Σελίδα 5 από 41

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 09:30
από NavalArchitect
[mention]captain_hx[/mention] Ηλία ευχαριστώ. Προσπαθώ να δω αν η εισαγωγή Brut που έχετε στην Κύπρο είναι διαφορετική από αυτήν που έχουμε στην Ελλάδα (προγραμματίζω να το αγοράσω αλλά δεν θέλω να είναι από αυτά που υπάρχουν στην Ελληνική αγορά, τα οποία θεωρώ υποδεέστερα από πλευράς προδιαγραφών). Έχω βρει το μπλε στη Γερμανία (eBay).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 09:37
από herco
captain_hx έγραψε: 04 Ιουν 2018, 07:59

Δυστυχώς δεν αναγράφεται αυτή η πληροφορία στο μπουκάλι.
Το 871 του barcode παντως, δειχνει Ολλανδια.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 12:16
από zach
Πριν από λίγο (ήτοι το πρωί):

muhle 33k257
tobs organic sc
mercur progress #2
derby premium [2]
korres σφένδαμος

Ξύρισμα μέσα στην απόλαυση. Η οργανική κρέμα είναι όντως οργανική, χωρίς άρωμα και χωρίς κσνέναν ερεθισμό μετά. Σ' αυτό βέβαια συνέβαλαν και το άξιο συνθετικό πινέλο που έκανε εξαιρετικό άπλωμα, αλλά και το πολύ απαλό κι ευγενικό με το δέρμα ξυραφάκι.

Καλή συνέχεια σε όλους.

Υ.Γ: [mention]Dr.Takero[/mention] , "ού φροντίς". Αυτή έχασε, δεν συνέλεξε την απαραίτητη "πείρα" που θα χρειαστεί ωσ εφόδιο στη ζωή της. ;)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 13:52
από captain_hx
NavalArchitect έγραψε: 04 Ιουν 2018, 09:30 @captain_hx Ηλία ευχαριστώ. Προσπαθώ να δω αν η εισαγωγή Brut που έχετε στην Κύπρο είναι διαφορετική από αυτήν που έχουμε στην Ελλάδα (προγραμματίζω να το αγοράσω αλλά δεν θέλω να είναι από αυτά που υπάρχουν στην Ελληνική αγορά, τα οποία θεωρώ υποδεέστερα από πλευράς προδιαγραφών). Έχω βρει το μπλε στη Γερμανία (eBay).
Η Ελαΐς-Unilever είναι ο διανομέας για Ελλάδα και Κύπρο οπότε μάλλον ίδιες θα είναι.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 15:25
από Tony
Καλησπέρα σας

~ Rex Supply Co - Ambassador SS
~ Polsilver - Super Iridium
~ DcShaving - Tuxedo 24mm
~ Φαένα - Spring Edition (new)
~ Thayers toner - unscented
~ Fine - L'Orange Noir

«Ἐκ μέρους τῆς ἀμπέλου»
Εικόνα

Άλλο ένα εξαιρετικό, και ίσως από τα καλύτερα ξυρίσματα του 18, για το setup δεν έχω να πω τίποτα το καινούργιο.
Το σαπούνι ήταν και πάλι ένα δωράκι από τον φίλτατο [mention]Vavous[/mention] που πραγματικά έχει κάτι για όλους, σε ευχαριστώ πολύ Ανδρέα.!

Καλή εβδομάδα σε όλους!
Υγιαίνετε & Ευημερείτε.!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 20:50
από GeorgeBest
Καλησπέρα σας
Proraso Ευκάλυπτος και Μέντα
OMEGA 80097
EJ DE89BA11BL με Persona platinum#2
Proraso mentolato(thnks [mention]Vavous[/mention] )

Εικόνα
Ένα ακόμα δροσερό και τέλειο ξύρισμα.
Καλό βράδυ σε όλους.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 20:59
από NavalArchitect
^^ To Proraso after shave εδώ του Γιώργου είναι το ίδιο σε σύσταση με την προηγούμενη συσκευασία, σωστά; (πάλι τετράγωνο μπουκάλι με πιό πολλά χρώματα στην ετικέτα)

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018, 21:56
από alexn
«Καλησπέρα κύριε Έντισον»,Μικρή νυχτερινή μουσική W.A.Mozart
βράδυ ,χαλαρά με θύμησες του τότε,με κάποιες μουσικές συγχορδίες στο μυαλό μου να μπερδεύονται, το set up όμως καρφί
Ω18
Arko stik πατημένο
Lord + Astra pl#2
Menounos λεμόνι με μενθολ+444 μαζί.
Καλό βράδυ και καλή δύναμη!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2018, 00:22
από theo's
Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
Ισπανική μπουγάδα


Semogue Owners Club (SOC) Edição Texugo em Cabo de Cerejeira
La Toja Jabón de Afeitar barra
Gillette New LC Black/Titanium & Gillette Rubie Platinum Plus (5)
La Toja Aftershave Loción

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2018, 01:15
από Ilias-G
Σήμερα (ή μαλλον χτες) το πρωί.

Papoutsanis aromatics lavender
Proraso Eucalipto & Mentolo sc
Omega S-10018 (πολύ με 'χει βολέψει το πινελάκι)
Lord L6/Derby green extra
Proraso Eucalipto & Mentolo asl

Παρόμοιο πρασινο σετ-απ με τον "Καλύτερο Γιώργη" [mention]GeorgeBest[/mention] σήμερα, ιδια δροσιά, ίδια απολαυση.

Καληνύχτα σε όλους...ή μπορεί και καλημέρα για κάποιους. :mrgreen: