
Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Mηχανή parker 24c


"Aut viam inveniam aut faciam "
- Akist
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: 27 Σεπ 2017, 15:34
- 8
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 4193 times
- Been thanked: 2858 times
- Ηλικία: 51
όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ )
@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι;
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ...
Θα πάρω πενταλέπιδο αν το φτιάξουν σαν του avatar μου ...
-
NavalArchitect
Παρασκευή πρωί:
Edwin Jagger DE89 κεφαλή & λαβή Stork EX3 Titanium; Astra Superior Platinum
Edwin Jagger 287 faux ivory 25mm XL Synthetic Fiber V2.0
Goodfellas' Smile Shibusa (συνδυασμός bowl + face lather σήμερα)
Razorock What The Puck 'Blue'
Nivea Aloe Vera moisturiser

Η λαβή από τιτάνιο της Stork είναι από τα πιό ωραία και ταυτόχρονα χρηστικά κομμάτια που έχω στη συλλογή μου. Ταιριάζει πολύ με την κλασική κεφαλή EJ/Mühle, ισορροπημένο βάρος και ωραία εργονομία (30.30gr. η κεφαλή, 43gr. η λαβή). Το σαπούνι είναι πολύ cool, μαλακό αλλά όχι sticky, τίποτε το ξεχωριστό σαν μυρωδιά αλλά αρκετά δυνατό στο post-shave κομμάτι. H κρέμα (σώματος) της Nivea ήταν σε προσφορά €1.55/250ml στο MyMarket άρα δεν αντιστάθηκα.

Edwin Jagger DE89 κεφαλή & λαβή Stork EX3 Titanium; Astra Superior Platinum
Edwin Jagger 287 faux ivory 25mm XL Synthetic Fiber V2.0
Goodfellas' Smile Shibusa (συνδυασμός bowl + face lather σήμερα)
Razorock What The Puck 'Blue'
Nivea Aloe Vera moisturiser

Η λαβή από τιτάνιο της Stork είναι από τα πιό ωραία και ταυτόχρονα χρηστικά κομμάτια που έχω στη συλλογή μου. Ταιριάζει πολύ με την κλασική κεφαλή EJ/Mühle, ισορροπημένο βάρος και ωραία εργονομία (30.30gr. η κεφαλή, 43gr. η λαβή). Το σαπούνι είναι πολύ cool, μαλακό αλλά όχι sticky, τίποτε το ξεχωριστό σαν μυρωδιά αλλά αρκετά δυνατό στο post-shave κομμάτι. H κρέμα (σώματος) της Nivea ήταν σε προσφορά €1.55/250ml στο MyMarket άρα δεν αντιστάθηκα.

- foxtrot
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3589
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
- 11
- Τοποθεσία: Ελευσίνα
- Has thanked: 32695 times
- Been thanked: 34503 times
- Ηλικία: 66

SOC.bristle
Valobra.fougere ss
Maggard.slant
Shark.super.chrome
Pitralon asl
Καλησπέρα Κύριοι !
Μετά από τρίμηνη αποχή και ένα μίζερο έως χάλια καλοκαίρι (με εξαίρεση 9 υπέροχες μέρες, τέλη Αυγούστου στην Φολέγανδρο), πάλι εδώ.
Γιά το Valobra δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Μπορεί να μην αφρίζει τόσο εύκολα όσο μερικά Αμερικάνικα artisanal, αλλά όταν το κάνει δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως. Από τις σταθερές αξίες του ΠΞ.
Τέλος εποχής γιά τα γουρουνοπίνελα, που χρησιμοποιήθηκαν συνέχεια το καλοκαίρι. Σιγά σιγά θα βγουν οι ασβοί και τα συνθετικά.
Καλό φθινόπωρο σε όλους !
Γιάννης
- yiannischris
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5371
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
- 13
- Τοποθεσία: Patras
- Has thanked: 8965 times
- Been thanked: 17780 times
- Ηλικία: 60
Με ανοιχτά τα πόδια και μεγάλη προσοχή !!Akist έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:57όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ )![]()
@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι;![]()
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ...![]()
Γιάννης
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Welcome back Γιάννη!
Ανδρέας, Μ.Δ.


- vsmirnios
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 855
- Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 17:11
- 10
- Τοποθεσία: Ελευσίνα
- Has thanked: 6227 times
- Been thanked: 5389 times
- Ηλικία: 56

Καλησπέρα στην παρέα, μόλις τώρα.
Ps ντους.
Ss Dr. Harris Windsor.
Sb boar.
Sr Sheffield 6/8.
Asb Kores.
Καλό σαββατοκύριακο κύριοι.
Ordo ab chao
- Gogos
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 381
- Εγγραφή: 26 Σεπ 2016, 18:45
- 9
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πολύγωνο
- Has thanked: 6112 times
- Been thanked: 3486 times
- Ηλικία: 59
Καλησπέρα σας,κύριοι!
Χθες βράδυ:
-Merkur Progress 500 #3
-Perma-Sharp super #5
-Maggard Synthetic Marble handle
-Phoenix & Beau Albion
-Floid Black asl + 444 after shave
Καλό Σαββατοκύριακο!
Χθες βράδυ:
-Merkur Progress 500 #3
-Perma-Sharp super #5
-Maggard Synthetic Marble handle
-Phoenix & Beau Albion
-Floid Black asl + 444 after shave
Καλό Σαββατοκύριακο!
«οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ»
- akis_peiraias
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 10
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18551 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 56
Welcome back @foxtrot !!!
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
- kikos7
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
- 11
- Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
- Has thanked: 7239 times
- Been thanked: 6814 times
- Ηλικία: 51

-B&M cologne russe
-Yaqi 2band
-R41+ MR11
-Wizamet #9
-Brut asl
Πραγματική θεριστική μηχανή η R41 πάρα το ότι η Wizamet ήταν στα τελευταία της! Πιστεύω πως δύσκολα θα βρω άλλη μηχανή, ανεξαρτήτως κόστους, που να δίνει τόσο βαθύ ξύρισμα. Βέβαια το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Παρότι δεν έχω ερεθισμούς, το δέρμα μου δεν αντέχει συνεχόμενα ξυρίσματα με R41.
Δημήτρης