Σελίδα 5 από 18
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2023, 18:55
από SrTv
Aiku 60 - 6/8 Hollow Ground
Zingari Man Mousse Illuminee SS
DS Cosmetic Pure Badger
Pinaud Clubman Virgin Island Bay Rum
Ιαπωνικό ξυράφι δυτικού τύπου δεν είχα και όταν "έπεσα" πάνω σε ένα από αυτά (και μάλιστα σε κατάσταση ΝΟS) δεν αντιστάθηκα. Το AIKU είναι κατασκευασμένο κάπου το 1960 στο Τόκυο, από ιαπωνικό χάλυβα βολφραμίου (Tungsten Steel) και σκληρημένο πολύ ψηλά (~64 HRC).
Το φινίρισμα και η ποιότητα κατασκευής του είναι υποδειγματικά. Όπως αναγράφει και στη λαβή του, προορίζεται για επαγγελματική χρήση (for barber use) και είναι διαμορφωμένο ως hollow ground. Η αναγραφή στη λεπίδα Real German Hollow Ground έχει και αυτή την " πλάκα" της.
Στα του ξυρίσματος, θα έλεγα ότι είναι ένα καλό ξυράφι, ελάχιστα "σκληρό" στην αίσθηση (αν μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο), αποτελεσματικό και τρομερά φιλικό με την επιδερμίδα. Σίγουρα ένα από τα καλά ξυράφια που έχω, από την πρώτη εντύπωση που μου έδωσε.
Προσωπικά το zingari φαίνεται να ταιριάζει με το πρόσωπό μου, όπως και το bay rum της clubman. Ο φθηνός ασβός μου με "τραβάει" να τον χρησημοποιώ, δεν με πειράζει καθόλου!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2023, 21:37
από gkarave

Βραδινό Ξύρισμα...
Abbate y la mantia, Fufluns, set, περισσότερο σε κρέμα η σύσταση του "φέρνει", φρέσκο άρωμα από σταφύλια και γάλα, καλές ιδιότητες, καλή ενυδάτωση, με σχετικά στεγνό post shave, αρκετά ταιριαστό με τη ζέστη των ημερών,
Brush : PAA, phantom aerolite, synthetic, με knot 26mm,
Blade : Feather, 1η χρήση,
Razor : Razorock, Lupo, dc, αποδοτική και ήπια σε αίσθηση μηχανή,
Καληνύχτα και καλή εβδομάδα σε όλους !!!

🏖




Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2023, 22:09
από qsplan
Την καλησπέρα μου στους κυρίους!!!
PreShave Unscented DIY
Nordic Shaving Absinthe
Semogue Torga C3 boar bush
Razorock Lupo 72 w/ Feather blade
ZingariMan Unscented Recovery Splash
Alcolado asl

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 14:05
από τασος9322
Καλησπερα σας κυριοι,
απ'οσα Varesino εχω μυρισει, μονο αυτο διαφερει αρωματικα (τα υπολοιπα εχουν μια κοινη αρωματικη βαση κ διαφερουν ελαχιστα μεταξυ τους) και ειναι οτι πιο κοντινο εχω μυρισει στο αγαπημενο μου Le male.
Το Le Male από τον Jean Paul Gaultier είναι ένα φουγκερ ανατολίτικο άρωμα και κυκλοφόρησε το έτος 1995. Ο αρωματοποιός αυτού του αρώματος είναι ο Francis Kurkdjian. Οι νότες κορυφής είναι αρτεμισία, λεβάντα, μέντα, περγαμόντο και κάρδαμο, οι μεσαίες νότες είναι κύμινο, άνθη πορτοκαλιάς και κανέλα, οι νότες της βάσης είναι σανδαλόξυλο, σπόρος Τόνκα, κεχριμπάρι, βανίλια και κέδρο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 14:34
από stakyr
Πρωινό ξύρισμα με :
High Proof
Gillette Rubie
Simpson T1 synth
Stirling Plumeria
Cool water asl
Τελικά θα στείλω όλα τα σαπούνια που έχουν μπερδεμένα - τουρλουμπούκι αρώματα και θα κρατήσω μόνο τα απλά. Το plumeria μυρίζει καθαρή γαρδένια, αυτό τίποτα άλλο. Μαζι με το γιασεμί τα αγαπημένα μου λουλούδια. Δυστυχώς δεν το βγάζει πια το συγκεκριμένο και μου τη σπάει όταν μια εταιρία βγάζει κάτι και δεν το ξαναβγάζει. Θα πέσω στα γόνατα, να παρακαλέσω τον
@kikos7 να βγάλει μια καθαρή γαρδένια το χειμώνα.
ΥΓ :Απλή και αποτελεσματική η μηχανή χώρις πολλά πολλά, δύο περάσματα 9/10
Καλη σας μέρα..
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 15:01
από kikos7

