Εμένα μου τη βάρεσε το χθεσινό και έκανα μία επανάληψη.
Pre ντουσάκι
LPL oud and sandal
Tzimidin mixed
V3A
Wizamet SI
Speick asl
Δύσκολο σαπούνι το lpl, μόνο με bowl lathering το έχω καταφέρει.
Θέλει πολύ φόρτωμα και δουλειά, αλλιώς, εξαφανίζεται!
Όταν το φέρεις όμως είναι πολύ καλό και με τέλειο άρωμα!
Καλή εβδομάδα κύριοι!
Το Ξύρισμα της Ημέρας: Νοέμβριος 2019
- Tzimisce
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
- 8
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 8223 times
- Been thanked: 10090 times
- Ηλικία: 55
- Επικοινωνία:
Μιχάλης
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
- tasos72
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1663
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
- 9
- Τοποθεσία: SALONICA CITY
- Has thanked: 13923 times
- Been thanked: 17012 times
- Ηλικία: 53
Wholly Kaw "chypre rose concerto"
S.V HMW on Tzimdin handle
Muhle R101
Personna platinum (2)
Razorock Stallion asl
Kilian - Musk Oud EdP
Όσοι κύριοι έχετε Αικατερίνες να τις χαίρεστε.

S.V HMW on Tzimdin handle
Muhle R101
Personna platinum (2)
Razorock Stallion asl
Kilian - Musk Oud EdP
Όσοι κύριοι έχετε Αικατερίνες να τις χαίρεστε.

- Dr.Takero
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1451
- Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
- 9
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 6934 times
- Been thanked: 7583 times
- Ηλικία: 54
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Χθες το απόγευμα:
Χθες το απόγευμα:
- SS Razorock Irish Countryside
APshave tuxedo
MILS + Gillette κάτι
Asl Razorock Irish Countryside
Edt Green Irish Tweed monkey
Let the music play
- kikos7
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 904
- Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
- 11
- Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
- Has thanked: 7239 times
- Been thanked: 6810 times
- Ηλικία: 51

-Savon Mystere Invenio
-Tzimidin Silvertip
-Cobra Classic
-Schick Proline (1)
-Floid Black asl
Δεύτερο ξύρισμα με την Cobra με καινούργια Proline. Προχθές που είχα λεπίδα με 12 ξυρισματα στη πλάτη της, μπορούσα να κάνω ότι ήθελα με μηχανή... Σήμερα που είχα καινούργια λεπίδα,, χρειαζόταν σαφώς μεγαλύτερη προσοχή. Η Cobra έδειξε τα δόντια της. Το ξύρισμα το ιδιο όμορφο.
Δημήτρης
- Panagiotis_17
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 151
- Εγγραφή: 31 Ιαν 2017, 08:44
- 9
- Τοποθεσία: Πύργος
- Has thanked: 2046 times
- Been thanked: 1395 times
- Ηλικία: 51
Καλησπέρα στην παρέα, πριν από λίγο και με γένια δύο ημερών, θέλησα να δοκιμάσω την RR SLOC κόντρα στην Wilkinson Sword Classic (αυτή την μαύρη πλαστική με το μέταλλο εντός της λαβής της) κάτι με έτρωγε να δω ποια θα είναι πιο απαλή στο ξύρισμα, αφού την Wilkinson την έχω για πολύ απαλή μηχανή, ίσως από τις πιο απαλές. Οπότε:
Pre: Σαπούνι γλυκερίνης
μηχανή : Wilkinson Sword Classic & RR SLOC
σαπούνι : ToBS Sandalwood
Πινέλο : "Grosvenor" synthetic
λεπίδα : PolSilver SI #5
post shave : alum + Nivea Sensitive ASB
To αποτέλεσμα ήταν πάνω κάτω αναμενόμενο. Η Wilkinson ξύρισε μεν πιο απαλά, αλλά η πλευρά της SLOC είχε πιο βαθύ ξύρισμα, αν και στο λαιμό είχα περισσότερους ερεθισμούς στην πλευρά της SLOC. Στα μάγουλα παρεμπιπτόντως έγινε το ακριβώς αντίθετο, μου φάνηκε πως η SLOC ήταν πιο ήπια από την Wilkinson.
Pre: Σαπούνι γλυκερίνης
μηχανή : Wilkinson Sword Classic & RR SLOC
σαπούνι : ToBS Sandalwood
Πινέλο : "Grosvenor" synthetic
λεπίδα : PolSilver SI #5
post shave : alum + Nivea Sensitive ASB
To αποτέλεσμα ήταν πάνω κάτω αναμενόμενο. Η Wilkinson ξύρισε μεν πιο απαλά, αλλά η πλευρά της SLOC είχε πιο βαθύ ξύρισμα, αν και στο λαιμό είχα περισσότερους ερεθισμούς στην πλευρά της SLOC. Στα μάγουλα παρεμπιπτόντως έγινε το ακριβώς αντίθετο, μου φάνηκε πως η SLOC ήταν πιο ήπια από την Wilkinson.
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Καλημερούδια!
Δοκιμή της νέας Derby Usta. Η εταιρεία γράφει πως ανέπτυξαν και εφάρμοσαν στις λεπίδες αυτές μια νέα μέθοδο honing. Δεν γνωρίζω το αντικείμενο για να γράψω κάτι περισσότερο. Η λεπίδα είναι γυμνή à la Kai και λεπτή.
Στην Blackbird δεν την βρήκα ιδιαίτερα γλυκιά ή κοφτερή, όλα στο μέσο όρο δηλαδή. Θα την δοκιμάσω επίσης στην Πάρκερ και στην open CTART για το τελικό μου συμπέρασμα.
Το βαθύ ξύρισμα που παίρνω από τις Ρώσικες Gillette και τις Polsilver δεν μου το έδωσε. Πάντως δεν με απογοήτευσε και είναι πάρα πολύ φθηνή.

Blackbird
Derby Usta
APShave Cashmere 24mm
WSP Sandalwood
Tremonia Pure asl
ABC Sandalo Rosso
Diptyque Tam Dao edp
Δοκιμή της νέας Derby Usta. Η εταιρεία γράφει πως ανέπτυξαν και εφάρμοσαν στις λεπίδες αυτές μια νέα μέθοδο honing. Δεν γνωρίζω το αντικείμενο για να γράψω κάτι περισσότερο. Η λεπίδα είναι γυμνή à la Kai και λεπτή.
Στην Blackbird δεν την βρήκα ιδιαίτερα γλυκιά ή κοφτερή, όλα στο μέσο όρο δηλαδή. Θα την δοκιμάσω επίσης στην Πάρκερ και στην open CTART για το τελικό μου συμπέρασμα.
Το βαθύ ξύρισμα που παίρνω από τις Ρώσικες Gillette και τις Polsilver δεν μου το έδωσε. Πάντως δεν με απογοήτευσε και είναι πάρα πολύ φθηνή.

Blackbird
Derby Usta
APShave Cashmere 24mm
WSP Sandalwood
Tremonia Pure asl
ABC Sandalo Rosso
Diptyque Tam Dao edp
Ανδρέας, Μ.Δ.


-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
Να γραφουμε τα υλικα που χρησιμοποιουμε
Στο μελλον ουτε εμεις θα θυμομαστε τι βλεπουμε.

-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
Soρρυ.
Συνήθως γράφω.
Τώρα βιαζομουνα.ειχα σοβαρή δουλειά.
Συνήθως γράφω.
Τώρα βιαζομουνα.ειχα σοβαρή δουλειά.

