Σελίδα 5 από 7

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2020, 15:38
από Bill the butcher
Η Ιταλίδα που απέμεινε...ΕικόναΕικόναΕικόνα

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2020, 17:41
από SrTv
Για πολλά χρόνια μια Honda MTX 200R του 84. Την οδηγούσα από μικρός μέχρι και το 2006 για μετακινήσεις. Τώρα μόνιμα στο χώρο στάθμευσης λόγω προσωπικής θεώρησης του επικινδύνου της οδήγησης δίκυκλου στην Αθήνα που μένω.
Εργαλείο και σκυλί, από το 1984 μέχρι το 2006 ζήτησε μόνο τα απαραίτητα αναλώσιμα και αυτά όχι πάντα.

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2020, 23:44
από trelovet
H κουκλάρα μου :romance-hearteyes:

Εικόνα

Εικόνα

Λατρης των σκούτερ
Υπάρχει ακομα : KYMCO 350 Downtown
SUZUKI 200 Burgman
KYMCO 50 Super9 Lc

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2020, 09:07
από yiannischris
Πρίν τελειώσω τήν θητεία μου στήν θάλασσα αποφάσισα νά ξαναπάρώ μηχανή.

Διαβάζοντας αρκετά καί μέ κριτήριο όχι πάντα τήν αξιοπιστία όσο τήν οδηγική συμπεριφορά αποφάσισα νά πάω πρός Ιταλία μεριά μιάς καί ήταν

πάντα έρωτας ή Aprilia.

Aprilia ETV Caponord λοιπόν γιά νά μέ συντροφεύει στά μεγάλα στεριανά ταξίδια πού ευελπιστώ νά κάνω.

Εικόνα

Εικόνα

:hellas3

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2020, 15:40
από Bill the butcher
Καλοταξιδη Γιάννη !
Πάντα όρθιος :handgestures-thumbupleft:

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2020, 16:50
από Algebar
Καλά ταξίδια και να την ευχαριστηθείς !!!

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2020, 17:05
από mangelasakis
Αν και μου άρεσαν απο μικρός και οι μηχανές η μεγάλη μου αγάπη ήταν τα αυτοκίνητα μιας και έμαθα απο 7 χρονών να οδηγώ σε μία εποχή βεβαια που είχα την τύχη να οδηγώ κυρίως πισωκίνητα σε επαρχία που είναι πιο εύκολα τα πράγματα και μια εποχή όπου έβγαιναν αυτοκινητάρες και ο κόσμος τα λάτρευε και όχι όπως τώρα που το γύρισαν στα υβριδικά και έχει καταντήσει είδος εξυπηρέτησης και μόνο το αυτοκίνητο. Έτσι φτάσαμε στο 2014 που αναγκάστηκα λόγο δουλειάς και ήρθα Αθήνα. Οδήγησα για 1-2 χρόνια μέσα στην Αττική και τότε πραγματικά μίσησα το αυτοκίνητο που τόσο αγαπούσα. Έτσι μοναδική διέξοδος η μηχανή. Χωρίς δεύτερη σκέψη έβγαλα δίπλωμα και λόγο και της εμπειρίας που είχα απο οδήγηση στο χωριό μηχανών συγγενών και φίλων μου που τις αντάλαζα με το αυτοκίνητο που είχα για εξυπηρέτηση πείρα την πρώτη μου (το 2017 πλέον) μηχανή honda hornet του 2007 με 9000 χλμ σε κατάσταση σαν καινούρια την οποία μάλλον θα έχω για πάρα πάρα πολλά χρόνια... Πλέον μεγάλη αγάπη ευτυχώς δεν έχω κανένα πέσιμο μέχρι στιγμής και ελπίζω να μην έχω και ποτέ. Είναι μία μηχανή που δεν χρειάζεται συστάσεις νομίζω την γνωρίζετε όλοι σας και ίσως να την έχετε οδηγήσει κιόλας σε κάποια σχολή οδηγών αν βγάλατε τα τελευταία χρόνια δίπλωμα μιας και είναι η μηχανή που έχουν σχεδόν όλες οι σχολές οδήγησης.
Αγοράστηκε κυρίως για την πόλη μέσα αλλά ήθελα να ειναι μεγάλη ωστε να μπορώ να πηγαίνω και Κρήτη από όπου και κατάγομαι αν χρειαστεί. Έτσι επέλεξα μία γυμνή street μηχανή all around μεσαίων κυβικων για κυρίως εντός πόλης οδήγηση και καμία εξόρμηση σε κοντινές εκτός αττικής διαδρομές ή κανενα νησί τα καλοκαίρια εντός δρόμου πάντα μιας και εκτός δρόμου δεν με ενδιέφερε αφού δεν έχω την εμπειρία και τις γνώσεις για off road οδήγηση. Το τελευταίο χρόνο που βρήκα και παρέα μηχανόβιο άρχισα και τα ταξιδάκια εκτός πόλης σιγα σιγα και μου έχουν μπει ιδέες για πιο ταξιδιάρα μηχανή και συγκεκριμένα για την crossrunner αλλά πιστεύω ότι θα με περιορίσει περισσότερο στην μετακίνηση μέσα στην πόλη οπότε θα μείνω με το hornet καλύτερα.

