);return false;
επαφη με κατι σκληρο να κανει δοντακια (κατι σαν υπερτροχισμα δηλαδη )
http://www.coticule.be/wedges.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Νίκος
"Αδύνατο να μάθεις τα φρονήματα, τη σκέψη, την ψυχή του κάθε ανθρώπου προτού πάρει στα χέρια του εξουσία." Σοφοκλης
"Αδύνατο να μάθεις τα φρονήματα, τη σκέψη, την ψυχή του κάθε ανθρώπου προτού πάρει στα χέρια του εξουσία." Σοφοκλης
- y.v
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 541
- Εγγραφή: 13 Νοέμ 2011, 11:57
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 927 times
- Been thanked: 1832 times
- Ηλικία: 67
Συμφωνώ με τον Slur
Με τον τρόπο που το κάνεις,δημιουργείς μία δευτερεύουσα κόψη απομακρυσμένη και όχι προς την μεριά της ακμής.
Το αποτελεσμα τούτου, είναι ότι αντι απλώς να χρειάζεσαι Χ περάσματα σε πιό λεπτόκοκκη πέτρα για να εξαλείψεις τα χονδρύτερα δόντια που άφησε στην ακμή η προηγούμενη πετρα, να χρειάζεσαι να αφαιρεσεις αρκετό μέταλλο, χωρίς επίσης να γνωρίζεις πότε θα εξαλειφθεί η δευτερεύουσα κόψη και θα φτασεις στην ακμή.
Ακόμα κι αν χρησιμοποιείς μεγενθυτικό φακό για να βλεπεις ποτε θα το εξαφανίσεις, εάν σταματήσεις ελάχιστα πριν, πάλι δεν θα εχεις εξαλείψει τα δοντια στην ακμή από την προηγούμενη πέτρα, επομένως θα χρειαστεί να βάλεις επιπλέον και έναν αριθμό περασμάτων για σιγουριά.
Εμπειρικα υπολογίζω ότι θα χρειαστείς 5Χ φορες για να πετύχεις το ίδιο αποτελεσμα στην ακμή.
Ομως τελικα θα έχεις αφαιρεσει περισσότερο μεταλλο στην ακμή και θα έχεις κοντύνει το πλάτος της λεπίδας πολύ περισσότερο.
Ο τροπος με την δευτερεύουσα κόψη (προς την μεριά της ακμής), χρησιμοποιήται από τους θιασώτες του, κυρίως στα Wedge ξυραφια, για να αφαιρείται λιγότερο μεταλλο και να συντομεύεται το ακόνισμα.
Ομως κατα την γνώμη μου, η συντήρησή της είναι πιο πολύπλοκη και προσδίδει αβεβαιότητα.
Με την κλασσική μεθοδο, μπορεί να κάνουμε λίγο περισσότερο χρόνο για την δημιουργία της αρχικής κόψης΄ όμως από την στιγμή που θα δημιουργηθεί μια καλή αρχική κόψη, το τακτικό φρεσκάρισμα αλλά και το ακόνισμα που κανουμε κάθε τόσο, αφαιρεί ελάχιστο έως αμελητέο μεταλλο.
Με τον τρόπο που το κάνεις,δημιουργείς μία δευτερεύουσα κόψη απομακρυσμένη και όχι προς την μεριά της ακμής.
Το αποτελεσμα τούτου, είναι ότι αντι απλώς να χρειάζεσαι Χ περάσματα σε πιό λεπτόκοκκη πέτρα για να εξαλείψεις τα χονδρύτερα δόντια που άφησε στην ακμή η προηγούμενη πετρα, να χρειάζεσαι να αφαιρεσεις αρκετό μέταλλο, χωρίς επίσης να γνωρίζεις πότε θα εξαλειφθεί η δευτερεύουσα κόψη και θα φτασεις στην ακμή.
Ακόμα κι αν χρησιμοποιείς μεγενθυτικό φακό για να βλεπεις ποτε θα το εξαφανίσεις, εάν σταματήσεις ελάχιστα πριν, πάλι δεν θα εχεις εξαλείψει τα δοντια στην ακμή από την προηγούμενη πέτρα, επομένως θα χρειαστεί να βάλεις επιπλέον και έναν αριθμό περασμάτων για σιγουριά.
Εμπειρικα υπολογίζω ότι θα χρειαστείς 5Χ φορες για να πετύχεις το ίδιο αποτελεσμα στην ακμή.
Ομως τελικα θα έχεις αφαιρεσει περισσότερο μεταλλο στην ακμή και θα έχεις κοντύνει το πλάτος της λεπίδας πολύ περισσότερο.
Ο τροπος με την δευτερεύουσα κόψη (προς την μεριά της ακμής), χρησιμοποιήται από τους θιασώτες του, κυρίως στα Wedge ξυραφια, για να αφαιρείται λιγότερο μεταλλο και να συντομεύεται το ακόνισμα.
Ομως κατα την γνώμη μου, η συντήρησή της είναι πιο πολύπλοκη και προσδίδει αβεβαιότητα.
