Σελίδα 5 από 23
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2012, 20:43
από aris22
Χάρη περαστικά φίλε μου. Υγεία πάνω απο ολα. Άντε με το καλό να κάνετε ήρεμες γιορτές!! :megagrin
Το απογευματινό ξύρισμα περιλάμβανε
Edwin jagger Barley
Feather (3#)
SOC OC 2 band badger
Proraso s. soap for sensitive skin (new)
Old spice ASL
Korres ASB
Παιδεύτηκα λίγο στην δημιουργία αφρού ενω άλλες φορές οχι , με το συγκεκριμένο σαπούνι.Το πρόβλημα ηταν οταν έστρωνα τον αφρό στο πρόσωπο. Το αποδίδω στο γεγονός οτι απο πριν είχα πασαλείψει την μουσούδα μου με το pre shave oil ιδιοκατασκευής μου...... :dance3 :megagrin
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 06:32
από iogi
Καλημέρα!
- SB Semogue 2000
- SS DR Harris Marlborough
- SR Gillette Super Speed Red Tip
- RB Astra Keramik (1)
- ASL DR Harris Marlborough
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 09:24
από Harry
Καλημέρα.
Ζήλεψα από το Γιάννη (iogi) σήμερα και το πρωινό μου ξύρισμα περιλάμβανε:
-Σαπούνι: Dr Harris Marlbrorough
-Πινέλο: Οmega 6191
-Ξυράφι: Edwin Jagger 89
-Λεπίδα: Astra Superior Platinum (#1)
-ASL: Dr Harris Marlbrorough
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 09:35
από ch2700
G F Trumper Pre shave shandalwood
New Forest
La Toja
Dovo Best Quality 5/8
TOBS Alum Block
Avene After shave Fluid
Σημερα ειχα δυο πρωτες δοκιμες. Το Pre shave και το Alum. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος και με τα δυο. Ιδαιτερα το Alum ειναι και η πρωτη φορα που το βαζω οχι μονο σαν μαρκα αλλα και σαν Alum. Με πολυ επιφυλαξη γιατι δεν διαβαζα καλα πραγματα αλλα με ενθουσιασε. Πρωτα πρωτα διοτι δεν ετσουξε σχεδον καθολου που σημαινει ξυρισμα πολυ καλο και δευτερον διοτι νομιζω οτι μετα που εβαλα το after shave καθησε πολυ καλα.
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 09:42
από Giannis
Καλημέρα,
Πινέλο Semogue 620
Μηχανή Gillette Rocket
Κρέμα Derby Lavender
Λεπίδα Astra
ASL/ ASB SPEICK
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 10:58
από coccolino
Καλημέρα κύριοι, επιτέλους ξύρισμα στο GB με τα δικά μου σύνεργα :hellas
FS Finest
La Toja
Merkur 15C
Feather (Thanks dimitris)
Osma Alum Block
Razorock wax
Brut
Έγινα άνθρωπος! Είχα μέρες να ξυριστώ και τελικά τα κατάφερα χθές. Το θετικό είναι ότι το νερό εδώ που είμαι δεν είναι σκληρό, η σαπουνάδα με το La Toja έγινε σε χρόνο ρεκόρ (face lathering) και είχα σαπουνάδα για 5-6 περάσματα.
Απόλαυση :megagrin
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 11:37
από Harry
Με το καλό Γιώργο να σου έρθει όλος ο εξοπλισμός!
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 18:19
από ElNavajero
Σήμερα το πρόγραμμα έχει:
Omega 636 silvrtip
C.V. Heljestrand 4/8
Floid blue italiano (το παιδεύω μπας και το τελειώσω σε κάνα 2μηνο)
Geo F. Trumper violet cream (τα σπάει)
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 18:49
από ch2700
Το ιδιο και το shandalwood top quality
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2012, 20:21
από Δημήτρης
Omega 10018
LaToja stick
Gillette supespeed flare tip '1954'
Personna platinum [4]
CHH Tobacco