Σελίδα 50 από 65

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2020, 22:10
από Παντελεήμων
Προ ολίγου:

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2020, 22:50
από natnat
Χθες τελείωσα το "The Valhalla murders" στο flix
Καλή ατμόσφαιρα, την ιστορία την έχουμε ξαναδεί...

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 18:08
από macho

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 21:25
από captain_hx

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 23:53
από Βασίλης Τ

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2020, 00:06
από andreas

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2020, 00:42
από macho
Ωραίος ο Σταρόβας! Τα εξηγεί απλά και χωρίς πολλες τεχνικές λεπτομέρειες που ίσως να μπερδέψουν κάποιον που δεν γνωρίζει το αντικείμενο του παραδοσιακού ξυρίσματος (π.ξ.)
Παίζει μεγάλο ρόλο πιστεύω να μπορείς να μεταδώσεις την γνώση(και ύπαρξη) κάποιου αντικειμένου σε ανθρώπους που δεν έχουν καμμία ,πληροφορία σχετικά με αυτό.
Επίσης πιστεύω ότι λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έχει ως ηθοποιός, τραγουδιστής και καλλιτέχνης θα τραβήξει αρκετούς στο αντικείμενο.
Καλό είναι αυτό μπας και αρχίσει και ξυρίζεται κανας άνθρωπος γιατί πηξαμε στους τριχωτούς.

Εικόνα

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2020, 22:52
από macho


Added in 1 day 19 hours 32 minutes 36 seconds:
:DD κρατάμε αποστάσεις....


Added in 1 day 1 hour 52 minutes 13 seconds:
Ωραία τα λέει ο μάγκας.αμα άλλαζε και το πλαστικό...(τον κέρδισε λέει...)

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2020, 20:24
από andreas
Ναι το floid της vigoroso!
Ποιας vigoroso ρε φίλε;;;
Της suave είναι! Θες να μας τρελάνεις;;;

Re: Τι βλέπω τώρα...

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2020, 00:35
από Βασίλης Τ