Σελίδα 33 από 38
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 13:26
από mitsos
Mηχανή parker 24c

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 13:57
από Akist
Dr.Takero έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:33
COSTA BRAVA!!!
όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ )
@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι;
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 14:52
από NavalArchitect
Παρασκευή πρωί:
Edwin Jagger DE89 κεφαλή & λαβή
Stork EX3 Titanium;
Astra Superior Platinum
Edwin Jagger 287 faux ivory 25mm XL Synthetic Fiber V2.0
Goodfellas' Smile Shibusa (συνδυασμός bowl + face lather σήμερα)
Razorock What The Puck 'Blue'
Nivea Aloe Vera moisturiser
Η λαβή από τιτάνιο της
Stork είναι από τα πιό ωραία και ταυτόχρονα χρηστικά κομμάτια που έχω στη συλλογή μου. Ταιριάζει πολύ με την κλασική κεφαλή EJ/Mühle, ισορροπημένο βάρος και ωραία εργονομία (30.30gr. η κεφαλή, 43gr. η λαβή). Το
σαπούνι είναι πολύ cool, μαλακό αλλά όχι sticky, τίποτε το ξεχωριστό σαν μυρωδιά αλλά αρκετά δυνατό στο post-shave κομμάτι. H κρέμα (σώματος) της
Nivea ήταν σε προσφορά €1.55/250ml στο MyMarket άρα δεν αντιστάθηκα.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 15:07
από foxtrot
SOC.bristle
Valobra.fougere ss
Maggard.slant
Shark.super.chrome
Pitralon asl
Καλησπέρα Κύριοι !
Μετά από τρίμηνη αποχή και ένα μίζερο έως χάλια καλοκαίρι (με εξαίρεση 9 υπέροχες μέρες, τέλη Αυγούστου στην Φολέγανδρο), πάλι εδώ.
Γιά το Valobra δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Μπορεί να μην αφρίζει τόσο εύκολα όσο μερικά Αμερικάνικα artisanal, αλλά όταν το κάνει δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως. Από τις σταθερές αξίες του ΠΞ.
Τέλος εποχής γιά τα γουρουνοπίνελα, που χρησιμοποιήθηκαν συνέχεια το καλοκαίρι. Σιγά σιγά θα βγουν οι ασβοί και τα συνθετικά.
Καλό φθινόπωρο σε όλους !
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 15:40
από yiannischris
Akist έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:57
Dr.Takero έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:33
COSTA BRAVA!!!
όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ )
@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι;
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ...
Με ανοιχτά τα πόδια και μεγάλη προσοχή !!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 15:47
από Vavous
Welcome back Γιάννη!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 18:43
από vsmirnios

Καλησπέρα στην παρέα, μόλις τώρα.
Ps ντους.
Ss Dr. Harris Windsor.
Sb boar.
Sr Sheffield 6/8.
Asb Kores.
Καλό σαββατοκύριακο κύριοι.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 19:51
από Gogos
Καλησπέρα σας,κύριοι!
Χθες βράδυ:
-Merkur Progress 500 #3
-Perma-Sharp super #5
-Maggard Synthetic Marble handle
-Phoenix & Beau Albion
-Floid Black asl + 444 after shave
Καλό Σαββατοκύριακο!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 21:42
από akis_peiraias
Welcome back @foxtrot !!!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2018, 21:51
από kikos7
-B&M cologne russe
-Yaqi 2band
-R41+ MR11
-Wizamet #9
-Brut asl
Πραγματική θεριστική μηχανή η R41 πάρα το ότι η Wizamet ήταν στα τελευταία της! Πιστεύω πως δύσκολα θα βρω άλλη μηχανή, ανεξαρτήτως κόστους, που να δίνει τόσο βαθύ ξύρισμα. Βέβαια το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Παρότι δεν έχω ερεθισμούς, το δέρμα μου δεν αντέχει συνεχόμενα ξυρίσματα με R41.