Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτεμβρίος 2018

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Mηχανή parker 24c
Εικόνα
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
Akist
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: 27 Σεπ 2017, 15:34
8
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 4193 times
Been thanked: 2858 times
Ηλικία: 51

Dr.Takero έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:33 COSTA BRAVA!!!
όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ ) :mrgreen:

@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι; :shock:
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ... :hellas3
Θα πάρω πενταλέπιδο αν το φτιάξουν σαν του avatar μου ...
NavalArchitect

Παρασκευή πρωί:

Edwin Jagger DE89 κεφαλή & λαβή Stork EX3 Titanium; Astra Superior Platinum
Edwin Jagger 287 faux ivory 25mm XL Synthetic Fiber V2.0
Goodfellas' Smile Shibusa (συνδυασμός bowl + face lather σήμερα)
Razorock What The Puck 'Blue'
Nivea Aloe Vera moisturiser

Εικόνα

Η λαβή από τιτάνιο της Stork είναι από τα πιό ωραία και ταυτόχρονα χρηστικά κομμάτια που έχω στη συλλογή μου. Ταιριάζει πολύ με την κλασική κεφαλή EJ/Mühle, ισορροπημένο βάρος και ωραία εργονομία (30.30gr. η κεφαλή, 43gr. η λαβή). Το σαπούνι είναι πολύ cool, μαλακό αλλά όχι sticky, τίποτε το ξεχωριστό σαν μυρωδιά αλλά αρκετά δυνατό στο post-shave κομμάτι. H κρέμα (σώματος) της Nivea ήταν σε προσφορά €1.55/250ml στο MyMarket άρα δεν αντιστάθηκα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
foxtrot
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3589
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
11
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 32695 times
Been thanked: 34503 times
Ηλικία: 66

Εικόνα


SOC.bristle
Valobra.fougere ss
Maggard.slant
Shark.super.chrome
Pitralon asl



Καλησπέρα Κύριοι !
Μετά από τρίμηνη αποχή και ένα μίζερο έως χάλια καλοκαίρι (με εξαίρεση 9 υπέροχες μέρες, τέλη Αυγούστου στην Φολέγανδρο), πάλι εδώ.

Γιά το Valobra δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Μπορεί να μην αφρίζει τόσο εύκολα όσο μερικά Αμερικάνικα artisanal, αλλά όταν το κάνει δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως. Από τις σταθερές αξίες του ΠΞ.
Τέλος εποχής γιά τα γουρουνοπίνελα, που χρησιμοποιήθηκαν συνέχεια το καλοκαίρι. Σιγά σιγά θα βγουν οι ασβοί και τα συνθετικά.

Καλό φθινόπωρο σε όλους !
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
yiannischris
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5371
Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
13
Τοποθεσία: Patras
Has thanked: 8965 times
Been thanked: 17780 times
Ηλικία: 60

Akist έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:57
Dr.Takero έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:33 COSTA BRAVA!!!
όντως μας πάει πίσω αυτό το όνομα (καρφωνόμαστε τα νεούδια ... γκουχ ) :mrgreen:

@yiannischris
Κάπτεν Γιάννη πως μπορείς και ξυρίζεσαι μέσα στο βαπόρι; :shock:
Δεν είναι να πεις πως "φρέσκαρε" - εδώ μιλάμε για εννιάρια ενισχυμένα μεσοπέλαγα ... :hellas3
Με ανοιχτά τα πόδια και μεγάλη προσοχή !!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Vavous
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 30780 times
Been thanked: 41688 times
Ηλικία: 57

Welcome back Γιάννη!
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vsmirnios
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 17:11
10
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 6227 times
Been thanked: 5389 times
Ηλικία: 56

Εικόνα
Καλησπέρα στην παρέα, μόλις τώρα.
Ps ντους.
Ss Dr. Harris Windsor.
Sb boar.
Sr Sheffield 6/8.
Asb Kores.
Καλό σαββατοκύριακο κύριοι.
Ordo ab chao
Άβαταρ μέλους
Gogos
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: 26 Σεπ 2016, 18:45
9
Τοποθεσία: Αθήνα-Πολύγωνο
Has thanked: 6112 times
Been thanked: 3486 times
Ηλικία: 59

Καλησπέρα σας,κύριοι!

Χθες βράδυ:

-Merkur Progress 500 #3
-Perma-Sharp super #5
-Maggard Synthetic Marble handle
-Phoenix & Beau Albion
-Floid Black asl + 444 after shave


Καλό Σαββατοκύριακο!
«οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ»
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
10
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18551 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 56

Welcome back @foxtrot !!!
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Άβαταρ μέλους
kikos7
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
11
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
Has thanked: 7239 times
Been thanked: 6814 times
Ηλικία: 51

Εικόνα
-B&M cologne russe
-Yaqi 2band
-R41+ MR11
-Wizamet #9
-Brut asl

Πραγματική θεριστική μηχανή η R41 πάρα το ότι η Wizamet ήταν στα τελευταία της! Πιστεύω πως δύσκολα θα βρω άλλη μηχανή, ανεξαρτήτως κόστους, που να δίνει τόσο βαθύ ξύρισμα. Βέβαια το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Παρότι δεν έχω ερεθισμούς, το δέρμα μου δεν αντέχει συνεχόμενα ξυρίσματα με R41.
Δημήτρης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”