Σελίδα 6 από 6

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2011, 22:35
από Δορυφέρων
Τοπικ αποκλειστικα για την Omega cream εχουμε;
Να ανοιξω ή απλα εκει που λεμε για Proraso να βαλω 2 φωτογραφιες;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2011, 22:38
από Slur
Να ανοίξεις γιατί έχει και λανολινη που το Proraso δεν έχει.