Στέργιο ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. Καλο Backbone και απαλη τριχα. Εγώ είμαι φαν των ασβών και μονο καλά λόγια έχω για τον Κινέζο.
Και για bowl lathering(για βέλτιστο αποτέλεσμα) και για face lathering ειναι προϊόν που θα ευχαριστηθεις. Μονο κακό, το υπερβολικό βάρος της λαβής, η οποία θα μπορούσε να είναι συνολικά τουλάχιστον 5χιλ. λεπτότερη και 6-8 χιλ. κοντύτερη.
Το ξύρισμα της Ημέρας: Ιούλιος 2018
- tasos72
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1663
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
- 9
- Τοποθεσία: SALONICA CITY
- Has thanked: 13923 times
- Been thanked: 17012 times
- Ηλικία: 53
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Τι απιθανο ΞτΗ έβγαλες πάλι ορέ Τάσε; Έμαθα ζητάνε γραφίστες/διαφημιστές στην Simpsons. Για κάνε απλικέισον για την θέση.
Ανδρέας, Μ.Δ.


- akis_peiraias
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 10
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18551 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 56
Χαίρετε!
Σήμερα 6 το πρωί ...
✔ Ingram ( EG ) sc
✔ Yaqi La Sagrada Familia
✔ Lord L6
✔ Perma Sharp super ( 1 )
✔ Cien X Bolt ( mentholated )
Καλή εβδομάδα σε όλους!
[mention]tasos72[/mention] μου κάνει εντύπωση η καφετιέρα
που δεν έχει γίνει ο θύσανος σαν ξεμαλιάρα γριά ....
Σήμερα 6 το πρωί ...
✔ Ingram ( EG ) sc
✔ Yaqi La Sagrada Familia
✔ Lord L6
✔ Perma Sharp super ( 1 )
✔ Cien X Bolt ( mentholated )
Καλή εβδομάδα σε όλους!
[mention]tasos72[/mention] μου κάνει εντύπωση η καφετιέρα
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
- akis_peiraias
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 10
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18551 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 56
Στέργιο έχω δει θύσανους από φθηνές εταιρίες ειδικά να γίνονται τρελά φουντωτοί και κάποιοι να έχουν και οι τρίχες ένα είδος κλίσης προς μια πλευρά ... δεν ξέρω πως γίνεται , ίσως να είναι και η ιδέα μου γιατί δεν γνωρίζω από ασβούς (είμαι φουλ συνθετικάκιας
) ... το πινέλο του Τάσου μου έκανε εντύπωση ο θύσανος που ήταν λες και βγήκε από .. κομμωτήριο ! 
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
- ElGreco
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 688
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 14:24
- 8
- Τοποθεσία: Πρέβεζα
- Has thanked: 4443 times
- Been thanked: 4706 times
- Ηλικία: 50
- Επικοινωνία:
~ Kolynos Lime & Mühle boar
~ Gillette Brazilian Aristocrat & Gillette Silver Blue
~ Manufaktura ASB with beer & panthenol
Καλησπέρα απο την γκριζωπή σήμερα Πρεβεζα

~ Gillette Brazilian Aristocrat & Gillette Silver Blue
~ Manufaktura ASB with beer & panthenol
Καλησπέρα απο την γκριζωπή σήμερα Πρεβεζα

