Συνθετικά Πινέλα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KostasX13
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 11 Οκτ 2021, 18:45
4
Τοποθεσία: Κορινθία
Has thanked: 6 times
Been thanked: 492 times
Ηλικία: 37

Οποτε δε χρειαζεται να πάω σε Τ3.το αφήνω για πιο μετα το συνθετικο τοτε .να προχωρησω για ασβου καλυτερα που δεν εχω κιολας

•°Live for today because tomorrow may never come°•
Άβαταρ μέλους
KostasX13
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 11 Οκτ 2021, 18:45
4
Τοποθεσία: Κορινθία
Has thanked: 6 times
Been thanked: 492 times
Ηλικία: 37

Επειδή παιζει να δωσω σε δικό μου άτομο το συνθετικό μου yaqi lucky dice για να ξεκινήσει το π.ξ τι θα μου προτείνατε να παρω να δοκιμασω;να κανω upgrade βασικά αφου εκατσε ετσι

•°Live for today because tomorrow may never come°•
Άβαταρ μέλους
τασος9322
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2016, 16:40
9
Has thanked: 7891 times
Been thanked: 7579 times

Zenith,βεβαιως βεβαιως !!
Άβαταρ μέλους
KostasX13
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 11 Οκτ 2021, 18:45
4
Τοποθεσία: Κορινθία
Has thanked: 6 times
Been thanked: 492 times
Ηλικία: 37

Τα paa αξιζουν;

•°Live for today because tomorrow may never come°•
Άβαταρ μέλους
τασος9322
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2016, 16:40
9
Has thanked: 7891 times
Been thanked: 7579 times

ναι και αυτα ειναι μια κλαση ανωτερα απτα yaqi
Άβαταρ μέλους
KostasX13
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 11 Οκτ 2021, 18:45
4
Τοποθεσία: Κορινθία
Has thanked: 6 times
Been thanked: 492 times
Ηλικία: 37

Για τ3 ελεγα η καποιο paa.

•°Live for today because tomorrow may never come°•
Άβαταρ μέλους
DAK
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 03 Μαρ 2017, 13:56
9
Has thanked: 250 times
Been thanked: 584 times
Ηλικία: 45

Επειδη κ εγω λεω black friday να χτυπησω κανενα συνθετικο ακομα,εχω 2 yaqi κ ενα chubby 2 synthetic.εχει κανενας αποψη για το συνθετικο της muhle το silvetrip?
YOU 'LL NEVER WALK ALONE!!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Λ
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: 25 Αύγ 2016, 18:16
9
Has thanked: 10306 times
Been thanked: 10087 times
Ηλικία: 49

@DAK , τριάντα τέσσερις κλάσεις ανώτερο το Mühle από τα yaqi.

Σε σχέση με τα chubby, δεν έχω άποψη.
Άβαταρ μέλους
KostasX13
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 11 Οκτ 2021, 18:45
4
Τοποθεσία: Κορινθία
Has thanked: 6 times
Been thanked: 492 times
Ηλικία: 37

Το κάνετε πιο δύσκολο να διαλέξω αντικαταστάτη με τόσες επιλογές

•°Live for today because tomorrow may never come°•
Άβαταρ μέλους
Giwrgis
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: 13 Απρ 2019, 11:24
7
Has thanked: 2412 times
Been thanked: 2662 times

@KostasX13 όσα και να διαβάζεις όσα και να ακούς άμα δεν δοκιμάσεις απο μόνος σου άποψη προσωπική δεν θα έχεις, οπότε.. Εγώ μπορεί να σου πω οτι το Omega απο το s/m των 3€ είναι το καλύτερο πινέλο ever, γιατί για εμένα μπορεί να είναι. YMMV πάντα, σε όλα..
Embrace the steel..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το πινέλο”