Σελίδα 41 από 41

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2018, 19:03
από NavalArchitect
Νωρίτερα σήμερα:

Karve plate C, iKon Bamboo, Astra Keramik Platinum (#1)
Rod Neep cocobolo & APShave Co. SilkSmoke
Cyril R. Salter, Arko, DRH LE soap mix
Alcolado Glacial

Εικόνα

Το λίγο κίτρινο μέρος σαπουνιού που φαίνεται στο μπωλ είναι από το κομμάτι που είναι D.R. Harris LE (το οποίο είναι και το πιό σκληρό από τα 3 σαπούνια που είναι όλα μαζί πλέον στο ξύλινο μπωλ από το Ali Express).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2018, 21:44
από mengiorgos
Καλησπέρα, απογευματινό με γένια 2 ημερών:

DrK Company Peppermint/ VieLong13066/ Bluebeards Revenge Shavette+Polsilver 7/ Alpa378

Το όριο της λεπίδας για μένα είναι εκεί κάπου στο 6-7-8 ξυρίσματα. Σήμερα ψιλοτράβαγε αλλά τα έβγαλε εις πέρας.
Μακάρι η λοσιόν να διαρκούσε περισσότερο.

Καλό σαββατόβραδο!Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2018, 05:36
από Vavous
Ο Ιούνιος τελειώνει εδώ.
Καλό μήνα και καινούριο νήμα ΞτΗ

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 23:04
από mitsos
tasos72 έγραψε: 23 Ιουν 2018, 08:18
Abbate Y La Mantia “Garden” (By TFS)
Shavemac ATG 2016
Rockwell 6S
Feather
Myrsol Don Miguel 1919


Σε κάθε ξύρισμα που κάνω με τούτο το σαπούνι, ανεβαίνει και η απόλαυση, καθώς και η εκτίμηση που του έχω !
Πλέον το κατατάσσω στα Premium, και ας μην ειναι ευρέως γνωστό,
και ας μην "σέρνει" διθυραμβικές κριτικές και Hype καταστάσεις στα forums παγκοσμίως.
Αν μιλήσουμε δε για άρωμα, έχει μια γλυκύτητα, κάτι τέλος πάντων, που σε ταξιδεύει σε παλιές εποχές,
οταν περνούσαμε στα μικράτα μας από τις αυλές των σπιτιών την Άνοιξη και μας σαγήνευε σχεδόν ηδονικά , η πανσπερμία των αρωμάτων ...
( Πως φαίνονται τα χωριατόπαιδα εεεε ? :P )

Εικόνα
Τάσο τώρα το θυμήθηκα το ξύρισμά σου και έχω ανοίξει ένα θέμα για το σαπούνι αυτό. Για πες....