Αυτό που πρέπει να τονίσω και εγώ είναι ότι η οδήγηση μηχανής δεν ειναι εύκολη. Δεν ειναι ποδήλατο , δεν έχει καμία σχέση με την οδήγηση ποδηλάτου και από ότι λένε είναι το δευτερο πιο δυσκολο όχημα μετά το ελικόπτερο στην οδήγηση. Οπότε θέλει πολύ προσοχή , σύνεση στο γκάζι και να το έχεις και λίγο με την οδήγηση γιατί δυστυχώς η μηχανή σπάνια έως ποτέ συγχωρεί λάθη. Και φυσικά να φοράτε όλο τον μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό ασφαλείας.

Μαγκιά δεν είναι να πηγαίνεις χωρίς κράνος για καφέ για να μην χαλάσει το μαλί και να τρωως ή να σου μπαίνουν στα μάτια όλα τα μυγάκια και τα πετραδάκια από τους μπροστινούς τροχούς των αυτοκινήτων αλλά να φτάνεις στον προορισμό σου ασφαλής και όταν βγάζεις το κράνος σου να είναι καθαρό (και φρεσκοξυρισμένο φυσικά) το πρόσωπο σου.

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2020, 08:10
από ElNavajero
ElNavajero έγραψε: 28 Οκτ 2013, 18:02 Καλησπέρα και από εμένα. Στα δίτροχα μπλέχτηκα μεγάλος. Έκανα την αρχή πριν από δύο χρόνια (στα 24), όταν και αγόρασα μετ/μένη την Kawasaki Ninja 250r. Για αυτή τη μηχανή μπορώ να πώ μόνο τα καλλίτερα ως μηχανή αρχάριου. Είναι κατάλληλη για πόλη αλλά και για διαδρομές έως 1 1/2 ώρα. Μέχρι τώρα την έχω χρησιμοποιήσει, πέρα από την Αθήνα, στην Πάρο και τη Σύρο. Στο μυαλό μου, ωστόσο, έχει μπει η ιδέα να την αντικαταστήσω με κάποια μεγαλύτερη γιατί είμαι fan των ταξιδιών και υπολογίζω σε δυο-τρία χρόνια να κάνω ένα ταξίδι κατά Βόρεια Ιταλία-Αυστρία με μότο. Μακάρι να τα καταφέρω...Και εύχομαι το ίδιο στον κάθε μηχανόβιο.
Πως πέρασαν τα χρόνια; 7 χρόνια πριν λέει. Ας κάνω το update μου. Έδωσα την καβασακι μόλις μπήκα στο στρατό λοιπόν. Αλλά μετα ήμουν ανάμεσα σε Ducati ή την Alfa Romeo που τελικά πήρα. Δεν ξανά οδήγησα ούτε ανέβηκα ξανά σε μηχανη από τότε. Το ταξίδι όμως που ονειρευόμουν και γράφω επάνω, το έκανα με τη Romeo! Όχι και άσχημα.

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2021, 19:55
από captain_hx
Η "μηχανάρα με τα κόκκινα"* είναι το νέο μου απόκτημα.

Honda CBR1000RR Fireblade SC57 του 2007 με 17000χλμ

Εικόνα

*copyright by @mitsos!!

Re: Η μηχανή μου

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2021, 23:55
από Bill the butcher
Ηλία καλοστριφτο και πάντα όρθιος!