Λες την Nivea Creme στο μπλε μπολακι? Την ειχα δοκιμασει μια φορα οταν ειχα πρωτοξεκινησει το π.ξ., αλλα αφηνε πολυ λιπαρη την επιδερμιδα, ειχα την αισθηση λαδιλας στο προσωπο, με αποτελεσμα να την ξεβγαλω μετα απο κανα 20λεπτο με αφθονο νερο... Ειναι ξεκαθαρα σωματος, νομιζω.
Ναι αυτη εννοω την κλασσικη - στο μπλε μεταλλικο. Εχεις απολυτο δικιο για τη λιπαροτητα - και σε φυσιολογικα ξυρισματα ουτε εγω την πλησιαζω - αλλα σημερα που ερεθιστηκε αρκετα η μουτσουνα μου, εκανε δουλεια.
Συνηθως κατι τετοιες μερες βαζω bepanthol αλλα μια χαρα με ηρεμησε και η "μπλε παλιατσουρα" :-)