Σελίδα 37 από 41

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 15:36
από Tony
Καλησπέρα σας

~ Böker - Damascus Steel 5/8″ - Ebony Scales
~ Parker - Variant + Dorco-Titan Stainless
~ Custom handle - Tuxedo 25mm
~ Savon Mystere - Cuba
~ Thayers toner - Cucumber
~ Stirling Soap Co - Sandalwood
► Εμφάνιση spoiler
Άντε και καλό Καλοκαίρι Φθινόπωρο να έχουμε Κύριοι.!
Υγιαίνετε & Ευημερείτε.!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 15:46
από Ilias-G
Καλησπέρα σε όλους.

Διανύουμε μέρες Nivea...

Προχτες το βραδυ.
Papoutsanis aromatics lavender
Nivea protect & care sc
Omega S-10018
Gillette Blue II
Nivea silver protect asl


Σήμερα το πρωί.
Papoutsanis aromatics lavender
Nivea shaving stick ss
Omega S-10018
Gillette Blue II
Nivea cool kick asl

Καλή συνέχεια.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 21:24
από stergios
Εικόνα
24 ωρες απο gem mmoc κ λεω πιο συγκριτικο δεν εχει. Εξισου επιθετικη κ αποτελεσματικη. Βελτιωθηκε πολυ η τεχνικη μου αν σκεφτω 2 χρονια πριν. Ουτε κοψιματα, ουτε ερεθισμους. Ενταξει εναν καυσο κατα το ξυρισμα κ μετα το χω, αλλα τιποτα αξειοσημειωτο. Φυσικα οχι κ το πιο ευχαριστο ξυρισμα...

* Muhle R41 2013.
* Polsilver #3?
* Propaganda Dr Jon's. (Μ αρεσει παρα πολυ το αρωμα του αλλα κ σε απόδοση θα λεγα αξιολογο. :handgestures-thumbupright: )
* Mennen Special!
* Apshave tuxedo - δικη μου λαβη.
* Korres k&g asb.

Αυτο που συνειδητοποιησα σημερα ειναι, οτι με τις επιθετικες μηχανες παρομοιας σχεδιασης, οταν εχεις σκληρα γενια, ειναι περισσότερο επιθετικες προς το δερμα. Χτυπανε τις τριχες οπως μια μπουλντοζα σε μια στοιβα καλαμιες, σε ολο τους το υψος κ οχι υπο γωνια, κοντα στη ριζα. Δηλ αν υποθεσουμε οτι οι καλαμιες (τριχες) ειναι δυνατες, χοντρες με γερη ριζα κ πεφτει πανω της ολο το μαχαιρι της μπουλτοζας κ οχι μονο η ακμη, με αποτελεσμα να μοιραζεται η πιεση σ ολο το υψος της καλαμιας προκαλει πρωτα τραβηγμα στο χωμα (δερμα) και μετα να κοβεται-"ξεριζωνεται". Tugging απο το scraping. :D Καπως ετσι τελος παντων! Ισως λιγο κουλο το παραδ. αλλα αυτο μου ρθε σαν αισθηση. Ελπιζω να με καταλαβαινετε. :(

Η Sheraton-Senator παιζει να με ξυριζει αποτελεσματικοτερα κ πιο γλυκα σπο R41. Η paa σιγουρα. Βεβαια η καθε μια τη χαρη της. YMMV?

Οταν βρεθειτε μπροστα στα παραπανω 4711, (οπως κ remix 4711 2018) μυριστε τα. Πολυ αναλαφρα κ δροσερα. Νεανικα οχι ομως μπεμπε. Σπαρτιατικα λιτα, αλλα οχι φτωχα. Φρεσκα κ μου ξυπνησαν αναμνησεις. Ενθουσιασμε!

Καλο βραδυ οπως και να χει! Με υγεια, καλο ξημερωμα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 21:42
από captain_hx
Καλησπέρα,
  • Feather AC SS
  • Super Pro (13)
  • Omega 10098
  • Dimitri's Lavender
  • №4711 aftershave
Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 22:24
από theo's
Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
...just the basics


Proraso Pennello Da Barba Professionale
Williams Mug Shaving Soap
Gillette New LC & Gillette Rubie Platinum Plus (1)
Aqua Velva Velva After Shave Ice Blue

Πρώτο ξύρισμα με τη νέα Gillette New LC. Άψογη (και αυτή)!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 22:35
από Tasos123
Καλησπέρα, μόλις τελείωσα με τη ξούρα και έχουμε και λέμε:

0. Μπάνιο
1. Omega 49
2. Astra sp, #3
3. Roedter 1909
4. Razorock The Stallion
5. Pre shave oil by Floid
6. Razorock Plague Doctor
7. 444
8. Johnson's Baby Oil

Με τις Υγείες μου

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 22:48
από Iasonas
Τασο εχω μια απορια, το Baby oil το βαζεις σαν ASB;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 22:57
από kikos7
Εικόνα
-Stirling soap Co
-DCshaving Envy silvertip
-Gillette Black Beauty
-Wizamet Super Iridium
-Floid Black

Πρώτο μου ξύρισμα με το Stirling (ευχαριστώ [mention]Gogos[/mention] για το δείγμα), άνετα παίρνει θέση στο top 5 των Αμερικανικών artisan και αν αναλογιστούμε την τιμή του και την ποικιλία αρωμάτων, δε βρίσκω λόγο να ασχοληθεί κανείς με τα φύκια και τις μεταξωτές κορδέλες των 25-30€.
Η black beauty είναι η μόνη vintage Gillette που μου δίνει απολαυστικά ξυρίσματα.!
Η wizamet στο 10το ξύρισμα και ήταν ακόμα κοφτερή, μπορεί να μου έδινε 3-4 ξυρίσματα ακόμα άνετα. Πετάχτηκε, 10 ξυρίσματα από ένα ξυραφάκι είναι υπεραρκετά. Ευτυχώς που έριξε το σήμα ο [mention]Vavous[/mention] και στοκάραμε.
Καλό βράδυ!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 23:04
από Tasos123
Iasonas έγραψε: 27 Ιουν 2018, 22:48 Τασο εχω μια απορια, το Baby oil το βαζεις σαν ASB;
Ας πούμε κατα κάποιο τρόπο. Με βοηθάει απίστευτα στην εξάλειψη- μείωση των ερεθισμοκοκκινίλων που προκαλούνται από το ASL με οινόπνευμα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι λιγδερό σαν ελαιόλαδο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 23:39
από Sotisbill
Πριν από λίγο.
Yaqi tuxedo 26mm.
Soap commander courage.
Parker 94r, Gillette 7 O'Clock Super Platinum (καλά έκανα και πήρα κατοστάδα).
Alum block.
Old spice original.
Το σαπούνι πολύ μου άρεσε παιδιά.Γλυστερό προστατευτικό και από άρωμα τα σπάει.Δεν ήθελα να βάλω after shave για να μυρίζω αυτό.Οι λεπίδες πολύ καλές ταίριαξαν στην Parker.