Χθες τελείωσα το "The Valhalla murders" στο flix
Καλή ατμόσφαιρα, την ιστορία την έχουμε ξαναδεί...
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 18:08
από macho
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 21:25
από captain_hx
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 23:53
από Βασίλης Τ
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2020, 00:06
από andreas
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2020, 00:42
από macho
Ωραίος ο Σταρόβας! Τα εξηγεί απλά και χωρίς πολλες τεχνικές λεπτομέρειες που ίσως να μπερδέψουν κάποιον που δεν γνωρίζει το αντικείμενο του παραδοσιακού ξυρίσματος (π.ξ.)
Παίζει μεγάλο ρόλο πιστεύω να μπορείς να μεταδώσεις την γνώση(και ύπαρξη) κάποιου αντικειμένου σε ανθρώπους που δεν έχουν καμμία ,πληροφορία σχετικά με αυτό.
Επίσης πιστεύω ότι λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έχει ως ηθοποιός, τραγουδιστής και καλλιτέχνης θα τραβήξει αρκετούς στο αντικείμενο.
Καλό είναι αυτό μπας και αρχίσει και ξυρίζεται κανας άνθρωπος γιατί πηξαμε στους τριχωτούς.
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2020, 22:52
από macho
Added in 1 day 19 hours 32 minutes 36 seconds: κρατάμε αποστάσεις....
Added in 1 day 1 hour 52 minutes 13 seconds:
Ωραία τα λέει ο μάγκας.αμα άλλαζε και το πλαστικό...(τον κέρδισε λέει...)
Re: Τι βλέπω τώρα...
Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2020, 20:24
από andreas
Ναι το floid της vigoroso!
Ποιας vigoroso ρε φίλε;;;
Της suave είναι! Θες να μας τρελάνεις;;;