Σπλέντιτ

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Algebar
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2660
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
5
Τοποθεσία: Παλλήνη
Has thanked: 19085 times
Been thanked: 21423 times
Ηλικία: 56

Ακριβώς γι' αυτό τόνισα "για τα δικά μου γούστα" όπου το άρωμα και το face lather είναι συνυφασμένα με την απόλαυση. Αλλά και σε απόδοση δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, σαφέστατα προτιμώ π.χ. την Meissner από όλες τις απόψεις και ναι το ξέρω ότι είναι πολύ ακριβότερο προϊόν αλλά οι απολαύσεις κοστίζουν :mrgreen:
Γιάννης
mbakurin

Κι εγώ στο ίδιο πνεύμα περί "γούστων του καθενός" γράφω. Υπάρχουν γούστα που περνούν κάτω από το ραντάρ, όπως το παράδειγμα των άοσμων που έθεσα πρωτύτερα.

Όσον αφορά το meissner, για να μη βγούμε οφ τοπικ, 2 επιγραμματικά σχόλια:

1) Είναι άτοπη η σύγκριση, μιλάμε για άλλο προϊόν. Δε μπορείς να συγκρίνεις σαπούνι που κοστίζει 2 ευρώ τα 100 γραμμάρια με σαπούνι που κοστίζει 22 ευρώ τα 100. Άλλη ποιότητα, target group, έρευνα από πίσω, μάρκετινκ από πίσω κλπ κλπ.
2) Οι απολαύσεις μπορεί και να κοστίζουν. Μπορεί και όχι. Μια περιπτερόμπυρα με κολλητούς στην κορφή της Πεντέλης είναι πολύ απολαυστικότερη από διάσημη παστωμένη μπυραρία από ιδρωμένα κορμιά ένα Σαββατόβραδο.

Τελοσπάντων, τα επόμενα, αν υπάρξουν, Σούπα. Η γραμμή περί Σπλέντιτ στο παρόν Εδόθη επιτυχώς.
lozioditalia
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 25 Ιαν 2021, 08:10
5
Has thanked: 152 times
Been thanked: 1071 times

Θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό το ελληνικό σαπούνι από μεγάλους λιανοπωλητές.
που μπορώ να το βρω και να το παραγγείλω online;
Κρυφό περιεχόμενο
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Άβαταρ μέλους
stakyr
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 28 Ιουν 2022, 12:31
3
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 4279 times
Been thanked: 3638 times
Ηλικία: 44

@lozioditalia Νομίζω ο οικονομικότερος και ασφαλέστερος τρόπος είναι εδώ

...και γενικά νομίζω δεν το έχουμε συζητήσει το θέμα, το σκρουτζ έχει βάλει αποστολή σε όλη την Ευρώπη με 5 ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι μένουν εκτός μπορούν να ψωνίζουν χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση, ό,τι θέλουν από Ελλάδα.
Σταύρος
:text-nocomment:
lozioditalia
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 25 Ιαν 2021, 08:10
5
Has thanked: 152 times
Been thanked: 1071 times

@stakyr
πολύ χρήσιμο ,Χίλια ευχαριστώ!
Είναι αυτό που συνδέσατε με το σαπούνι Ελάα Σπλέντιτ ;

Θυμήθηκα ότι ήταν διαφορετικό, ίσως έχει αλλάξει η μορφή του κοντέινερ.
Κρυφό περιεχόμενο
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Άβαταρ μέλους
stakyr
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 28 Ιουν 2022, 12:31
3
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 4279 times
Been thanked: 3638 times
Ηλικία: 44

Αυτό ήταν πάντα αν δεν κάνω λάθος
Σταύρος
:text-nocomment:
mbakurin

Ρομπέρτο, αγόρασέ το γρήγορα! Η τιμή του ελαιολάδου ανεβαίνει τόσο πολύ, που σύντομα θα κοστίζει όσο η nuavia!
lozioditalia
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 25 Ιαν 2021, 08:10
5
Has thanked: 152 times
Been thanked: 1071 times

@mbakurin Όλα αυτά θα διαρκέσουν λίγο περισσότερο. Όταν το Nuavia που πωλείται σε μειωμένη τιμή εξαφανιστεί από τον ιστότοπο pannacrema, το κόστος του Nuavia θα αυξηθεί σημαντικά και θα κοστίσει πολύ, πολύ περισσότερο από το ελαιόλαδο. :mrgreen:
Κρυφό περιεχόμενο
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Άβαταρ μέλους
Spyros Delta
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1134
Εγγραφή: 12 Φεβ 2024, 18:00
2
Τοποθεσία: Άλιμος
Has thanked: 5116 times
Been thanked: 8086 times
Ηλικία: 59
Επικοινωνία:

Οδηγιες απο τον Σπήλιο Γιαννακόπουλο.

"1. Σε ένα δοχείο της αρεσκείας μας βάζουμε περίπου μια κουταλιά σούπας νερό. Κατά προτίμηση ζεστό ώστε η σκόνη να διαλυθεί γρηγορότερα. Εάν υπάρχει κεραμικό δοχείο, μπορούμε να βάλουμε και καυτό.
2. Βάζουμε μια κουταλιά – περίπου – γλυκού σαπούνι σε σκόνη.
3. Παίρνουμε ένα πινέλο με τρίχα χοίρου γιατί η σκληρότητά της ενδείκνυται για τέτοιου είδους σαπούνι. Βρέχουμε το πινέλο με χλιαρό νερό και χωρίς να το στραγγίσουμε και να το τινάξουμε αρχίζουμε απευθείας τις στροφές με αργές κινήσεις εντός του δοχείου μέχρι να αναμειχθεί η σκόνη με το νερό. Συνεχίζουμε ανεβάζοντας ταχύτητα και μέχρι η κρέμα να αποκτήσει μια γυαλιστερή εμφάνιση και σφιχτή υφή. Η πρώτη εικόνα όταν αρχίζουμε τις στροφές δεν πρέπει να μας απογοητεύσει διότι είναι η αρχή της αναμείξεως νερού και σαπουνιού. Προχωράμε κανονικά και το αποτέλεσμα πρόκειται να μας δικαιώσει.
Μπορούμε να ρυθμίσουμε της δομή της κρέμας κάνοντάς την πιο χαλαρή με την βύθιση των ακρών του πινέλου σε ένα δοχείο με νερό και αμέσως μετά να συνεχίσουμε τις στροφές του πινέλου εντός του δοχείου".

Και το βιντεο του Δημητρη με ξυρισμα απο τις οδηγιες του Σπήλιου Γιαννακόπουλου.
https://youtu.be/WjYv3HAp9No?si=OIl2IaoAd9zjWegM
Σπύρος Δέλτα.
Άβαταρ μέλους
babkoug
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2801
Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
10
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Has thanked: 12875 times
Been thanked: 16665 times
Ηλικία: 57

Αξίζει τον κόπο. Κυρίως αν το φτέρνισμα που προκαλεί συνδυαστεί με Jal neti. Αστειεύομαι. Μία χαρά αφρό κάνει, ιδίως αν έχεις λίγα χλμ στο ΠΞ κ έχεις καταλάβει πως δουλεύει το παιχνίδι του αφρισμού.
Μπάμπης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”