Σελίδα 5 από 6

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2013, 08:47
από dimitris
Εχτές έκανα το ακόλουθο πείραμα:
Έβαλα σε 100ml οινοπνεύματος αρκετούς κρύσταλους μενθόλης και τα εμφιάλωσα σε ένα μικρό μπουκαλάκι με σταγονόμετρο.

Κατά τη διάρκεια του ξυρίσματος με face lather, έσταξα 4-5 σταγόνες του μίγματος στο πινέλο και συνέχισα το άπλωμα του αφρού. Στο πρώτο πέρασμα δεν είχε μεγάλη διαφορά, αλλά όσο ξυριζόμουν το ένιωθα και περισσότερο. Ιδιαίτερα στο τέλος (μετά απο 2 περάσματα), το ένιωθα αρκετά!
Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι ανοικτοί οι πόροι για να κάνει διαφορά η μενθόλη.

Το μόνο κακό είναι ότι το οινόπνευμα τρώει τον αφρό, άρα θα χρειαστείτε πλούσιο αφρό στο πινέλο πριν το κάνετε.

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2013, 10:28
από iogi
Σε αποσταγμένο-απιονισμένο νερό δεν διαλύονται Δημήτρη?

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2013, 10:59
από dimitris
Διαλύονται, αλλά μόνο αν το ζεστάνεις. Το έκανα και αυτό προχτές σε bowl lathering!

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2016, 22:20
από captain_hx
Έβαλα ένα γραμμάριο κρυστάλλων μενθόλης σε 60ml Malizia Uomo Vetyver aftershave και όταν το χρησιμοποίησα δάκρυσα :omg

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2017, 13:59
από akis_peiraias
Επειδή για μένα καλοκαιρινό ξύρισμα χωρίς μενθόλη δε νοείται (και χειμερινό πολλές φορές :D ) έτσι έψαχνα αν μπορώ με κάποιο τρόπο να κάνω μια κρέμα ξυρίσματος με μενθόλη. .. βρήκα έναν τρόπο λοιπόν και πειραματίστικα με μια TOBS coconut που έχω .
Θα μου πείτε τώρα με την TOBS βρήκες να πειραματιστείς ? Μάλλον έφταιγε ότι το άρωμα της συγκεκριμένης είναι άκρως καλοκαιρινό αλλά δυστυχώς δεν έχει μενθόλη . Έτσι λοιπόν πήρα 5 κρύσταλλους μενθόλης (ανομοιου μεγέθους ) και αφού έτσι και αλλιώς το ζητούμενο για μένα είναι το δυνατό menthol δεν φοβήθηκα στον αριθμό . Τους θρυμμάτισα με ένα κουταλάκι και έβαλα ΣΤΑΓΟΝΕΣ καθαρού οινόπνευματος.... Μετά τους ανακάτευσα μέχρι να λιώσουν τελείως και να μην έχει καθόλου κρυσταλλάκια... φαίνεται λίγο αλλά πίστεψε με είναι αρκετό .. Μετά το έριξα πάνω στη κρέμα και την ανακάτεψα καλά . Έβαλα και λιγο κρέμα μέσα στο μπωλ και "πήρε" ότι είχε μείνει και μετά την έβαλα και αυτή μέσα. Την άφησα να ξεκουραστεί (λες και είναι ζυμάρι χαχάχα ) δύο μέρες τώρα και σήμερα την χρησιμοποίησα. Η κρέμα έχει γίνει μπόμπα ! Δυνατή μενθόλη και άκρως δροσιστική . Αν κάποιος θέλει να το δοκιμάσει προσοχή στη ποσότητα ...