-A&E Barbiere Classico Ultima base
-Shield Titanium Silvertip
-GC 0.76P
-Wizamet
-Savon Mystere Nuit asl
Δεν νομίζω ότι θα βρω μηχανή που να με ξυρίζει καλύτερα από την 0.76. Απίθανη η 0,84 εδώ και 4+ χρόνια; η κύρια μηχανή μου, γλυκιά και αποδοτική, bbs με δεμένα μάτια. Σε 2-3 σημεία που μπορεί να είχα ένα σπυράκι μία ουλή κλπ θα μου έκανε μικρό κοψιματακι άνευ σημασίας. Η 0.76 δίνει πλέον το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς τα μικροκοψιματα. Το πρόβλημα με τις ήπιες μηχανές είναι ότι δεν ξυρίζουν βαθιά, η αποδοτική γωνία ξυρίσματος τους έχει πολύ μικρό εύρος . Η 0.76 όλα αυτά τα ανατρέπει, συνδιαζει απόδοση, βάθος ξυρίσματος με απίστευτη ασφάλεια, ανοχή σε λάθη.
Η Ultima είναι η καλύτερη βάση των A&E. Κινείται στα μονοπάτια των Macduffs, Murphy and McNeil και λοιπόν Αμερικανικων σαπουνιών με μεγάλες ποσότητες γλυκερίνης. Αν έχεις υπομονή να τις δουλέψεις με το πινέλο, σταδιακή προσθήκη νερού και υπομονή να πετύχεις δομή, έχει καλώς. Εγώ συνήθως δεν έχω την υπομονή ή το χρόνο για όλα αυτά και η αρχική τσιχλο γλυκερινο πάστα τους δεν μου αρέσει.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 16:14
από Βασίλης Τ

-Ikon Tech σε λαβή RR Super Knurl
-Gillette Wilkinson Sword
-Mühle STF XL
-Murphy&McNeil Triskele SS
-Stirling Margaritas In the Arctic ASL
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 16:58
από mgm
Συνέχεια της δοκιμής της Lord και σήμερα ήταν η απολαυστικότερη χρήση της.
Antiga Barbearia de Bairro Chiado sc
Roma Colloseum
Rockwell (4)
Lord Super Chrome (3η χρήση)
Westman Mazagran asl

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 17:07
από Γρηγόριος

Καλησπέρα σας Gent's.

~ Grooming Cult Garden of Wispers ss
~ Simpson Trafalgar T3
~ Giesen & Forsthoff Timor 1354k
~ Personna Platinum (made in Israel)
~
Πρώτη "γνωριμία" με το εν λόγω σαπούνι.
Η ταπεινή μου γνώμη:
Η βελτίωση της φόρμουλας, σε 2.1 είναι αισθητή. Το καλό έγινε καλύτερο! (όχι ότι η 2.0 είναι κακή!!!).
Πολύ ωραίος αφρός, με υπέροχη δομή. Πολύ καλή προστασία.
Όσον αφορά δε την γλύστρα, αυτή έχει εκτοξευτεί, σε στρατοσφαιρικά ύψη! Στο συγκεκριμένο άρωμα (ως λάτρης του Neroli), θα προτιμούσα περισσότερο την αίσθηση του "λεμονιού", αλλά αυτό είναι υποκειμενική αντίληψη.
Χωρίς after shave μια ώρα μετά το ξύρισμα, αισθάνομαι το δέρμα μου μπιούτιφουλ!
Αν και αναμένω το δικό του after γιά να είναι σετάκι
Παράκληση προς
@Bill the butcher &
@lazaros
καρντάσια, σ' αυτή την φόρμουλα ένα Barbershop 73 θα ήταν


Καλή συνέχεια ολούθε!
Keep rocking, keep shaving!


Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Αύγουστος 2023
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2023, 18:12
από fusarium
Σημερινό ξύρισμα μετά απο πολύωρο κολύμπι και άραγμα σε υπέροχη παραλία...
Fine Marvel
Gillette Rubie
SOC two Band
Lainess Blue Pearl set
Σχολιασμός: Το σετάκι επιλέχθηκε επι τούτου ώστε να δοκιμαστεί η μηχανή που ηταν εντελώς άγνωστη. Θέλω να σημειώσω οτι την αγόρασα μόνο και μόνο απο περιέργεια. Πήρα εξαιρετικό αποτέλεσμα, 3 περάσματα και πρόσωπο γυαλί σε γένια 2 ημερών.
Καλά ξυρίσματα σε όλους