Το Ξύρισμα της Ημέρας: Νοέμβριος 2019

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Tzimisce
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2729
Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
8
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 8223 times
Been thanked: 10090 times
Ηλικία: 55
Επικοινωνία:

Εμένα μου τη βάρεσε το χθεσινό και έκανα μία επανάληψη.
Pre ντουσάκι
LPL oud and sandal
Tzimidin mixed
V3A
Wizamet SI
Speick asl

Δύσκολο σαπούνι το lpl, μόνο με bowl lathering το έχω καταφέρει.
Θέλει πολύ φόρτωμα και δουλειά, αλλιώς, εξαφανίζεται!
Όταν το φέρεις όμως είναι πολύ καλό και με τέλειο άρωμα!

Καλή εβδομάδα κύριοι!
Μιχάλης
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Υγεία σέ όλους
Merkur progress#2
Perma sharp
Proraso omega
Vitos extra super finissima emoliente...ss
Noxzema asb
Organic aloe vera gel
Ĺa rive elegant edt


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

Wholly Kaw "chypre rose concerto"
S.V HMW on Tzimdin handle
Muhle R101
Personna platinum (2)
Razorock Stallion asl
Kilian - Musk Oud EdP


Όσοι κύριοι έχετε Αικατερίνες να τις χαίρεστε. ;)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
9
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6934 times
Been thanked: 7583 times
Ηλικία: 54

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Χθες το απόγευμα:
  • SS Razorock Irish Countryside
    APshave tuxedo
    MILS + Gillette κάτι
    Asl Razorock Irish Countryside
    Edt Green Irish Tweed monkey
Κάνε μου λιγάκι μμμμμμ...
Let the music play
Άβαταρ μέλους
kikos7
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
11
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
Has thanked: 7239 times
Been thanked: 6810 times
Ηλικία: 51

Εικόνα
-Savon Mystere Invenio
-Tzimidin Silvertip
-Cobra Classic
-Schick Proline (1)
-Floid Black asl

Δεύτερο ξύρισμα με την Cobra με καινούργια Proline. Προχθές που είχα λεπίδα με 12 ξυρισματα στη πλάτη της, μπορούσα να κάνω ότι ήθελα με μηχανή... Σήμερα που είχα καινούργια λεπίδα,, χρειαζόταν σαφώς μεγαλύτερη προσοχή. Η Cobra έδειξε τα δόντια της. Το ξύρισμα το ιδιο όμορφο.
Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
Panagiotis_17
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 31 Ιαν 2017, 08:44
9
Τοποθεσία: Πύργος
Has thanked: 2046 times
Been thanked: 1395 times
Ηλικία: 51

Καλησπέρα στην παρέα, πριν από λίγο και με γένια δύο ημερών, θέλησα να δοκιμάσω την RR SLOC κόντρα στην Wilkinson Sword Classic (αυτή την μαύρη πλαστική με το μέταλλο εντός της λαβής της) κάτι με έτρωγε να δω ποια θα είναι πιο απαλή στο ξύρισμα, αφού την Wilkinson την έχω για πολύ απαλή μηχανή, ίσως από τις πιο απαλές. Οπότε:
Pre: Σαπούνι γλυκερίνης
μηχανή : Wilkinson Sword Classic & RR SLOC
σαπούνι : ToBS Sandalwood
Πινέλο : "Grosvenor" synthetic
λεπίδα : PolSilver SI #5
post shave : alum + Nivea Sensitive ASB

To αποτέλεσμα ήταν πάνω κάτω αναμενόμενο. Η Wilkinson ξύρισε μεν πιο απαλά, αλλά η πλευρά της SLOC είχε πιο βαθύ ξύρισμα, αν και στο λαιμό είχα περισσότερους ερεθισμούς στην πλευρά της SLOC. Στα μάγουλα παρεμπιπτόντως έγινε το ακριβώς αντίθετο, μου φάνηκε πως η SLOC ήταν πιο ήπια από την Wilkinson.
Άβαταρ μέλους
Vavous
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 30780 times
Been thanked: 41688 times
Ηλικία: 57

Καλημερούδια!

Δοκιμή της νέας Derby Usta. Η εταιρεία γράφει πως ανέπτυξαν και εφάρμοσαν στις λεπίδες αυτές μια νέα μέθοδο honing. Δεν γνωρίζω το αντικείμενο για να γράψω κάτι περισσότερο. Η λεπίδα είναι γυμνή à la Kai και λεπτή.

Στην Blackbird δεν την βρήκα ιδιαίτερα γλυκιά ή κοφτερή, όλα στο μέσο όρο δηλαδή. Θα την δοκιμάσω επίσης στην Πάρκερ και στην open CTART για το τελικό μου συμπέρασμα.

Το βαθύ ξύρισμα που παίρνω από τις Ρώσικες Gillette και τις Polsilver δεν μου το έδωσε. Πάντως δεν με απογοήτευσε και είναι πάρα πολύ φθηνή.

Εικόνα

Blackbird
Derby Usta
APShave Cashmere 24mm
WSP Sandalwood
Tremonia Pure asl
ABC Sandalo Rosso
Diptyque Tam Dao edp
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Υγεία σέ όλους
Απλά πράματα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Να γραφουμε τα υλικα που χρησιμοποιουμε ;) Στο μελλον ουτε εμεις θα θυμομαστε τι βλεπουμε.
Εικόνα
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Soρρυ.
Συνήθως γράφω.
Τώρα βιαζομουνα.ειχα σοβαρή δουλειά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”