Σελίδα 35 από 41

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2018, 21:32
από yiannischris
Merkur Futur (2,5)
Gillette silver blue (3)
Figaro sapone da barba
Mens Only Shaving Brush
Norina Eau de Cologne Fougere

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2018, 22:13
από GeorgeBest
Από την μουντή Θεσσαλονίκη
TOBS Lemon&Lime
EJ 81P27 Pure
EJ DE89BA11BL με Derby#2
444
Gien X-Bold
Εικόνα



Καλό βράδυ σε όλους

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2018, 22:19
από Νώντας
Η Σαλονίκη δεν είναι ποτέ μουντή. :) Εγώ μόλις την δώ κατεβαίνοντας την "Καρδία" ανοίγει
η καρδιά μου, με ήλιο, με βροχή, με χιόνι (... ή με ομίχλη - ως συνήθως στην Καρδία)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2018, 23:06
από akis_peiraias
GeorgeBest έγραψε: 25 Ιουν 2018, 22:13
TOBS Lemon&Lime
Γιωργο απο αρωμα πως ειναι η συγκεκριμενη TOBS ??? Δυνατό? Φυσική μυρωδιά 'η χημική ?

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 06:42
από Vavous
Μορφιές σήμερα

Rockwell 6s
Schick
Omega silvertip
Extro Del Don croap
Myrsol Don Carlos

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 07:10
από GeorgeBest
akis_peiraias έγραψε: 25 Ιουν 2018, 23:06
GeorgeBest έγραψε: 25 Ιουν 2018, 22:13
TOBS Lemon&Lime
Γιωργο απο αρωμα πως ειναι η συγκεκριμενη TOBS ??? Δυνατό? Φυσική μυρωδιά 'η χημική ?
Άκη το άρωμα είναι δυνατό και προς το χημικό θα έλεγα και με διάρκεια. Προσωπικά μου αρέσουν τα αρώματα με βάση τα εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη μου επιλογή όταν πρωτοξεκίνησα το ΠΞ. Για τις ξυριστικές της ιδιότητες ούτε συζήτηση. Απλά άριστη!

Προστέθηκε μετά από 21 λεπτά 18 δευτερόλεπτα:
Νώντας έγραψε: 25 Ιουν 2018, 22:19 Η Σαλονίκη δεν είναι ποτέ μουντή. :) Εγώ μόλις την δώ κατεβαίνοντας την "Καρδία" ανοίγει
η καρδιά μου, με ήλιο, με βροχή, με χιόνι (... ή με ομίχλη - ως συνήθως στην Καρδία)
Άντε ρε Νώντα για να σου κάνω την "Καρδία'' αλλάζω τίτλο: Από την συννεφιασμένη και ερωτική :romance-adore: Θεσσαλονίκη!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 08:05
από tasos72
M.d.Candre / MRed / Fatboy / PolSilver / Issey Miyake ASL

'Οταν πρωτοκυκλοφόρησε(1994) το L'Eau d'Issey , μου το έκανε δώρο στα γενέθλια μου το Μαράκι(καλή της ώρα), μια συμφοιτήτρια μου, με την οποία κάναμε μαζί πρακτική τότε στον ΟΤΕ. Έκτοτε πάντα υπάρχει στο ντουλαπάκι μου, ένα υπέροχο , ελαφρύ, ΑπωΑνατολίτικο άρωμα, με το οποίο απέδωσε ο δημιουργός του, την "υποσυνείδητη οσμή" μιας ολόκληρης κουλτούρας.( της αγαπημένης μου Ιαπωνίας...)

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 08:11
από Dr.Takero
Καλημέρα Καλινότσες!

Χθες το βράδυ ξυρίστικα με το νεοαφιχθέν kinezovintage απόκτημα YINTAL.
Κινέζικη υπεροχή και αίσθηση προκλητικής πολυτέλειας σε συνδυασμό με την απόλυτη μίνιμαλ αισθητική των κινέζων executive designers 8)
Pre Merambelo oil
Savon Mystere Argos
Ω 97
YINTAL + Astra blue
Osma alum
Asl Old Spice Wolfthorn
Asb Herbana
Εικόνα

Η μηχανή ξυρίζει και δεν το παίρνεις χαμπάρι. Έκανα απανωτά περάσματα γιατί νόμιζα ότι δεν ξυρίζει. Η αίσθηση της απαλότητας ίσως οφείλεται στο έλαιο του Merambelo! Θα τη δοκιμάσω και χωρίς έλαιο για να καταλάβω τι παίζει.
Έπαθα razor burn από τα συνεχή περάσματα και έβαλα τη Herbana να τα αντιμετωπίσει!
Όλα καλά!

Προστέθηκε μετά από 4 λεπτά 44 δευτερόλεπτα:
[quote=tasos72 post_id=200157 time=1529993136 user_id=1718]
M.d.Candre / MRed / Fatboy / PolSilver / Issey Miyake ASL

'Οταν πρωτοκυκλοφόρησε(1994) το L'Eau d'Issey , μου το έκανε δώρο στα γενέθλια μου το Μαράκι(καλή της ώρα), μια συμφοιτήτρια μου, με την οποία κάναμε μαζί πρακτική τότε στον ΟΤΕ. Έκτοτε πάντα υπάρχει στο ντουλαπάκι μου, ένα υπέροχο , ελαφρύ, ΑπωΑνατολίτικο άρωμα, με το οποίο απέδωσε ο δημιουργός του, την "υποσυνείδητη οσμή" μιας ολόκληρης κουλτούρας.( της αγαπημένης μου Ιαπωνίας...)

Από τα πιο ωραία αρώματα ever! Όπως είπες Τάσο αυτό το άρωμα σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή!
Το 1996 το είχα αγοράσει από τη Βιέννη για την MEGA καψούρα ενζενί που είχα ποτέ (αυτή που είχα να δω χρόνια και βγήκα μαζί της πριν 2 εβδομάδες)! Ακόμα όταν μυρίζω τη γυναικεία βέρσιον ψάχνω να τη δω!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 11:02
από herco
Το οτι διαβαζουμε για τo ποσο καλα ξυριζει η Weishi 9306c (εστω και με αλλα ονοματα) ειναι αν μη τι αλλο εντυπωσιακο. Στους επιδοξους αγοραστες μιας τετοιας μηχανης να υπενθυμισω οτι κατα καιρους τις φερνει και ο Χοντος (για να μην περιμενουν τα ταχυδρομεια).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2018

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 13:43
από alexn
Καλημέρα από την τροπική Καλλιθέα
kent inf silv
Maca Root sc
Lord+Astra sp#5
Tea trea Witch hazel
Korres lime
μετά από καιρό τίμησα την κρέμα και το ευχαριστήθηκα,πέρασε βέβαια η κόντρα από το μυαλό μου με μια Arko comfort αλλα... :whistle:
η Lord είναι σαν να έχεις ένα VW (σκαραβαίο κάμπριο) :auto-car:
καλό απόγευμα και μπάλα ατελείωτη!