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2017, 02:33
από John
Καλησπέρα, πριν μερικά χρόνια είχα πάρει έναν έτοιμο αφρό σε πράσινο δοχείο 300Ml κιόλας (αν ξέρεις κανείς ποιος μπορεί να είναι, ας μου πει) anyway και θυμάμαι που κάθε φορά που ξυριζόμουν πάγωνε όλο το πρόσωπο, δεν ξέρω εάν είναι μόνο μενθόλη ή ευκάλυπτο ή και τα δύο μαζί, και θέλω να ρωτήσω ποιο από τα δύο σου δημιουργεί αυτήν την ''παγωμένη'' αίσθηση ;; Σκεφτόμουν για την Omega αλλά είδα ότι έχει μόνο ευκάλυπτο, αυτή που κυκλοφορεί τώρα τουλάχιστον, (για την παλιά δε ξέρω). Ευχαριστώ !!

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2017, 07:53
από Κάβειρος
captain_hx έγραψε: 08 Νοέμ 2016, 22:20 Έβαλα ένα γραμμάριο κρυστάλλων μενθόλης σε 60ml Malizia Uomo Vetyver aftershave και όταν το χρησιμοποίησα δάκρυσα :omg
Συγκινήθηκες;

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2017, 11:14
από rhtoras
John έγραψε: 05 Οκτ 2017, 02:33 Καλησπέρα, πριν μερικά χρόνια είχα πάρει έναν έτοιμο αφρό σε πράσινο δοχείο 300Ml κιόλας (αν ξέρεις κανείς ποιος μπορεί να είναι, ας μου πει) anyway και θυμάμαι που κάθε φορά που ξυριζόμουν πάγωνε όλο το πρόσωπο, δεν ξέρω εάν είναι μόνο μενθόλη ή ευκάλυπτο ή και τα δύο μαζί, και θέλω να ρωτήσω ποιο από τα δύο σου δημιουργεί αυτήν την ''παγωμένη'' αίσθηση ;; Σκεφτόμουν για την Omega αλλά είδα ότι έχει μόνο ευκάλυπτο, αυτή που κυκλοφορεί τώρα τουλάχιστον, (για την παλιά δε ξέρω). Ευχαριστώ !!
Ο ευκάλυπτος δεν σου δημιουργεί παγωμάρα,είναι άλλοι λόγοι που τον χρησιμοποιούν.με τη μενθόλη.
Η παλιά omega είναι όπως η proraso και έχει ευκάλυπτο και μενθόλη με έμφαση στο πρώτο.

Ο αφρός που χρησιμοποίησες μπορεί να είναι ο πράσινος ο noxzema...

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2017, 11:43
από captain_hx
Κάβειρος έγραψε: 05 Οκτ 2017, 07:53
captain_hx έγραψε: 08 Νοέμ 2016, 22:20 Έβαλα ένα γραμμάριο κρυστάλλων μενθόλης σε 60ml Malizia Uomo Vetyver aftershave και όταν το χρησιμοποίησα δάκρυσα :omg
Συγκινήθηκες;
Η ποσότητα μενθολης που έβαλα ήταν υπερβολική και οι αναθυμιάσεις μου ετσουζαν τα μάτια.

Όσο για το πάγωμα.....

Εικόνα

Re: Ας μιλήσουμε για μενθόλες

Δημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2017, 13:16
από John
rhtoras έγραψε: 05 Οκτ 2017, 11:14 Ο ευκάλυπτος δεν σου δημιουργεί παγωμάρα,είναι άλλοι λόγοι που τον χρησιμοποιούν.με τη μενθόλη.
Η παλιά omega είναι όπως η proraso και έχει ευκάλυπτο και μενθόλη με έμφαση στο πρώτο.

Ο αφρός που χρησιμοποίησες μπορεί να είναι ο πράσινος ο noxzema...
Αχά..... Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Θα το κοιτάξω για το ποια μπορώ να πάρω, μάλλον το κόβω για proraso, μόλις μου τελειώσει η κόκκινη....
Ο noxzema δεν ειναι, μία άκυρη μάρκα ήταν, ίσως από lidl δε θυμάμαι....