Απομιμήσεις μηχανών στο Aliexpress

Άβαταρ μέλους
zanxion
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
5
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 3571 times
Been thanked: 3622 times
Ηλικία: 53

Τώρα τελευταία όλα μου έρχονται με ACS. Ότι όμως μου ήρθε από Κίνα πέρασε κανονικά τελωνείο και τα ακριβά δασμολογήθηκαν, π.χ συσκευή καθαρισμού με υπερήχους (την είχα πετύχει στα €93 παρότι κάτω από τα 150, και δεν είδα τον άλλο που έστελνε από Πολωνία). Με το Ali, αν σου σταλούν από Κίνα, είναι όπως κάτσει. Την περασμένη εβδομάδα παρέλαβα 50γρ σκόνη τεφλόν για λιγότερο από €5, μου ήρθε με Courier Center και πλήρωσα €12 εκτελωνισμό. Από 1ης Απρίλη, τέρμα και το όριο των €150. Όλα θα δασμολογούνται κανονικά.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"

Νίκος
Άβαταρ μέλους
Algebar
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2667
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
5
Τοποθεσία: Παλλήνη
Has thanked: 19109 times
Been thanked: 21469 times
Ηλικία: 56

Έτσι κι αλλιώς δεν κάνω και πολλές αγορές από Κίνα οπότε αν ισχύσει αυτό θα ψωνίζω από εδώ αφού τελικά θα έρχεται στην ίδια τιμή
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
foxtrot
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3589
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
11
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 32697 times
Been thanked: 34503 times
Ηλικία: 66

:btt

Κύριοι το θέμα μας είναι οι απομιμήσεις μηχανών στο Aliexpress!!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
babkoug
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2803
Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
10
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Has thanked: 12892 times
Been thanked: 16684 times
Ηλικία: 57

Problem solved . Αφαιρέθηκε από την περιγραφή το Tatara Nodachi. Εξακολουθεί να υπάρχει η εγγύηση που προκύπτει από τη μορφή του τηλ επικοινωνίας κ του email του προμηθευτή.
Μπάμπης
Άβαταρ μέλους
zanxion
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
5
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 3571 times
Been thanked: 3622 times
Ηλικία: 53

Πάντως δεν πουλά πολλά. Βλέπω πως έχει μόνο 4 sold. Γενικότερα ο τύπος πουλά μόνο απομιμήσεις. Σε μαϊμού έχει τα πάντα:

Εικόνα

Και δεν είναι και φτηνός. Π.χ. Η κοπιά της Henson για €44 δεν αξίζει τον κόπο (ειδικά αν σου κάτσει και κανένας εκτελωνισμός) όταν αυτή τη στιγμή στην ΕΕ την βρίσκεις για €61 και με δώρο τα ταχυδρομικά. Αν θα την έδινε για €10-20 πάντως ίσως να το σκεφτόμουν έτσι για την πλάκα.

Για τον Κινέζο όπου το κόστος μιας πραγματικής από αυτές εισαγωγή στην Κίνα ίσως να είναι υπερβολικό και μπορεί ν' αξίζει. Διαφορετικά... Ακριβές κόπιες.

Να και μια φωτό από την κόπια της Rocca:

Εικόνα

Ο τύπος δεν παίζεται.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"

Νίκος
Άβαταρ μέλους
babkoug
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2803
Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
10
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Has thanked: 12892 times
Been thanked: 16684 times
Ηλικία: 57

Ένα ένα τα Κάστρα πέφτουν.
Μπάμπης
Άβαταρ μέλους
zanxion
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
5
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 3571 times
Been thanked: 3622 times
Ηλικία: 53

Αντιγραφή σύννεφο... Η πλάκα είναι πως η αρχική τιμή του είναι μεγαλύτερη από το γνήσιο (νομίζω δεν θα έμπαινε σε blackbird base plate λόγω της ιδιομορφίας στον τερματισμό της).
Και δεν είναι μόνο αυτό από τη Yaqi. Αντέγραψε αρκετά, όπως την κεφαλή της Henson, Paradigm Salient (Yaqi Ghost), Vector.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"

Νίκος
Άβαταρ μέλους
mgm
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 15 Μαρ 2023, 16:12
3
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 7797 times
Been thanked: 5000 times
Ηλικία: 49

Την έχω την λαβή αυτή εδώ και 1,5 χρόνο. Την πήρα περίπου 18 γιούρια και είναι αρκετά καλή.
Όχι δεν κουμπώνει στο μαυροπούλι γιατί δεν μπαίνει μέσα στο base plate όπως πρέπει.
Σε άλλες κεφαλές όμως κουμπώνει μια χαρά. Εγώ την έχω βάλει στην κεφαλή της Yaqi Ghost sb 90, όπως φάινεται στο ΞτΗ που είχα ανεβάσει.

Εικόνα
How you do anything is how you do Everything.
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
zanxion
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
5
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 3571 times
Been thanked: 3622 times
Ηλικία: 53

Για 18 γιούργια θα την χτυπούσα κι εγώ. Ωραία λαβή και με πολύ καλό φινίρισμα. Στα 18 γυαλισμένο ατσάλι δύσκολο να βρει κανείς.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"

Νίκος
lozioditalia
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 25 Ιαν 2021, 08:10
5
Has thanked: 152 times
Been thanked: 1071 times

Αν είδα και έλεγξα προσεκτικά σε αυτό το κατάστημα, ορισμένες από αυτές τις απομιμήσεις έχουν αφαιρεθεί.
Στο μεταξύ είχαν προσθέσει κι άλλα αντίγραφα ξυραφιών και πλαστών, ελπίζω να τελειώσει σύντομα.
Κρυφό περιεχόμενο
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Double edge razors”