Φωτογραφιες ξυρισματος

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

Apostolos έγραψε:Πάνο είσαι στο όριο....

Baby's Butt Shave δεν λένε βρε Απόστολε??

Εεε τέτοιο είναι .... :beah2
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

Respect η φώτο Πάνο!
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

Εικόνα

Semogue OC 2B /EJ 89 /Sea Buckthorn Soap / Floid Suave
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Γιάννης Νικ
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Μαρ 2012, 22:33
14
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Εχεις ξεφυγει....νομιζω!!!
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25967 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Ωραίες φωτο Πάνο! Η πέννα είναι Rotring?
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

Λεφτά υπάρχουν !!!!

Μέχρι και στο Forbes μπήκαμε !!!
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Άβαταρ μέλους
Fotakas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
14
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 1365 times
Been thanked: 4915 times
Ηλικία: 43

ΧαΧα! πολύ καλό Αντώνη.
Μόνο που έχει ένα ορθογραφικό λάθος. Έπρεπε να λέει: "Shaving the World" ...!
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.

(Ο.Ε.)
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

:hystericalbs1 Σωστός Φώτη και Πάνο.

Ήθελα και Forbes πανάθεμά με, αν δεις το setup είναι εξαιρετικά φθηνό (πλην όμως καλό!). :megagrin
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

Εικόνα


Semogue OC 2B /EJ 89 / G F Trumper's Rose Soap / 444 / Brut
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα”