Το ξύρισμα της Ημέρας: Ιούλιος 2018

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

Στέργιο ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. Καλο Backbone και απαλη τριχα. Εγώ είμαι φαν των ασβών και μονο καλά λόγια έχω για τον Κινέζο.
Και για bowl lathering(για βέλτιστο αποτέλεσμα) και για face lathering ειναι προϊόν που θα ευχαριστηθεις. Μονο κακό, το υπερβολικό βάρος της λαβής, η οποία θα μπορούσε να είναι συνολικά τουλάχιστον 5χιλ. λεπτότερη και 6-8 χιλ. κοντύτερη.
Άβαταρ μέλους
Vavous
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 30780 times
Been thanked: 41688 times
Ηλικία: 57

Τι απιθανο ΞτΗ έβγαλες πάλι ορέ Τάσε; Έμαθα ζητάνε γραφίστες/διαφημιστές στην Simpsons. Για κάνε απλικέισον για την θέση.
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
10
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18551 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 56

Χαίρετε!
Σήμερα 6 το πρωί ...
✔ Ingram ( EG ) sc
✔ Yaqi La Sagrada Familia
✔ Lord L6
✔ Perma Sharp super ( 1 )
✔ Cien X Bolt ( mentholated )
Καλή εβδομάδα σε όλους!

[mention]tasos72[/mention] μου κάνει εντύπωση η καφετιέρα :D που δεν έχει γίνει ο θύσανος σαν ξεμαλιάρα γριά ....
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
stergios

Γιατι Άκη? Για πες! :D
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
10
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18551 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 56

Στέργιο έχω δει θύσανους από φθηνές εταιρίες ειδικά να γίνονται τρελά φουντωτοί και κάποιοι να έχουν και οι τρίχες ένα είδος κλίσης προς μια πλευρά ... δεν ξέρω πως γίνεται , ίσως να είναι και η ιδέα μου γιατί δεν γνωρίζω από ασβούς (είμαι φουλ συνθετικάκιας :D ) ... το πινέλο του Τάσου μου έκανε εντύπωση ο θύσανος που ήταν λες και βγήκε από .. κομμωτήριο ! :D
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Άβαταρ μέλους
ElGreco
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 688
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 14:24
8
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Has thanked: 4443 times
Been thanked: 4706 times
Ηλικία: 50
Επικοινωνία:

~ Kolynos Lime & Mühle boar
~ Gillette Brazilian Aristocrat & Gillette Silver Blue
~ Manufaktura ASB with beer & panthenol

Καλησπέρα απο την γκριζωπή σήμερα Πρεβεζα


Εικόνα
Τάσος
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
10
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18551 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 56

Τάσο τι balm είναι αυτό?
Πες δύο λόγια αν θες ..
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Άβαταρ μέλους
ElGreco
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 688
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 14:24
8
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Has thanked: 4443 times
Been thanked: 4706 times
Ηλικία: 50
Επικοινωνία:

[mention]akis_peiraias[/mention]
Άκη το είχα αγοράσει σε ταξίδι μου στη Τσεχία μαζί με ένα σαπούνι απολέπισης. Στο γενικότερο μουντ Μπύρας στο οποίο βρίσκεται κάποιος όταν διακοπιζει στην Τσεχία, όταν βλεπει after shave με μπυρα κλείνει απλα τα μάτια και το βουτάει!!!

Έχει μπυρα ( αλκοόλ) και φαίνεται!!! Τσούζει αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δροσιστικό.
Μυρίζει καταπληκτικά για τα γουστα μου. Αντρικο αρωμα που διαρκεί. Η απορρόφηση του δεν είναι γρηγορη κάτι που για μερικούς ίσως αποτελεί μείον. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Εκτός της Μπύρας περιέχει panthenol και βιταμίνη Ε λέει, κάτι το οποίο προσωπικά δε μου λέει και πολλά..αυτο που ξέρω είναι ότι θα το ξαναέπερνα ανετα όταν τελειώσει.

Τιμή πολύ καλή ..η τσέχικη κορώνα είναι πολύ υποτιμημένη σε σχέση με το ευρώ. Τα 160ml κοστίζουν 6-7 περίπου.
Στην ιστοσελίδα τους είδα πρόσφατα ότι έχουν σχεδόν ολοκληρωμένη αντρική σειρά ( όχι κρέμα - σαπούνι ξυρίσματος όμως ) και κάνουν αποστολές στην Ελλάδα.

[ https://www.manufaktura.cz/en/ ]
Τάσος
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
stergios

akis_peiraias έγραψε: 23 Ιούλ 2018, 18:23 Στέργιο έχω δει θύσανους από φθηνές εταιρίες ειδικά να γίνονται τρελά φουντωτοί και κάποιοι να έχουν και οι τρίχες ένα είδος κλίσης προς μια πλευρά ... δεν ξέρω πως γίνεται , ίσως να είναι και η ιδέα μου γιατί δεν γνωρίζω από ασβούς (είμαι φουλ συνθετικάκιας :D ) ... το πινέλο του Τάσου μου έκανε εντύπωση ο θύσανος που ήταν λες και βγήκε από .. κομμωτήριο ! :D
Ο συγκεκριμενος δεν γνωριζω πως θα εξελιχθει, αλλα φαινεται καινουριος ακομη. Η κλιση ερχεται απο βαριες λαβες, οταν τ αφηνεις σε ζεστο νερο στο μπωλ. Ειδικα αν δεν εχει κολληθει ισια ο θυσανος.
Άβαταρ μέλους
theo's
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 21:51
10
Has thanked: 8873 times
Been thanked: 8903 times
Ηλικία: 63

Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
One for the road! Ξημερώματα ...φεύγω


Simpsons Chubby 2 - Best Badger
Faena Summer Edition 2018 LE soap
The Claymore SE/ iKon Bulldog Handle & Shick Proline Blade
Aftershave Lotion faena Delicato

Πρώτη των Shick Proline. Άψογη η λεπίδα, μαζί με Kai Pro Guard πλέον οι πιο αγαπημένες.
Πρόβα της προαναφερόμενης κεφαλής με την λαβή της ikon. Τέλειος συνδυασμός και μάλιστα χωράει η μηχανή λυμένη στη θήκη μεταφοράς της Merkur. Θα με συνοδέψει στο ταξείδι. Καλές διακοπές!
Θεόδωρος
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”