Με την κλασσική μεθοδο, μπορεί να κάνουμε λίγο περισσότερο χρόνο για την δημιουργία της αρχικής κόψης΄ όμως από την στιγμή που θα δημιουργηθεί μια καλή αρχική κόψη, το τακτικό φρεσκάρισμα αλλά και το ακόνισμα που κανουμε κάθε τόσο, αφαιρεί ελάχιστο έως αμελητέο μεταλλο.
Γιάννης B.
- boltsis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 14
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 320 times
Συγνώμη αν δοκιμάσουμε με χαρτοταινία, θα διαλυθεί?Νομίζω πως είναι πολύ λεπτότερη απο τη μονωτική.
Πάντως το link http://www.coticule.be/wedges.html" onclick="window.open(this.href);return false; αυτό είναι πολύ καλό!Αυτοι τι λένε για τις ταινίες, ναι η όχι , απο ότι κατάλαβα δεν είναι ξεκάθαροι!
Πάντως το link http://www.coticule.be/wedges.html" onclick="window.open(this.href);return false; αυτό είναι πολύ καλό!Αυτοι τι λένε για τις ταινίες, ναι η όχι , απο ότι κατάλαβα δεν είναι ξεκάθαροι!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- y.v
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 541
- Εγγραφή: 13 Νοέμ 2011, 11:57
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 927 times
- Been thanked: 1832 times
- Ηλικία: 67
Μιλώντας πάντα για τις πετρες που δημιουργεις slurry.
Στην μέθοδο, πρώτα με slurry και μετα με καθαρό νερό, προτείνεται, οχι ομως για να προστατευθεί η ράχη του ξυραφιού, αλλά για να δημιουργηθεί μία δευτερεύουσα κόψη στο εμπρός μερος της ακμής ώστε να συντομευθεί το ακόνισμα, επειδή η coticule με καθαρό νερό λειτουργεί πολύ αργα και φίνα, ώστε (ας πούμε χονδρικα και απλουστευμένα) είναι μεγαλο το πηδημα από το slury στο νερό και θα ήθελε πάρα πολλά περάσματα με σκετο νερό.
Στην μέθοδο με την σταδιακή αραίωση του slurry μεχρι να φτάσουμε σε καθαρό νερό δεν συντρεχει κανενας λόγος για να τοποθετηθεί ταινία.
Στην μέθοδο, πρώτα με slurry και μετα με καθαρό νερό, προτείνεται, οχι ομως για να προστατευθεί η ράχη του ξυραφιού, αλλά για να δημιουργηθεί μία δευτερεύουσα κόψη στο εμπρός μερος της ακμής ώστε να συντομευθεί το ακόνισμα, επειδή η coticule με καθαρό νερό λειτουργεί πολύ αργα και φίνα, ώστε (ας πούμε χονδρικα και απλουστευμένα) είναι μεγαλο το πηδημα από το slury στο νερό και θα ήθελε πάρα πολλά περάσματα με σκετο νερό.
Στην μέθοδο με την σταδιακή αραίωση του slurry μεχρι να φτάσουμε σε καθαρό νερό δεν συντρεχει κανενας λόγος για να τοποθετηθεί ταινία.
Γιάννης B.
- boltsis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 14
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 320 times
Οι δικές μου πέτρες είναι οι Norton 4000/8000 και έχω και μια κινέζικη τελειώματος.Αν θέλω να ανανεώσω απλά τη κόψη του ξυραφιού μου να βάλω μονωτική ταινία η όχι?Τι προτείνετε κατα τη γνώμη σας?
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- y.v
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 541
- Εγγραφή: 13 Νοέμ 2011, 11:57
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 927 times
- Been thanked: 1832 times
- Ηλικία: 67
Εάν κατα την αρχική διαμόρφωση της κόψης είχες βάλει, θα πρεπει να ξαναβάλεις.
Αλλιώς εάν δεν θελεις εις το εξής να βάζεις, θα πρεπει να επαναδιαμορφώσεις την κόψη χωρίς ταινία, δουλευοντας αρχικά στο 4000 κάπως περισσότερο.
Γενικά θα πρότεινα ειδικά εαν έχουμε αρκετα ξυραφια, να ακολουθούμε μία μεθοδο διότι αλλιώς θα τα μπλεξουμε.
Άλλως, θα πρεπει να κρατάμε κάποιο αρχείο, για το αν βάλαμε ή όχι ταινία και πόση σε κάθε ξυράφι, ώστε ανατρέχοντας σε αυτό, να ξερουμε πως θα συμπεριφερθούμε στο κάθενα μετα.
Αλλιώς εάν δεν θελεις εις το εξής να βάζεις, θα πρεπει να επαναδιαμορφώσεις την κόψη χωρίς ταινία, δουλευοντας αρχικά στο 4000 κάπως περισσότερο.
Γενικά θα πρότεινα ειδικά εαν έχουμε αρκετα ξυραφια, να ακολουθούμε μία μεθοδο διότι αλλιώς θα τα μπλεξουμε.
Άλλως, θα πρεπει να κρατάμε κάποιο αρχείο, για το αν βάλαμε ή όχι ταινία και πόση σε κάθε ξυράφι, ώστε ανατρέχοντας σε αυτό, να ξερουμε πως θα συμπεριφερθούμε στο κάθενα μετα.
Γιάννης B.