Απομιμήσεις μηχανών στο Aliexpress
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Τώρα τελευταία όλα μου έρχονται με ACS. Ότι όμως μου ήρθε από Κίνα πέρασε κανονικά τελωνείο και τα ακριβά δασμολογήθηκαν, π.χ συσκευή καθαρισμού με υπερήχους (την είχα πετύχει στα €93 παρότι κάτω από τα 150, και δεν είδα τον άλλο που έστελνε από Πολωνία). Με το Ali, αν σου σταλούν από Κίνα, είναι όπως κάτσει. Την περασμένη εβδομάδα παρέλαβα 50γρ σκόνη τεφλόν για λιγότερο από €5, μου ήρθε με Courier Center και πλήρωσα €12 εκτελωνισμό. Από 1ης Απρίλη, τέρμα και το όριο των €150. Όλα θα δασμολογούνται κανονικά.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- Algebar
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2667
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
- 5
- Τοποθεσία: Παλλήνη
- Has thanked: 19109 times
- Been thanked: 21469 times
- Ηλικία: 56
Έτσι κι αλλιώς δεν κάνω και πολλές αγορές από Κίνα οπότε αν ισχύσει αυτό θα ψωνίζω από εδώ αφού τελικά θα έρχεται στην ίδια τιμή
Γιάννης
- foxtrot
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3589
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
- 11
- Τοποθεσία: Ελευσίνα
- Has thanked: 32697 times
- Been thanked: 34503 times
- Ηλικία: 66
Κύριοι το θέμα μας είναι οι απομιμήσεις μηχανών στο Aliexpress!!
Γιάννης
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2803
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12892 times
- Been thanked: 16684 times
- Ηλικία: 57
Problem solved . Αφαιρέθηκε από την περιγραφή το Tatara Nodachi. Εξακολουθεί να υπάρχει η εγγύηση που προκύπτει από τη μορφή του τηλ επικοινωνίας κ του email του προμηθευτή.
Μπάμπης
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Πάντως δεν πουλά πολλά. Βλέπω πως έχει μόνο 4 sold. Γενικότερα ο τύπος πουλά μόνο απομιμήσεις. Σε μαϊμού έχει τα πάντα:

Και δεν είναι και φτηνός. Π.χ. Η κοπιά της Henson για €44 δεν αξίζει τον κόπο (ειδικά αν σου κάτσει και κανένας εκτελωνισμός) όταν αυτή τη στιγμή στην ΕΕ την βρίσκεις για €61 και με δώρο τα ταχυδρομικά. Αν θα την έδινε για €10-20 πάντως ίσως να το σκεφτόμουν έτσι για την πλάκα.
Για τον Κινέζο όπου το κόστος μιας πραγματικής από αυτές εισαγωγή στην Κίνα ίσως να είναι υπερβολικό και μπορεί ν' αξίζει. Διαφορετικά... Ακριβές κόπιες.
Να και μια φωτό από την κόπια της Rocca:

Ο τύπος δεν παίζεται.

Και δεν είναι και φτηνός. Π.χ. Η κοπιά της Henson για €44 δεν αξίζει τον κόπο (ειδικά αν σου κάτσει και κανένας εκτελωνισμός) όταν αυτή τη στιγμή στην ΕΕ την βρίσκεις για €61 και με δώρο τα ταχυδρομικά. Αν θα την έδινε για €10-20 πάντως ίσως να το σκεφτόμουν έτσι για την πλάκα.
Για τον Κινέζο όπου το κόστος μιας πραγματικής από αυτές εισαγωγή στην Κίνα ίσως να είναι υπερβολικό και μπορεί ν' αξίζει. Διαφορετικά... Ακριβές κόπιες.
Να και μια φωτό από την κόπια της Rocca:

Ο τύπος δεν παίζεται.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2803
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12892 times
- Been thanked: 16684 times
- Ηλικία: 57
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Αντιγραφή σύννεφο... Η πλάκα είναι πως η αρχική τιμή του είναι μεγαλύτερη από το γνήσιο (νομίζω δεν θα έμπαινε σε blackbird base plate λόγω της ιδιομορφίας στον τερματισμό της).
Και δεν είναι μόνο αυτό από τη Yaqi. Αντέγραψε αρκετά, όπως την κεφαλή της Henson, Paradigm Salient (Yaqi Ghost), Vector.
Και δεν είναι μόνο αυτό από τη Yaqi. Αντέγραψε αρκετά, όπως την κεφαλή της Henson, Paradigm Salient (Yaqi Ghost), Vector.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- mgm
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 804
- Εγγραφή: 15 Μαρ 2023, 16:12
- 3
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 7797 times
- Been thanked: 5000 times
- Ηλικία: 49
Την έχω την λαβή αυτή εδώ και 1,5 χρόνο. Την πήρα περίπου 18 γιούρια και είναι αρκετά καλή.
Όχι δεν κουμπώνει στο μαυροπούλι γιατί δεν μπαίνει μέσα στο base plate όπως πρέπει.
Σε άλλες κεφαλές όμως κουμπώνει μια χαρά. Εγώ την έχω βάλει στην κεφαλή της Yaqi Ghost sb 90, όπως φάινεται στο ΞτΗ που είχα ανεβάσει.

Όχι δεν κουμπώνει στο μαυροπούλι γιατί δεν μπαίνει μέσα στο base plate όπως πρέπει.
Σε άλλες κεφαλές όμως κουμπώνει μια χαρά. Εγώ την έχω βάλει στην κεφαλή της Yaqi Ghost sb 90, όπως φάινεται στο ΞτΗ που είχα ανεβάσει.

How you do anything is how you do Everything.
Γιώργος
Γιώργος
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Για 18 γιούργια θα την χτυπούσα κι εγώ. Ωραία λαβή και με πολύ καλό φινίρισμα. Στα 18 γυαλισμένο ατσάλι δύσκολο να βρει κανείς.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
-
lozioditalia
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 214
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2021, 08:10
- 5
- Has thanked: 152 times
- Been thanked: 1071 times
Αν είδα και έλεγξα προσεκτικά σε αυτό το κατάστημα, ορισμένες από αυτές τις απομιμήσεις έχουν αφαιρεθεί.
Στο μεταξύ είχαν προσθέσει κι άλλα αντίγραφα ξυραφιών και πλαστών, ελπίζω να τελειώσει σύντομα.
Στο μεταξύ είχαν προσθέσει κι άλλα αντίγραφα ξυραφιών και πλαστών, ελπίζω να τελειώσει σύντομα.