Τάσος
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
- akis_peiraias
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3809
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
- 10
- Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
- Has thanked: 18551 times
- Been thanked: 15729 times
- Ηλικία: 56
Τάσο τι balm είναι αυτό?
Πες δύο λόγια αν θες ..
Πες δύο λόγια αν θες ..
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
- ElGreco
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 688
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 14:24
- 8
- Τοποθεσία: Πρέβεζα
- Has thanked: 4443 times
- Been thanked: 4706 times
- Ηλικία: 50
- Επικοινωνία:
[mention]akis_peiraias[/mention]
Άκη το είχα αγοράσει σε ταξίδι μου στη Τσεχία μαζί με ένα σαπούνι απολέπισης. Στο γενικότερο μουντ Μπύρας στο οποίο βρίσκεται κάποιος όταν διακοπιζει στην Τσεχία, όταν βλεπει after shave με μπυρα κλείνει απλα τα μάτια και το βουτάει!!!
Έχει μπυρα ( αλκοόλ) και φαίνεται!!! Τσούζει αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δροσιστικό.
Μυρίζει καταπληκτικά για τα γουστα μου. Αντρικο αρωμα που διαρκεί. Η απορρόφηση του δεν είναι γρηγορη κάτι που για μερικούς ίσως αποτελεί μείον. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Εκτός της Μπύρας περιέχει panthenol και βιταμίνη Ε λέει, κάτι το οποίο προσωπικά δε μου λέει και πολλά..αυτο που ξέρω είναι ότι θα το ξαναέπερνα ανετα όταν τελειώσει.
Τιμή πολύ καλή ..η τσέχικη κορώνα είναι πολύ υποτιμημένη σε σχέση με το ευρώ. Τα 160ml κοστίζουν 6-7 περίπου.
Στην ιστοσελίδα τους είδα πρόσφατα ότι έχουν σχεδόν ολοκληρωμένη αντρική σειρά ( όχι κρέμα - σαπούνι ξυρίσματος όμως ) και κάνουν αποστολές στην Ελλάδα.
[ https://www.manufaktura.cz/en/ ]
Άκη το είχα αγοράσει σε ταξίδι μου στη Τσεχία μαζί με ένα σαπούνι απολέπισης. Στο γενικότερο μουντ Μπύρας στο οποίο βρίσκεται κάποιος όταν διακοπιζει στην Τσεχία, όταν βλεπει after shave με μπυρα κλείνει απλα τα μάτια και το βουτάει!!!
Έχει μπυρα ( αλκοόλ) και φαίνεται!!! Τσούζει αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δροσιστικό.
Μυρίζει καταπληκτικά για τα γουστα μου. Αντρικο αρωμα που διαρκεί. Η απορρόφηση του δεν είναι γρηγορη κάτι που για μερικούς ίσως αποτελεί μείον. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Εκτός της Μπύρας περιέχει panthenol και βιταμίνη Ε λέει, κάτι το οποίο προσωπικά δε μου λέει και πολλά..αυτο που ξέρω είναι ότι θα το ξαναέπερνα ανετα όταν τελειώσει.
Τιμή πολύ καλή ..η τσέχικη κορώνα είναι πολύ υποτιμημένη σε σχέση με το ευρώ. Τα 160ml κοστίζουν 6-7 περίπου.
Στην ιστοσελίδα τους είδα πρόσφατα ότι έχουν σχεδόν ολοκληρωμένη αντρική σειρά ( όχι κρέμα - σαπούνι ξυρίσματος όμως ) και κάνουν αποστολές στην Ελλάδα.
[ https://www.manufaktura.cz/en/ ]
Τάσος
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
-
stergios
Ο συγκεκριμενος δεν γνωριζω πως θα εξελιχθει, αλλα φαινεται καινουριος ακομη. Η κλιση ερχεται απο βαριες λαβες, οταν τ αφηνεις σε ζεστο νερο στο μπωλ. Ειδικα αν δεν εχει κολληθει ισια ο θυσανος.akis_peiraias έγραψε: 23 Ιούλ 2018, 18:23 Στέργιο έχω δει θύσανους από φθηνές εταιρίες ειδικά να γίνονται τρελά φουντωτοί και κάποιοι να έχουν και οι τρίχες ένα είδος κλίσης προς μια πλευρά ... δεν ξέρω πως γίνεται , ίσως να είναι και η ιδέα μου γιατί δεν γνωρίζω από ασβούς (είμαι φουλ συνθετικάκιας) ... το πινέλο του Τάσου μου έκανε εντύπωση ο θύσανος που ήταν λες και βγήκε από .. κομμωτήριο !
![]()
- theo's
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 21:51
- 10
- Has thanked: 8873 times
- Been thanked: 8903 times
- Ηλικία: 63

Πάντοτε Χαίρετε!
One for the road! Ξημερώματα ...φεύγω
Simpsons Chubby 2 - Best Badger
Faena Summer Edition 2018 LE soap
The Claymore SE/ iKon Bulldog Handle & Shick Proline Blade
Aftershave Lotion faena Delicato
Πρώτη των Shick Proline. Άψογη η λεπίδα, μαζί με Kai Pro Guard πλέον οι πιο αγαπημένες.
Πρόβα της προαναφερόμενης κεφαλής με την λαβή της ikon. Τέλειος συνδυασμός και μάλιστα χωράει η μηχανή λυμένη στη θήκη μεταφοράς της Merkur. Θα με συνοδέψει στο ταξείδι. Καλές διακοπές!
Θεόδωρος
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam