Σελίδα 5 από 10

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2012, 20:30
από Stefanos
Περισσότερο γφια την κατηγορία "Μοναδική δημοπρασί" και όχι "Γελοία"

Εικόνα

Τι λέτε, το παίρνουμε συνεταιριστικά? :megagrin

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2012, 18:18
από Δορυφέρων
Όπως είναι επιπλωμένο
Η Ελλάδα πωλείται στο eBay, πιάνει λιγότερα από γκαρσονιέρα
http://news.in.gr/science-technology/ar ... 1231190413" onclick="window.open(this.href);return false;
Εικόνα

Εικόνα

Δεν το βαζω στο "γελοιες" αλλα στο πιο "μοναδικες",απο τις πιο θλιβερες που εχω δει.

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2012, 19:30
από Apostolos
Ε εντάξει, η βλακεία ποτέ δεν είχε όρια...

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2012, 06:20
από Antonis
Όντως, η μ.....α πάει σύννεφο! :dash

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2012, 08:49
από vanm66
Το έχει βάλει Έλληνας με το εξής κείμενο:

I’m offering my country for sale. What is left of it anyway. Slightly used, low wages, low pensions, low expectations. Lots of sunshine though, free at the moment.

Many natural resources, minerals etc that are still untouched. Bureaucracy at its best. Great bribe-to-do system, over 20 years of experience.

Obedience at the IMF, bankers and the Troika is guaranteed, no questions asked.

The buyer will get for free 300 politicians, highly trained at the University of Fine Arts of Scandals. And free Greek Bonds with extremely high international market value. For confetti.

I will provide the best possible certificate that you will ever imagine, maybe even a custom one that you’ll ask.

P.s.
No hard feelings.

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2012, 09:50
από Stefanos
Και κάπου εία δει ότι κάποιος πουλουσε την ψηφο του... :hystericalbs1

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2012, 23:38
από Δορυφέρων
Εικόνα

Εικόνα

Στα μεγαλα ποσα απο οτι ξερω παει πρωτα το κομμα και μετα η τελεια δηλαδη £38,950.00
Στα μικρα παει μια τελεια δηλαδη £0.01
Εδω μπας και εκαναν ενα λαθακι;

:lachtot

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 15:37
από Antonis
Είμαι περίεργος να δω τον πρώτο που θα γράψει review για αυτές τις λεπίδες! :megagrin :megagrin :megagrin

Εικόνα

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2012, 22:15
από Stefanos
Kανενας... Προκειται για διαφημιστικη ταμπελα! :beah2 :megagrin

Re: Μοναδικες - γελοιες δημοπρασιες στο ebay..

Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2012, 06:00
από Antonis
Φτου... :dash