Την Πέμπτη το βράδυ πήγα στα γενέθλια του καταστήματος γυναικείων signature ρούχων μιας φίλης. Χαμός! Απ' όλα είχε ο μπαξές! Ζωντανή μουσική με jazzιές και τραγουδάκια Sinatra! Κορίτσια για φίλημα και ψωνάρες για κλωτσιές
Στο μπαράκι που είχε στηθεί, έφτιαχνε τα κοκτέηλς ένας barman και μια
ΕΝΖΕΝΙ (από promotion ποτού) τα πρόσφερε στους "διψασμένους"! Όπως καταλάβατε, δίψαγα.
Μαύρο εφαρμοστό φόρεμα με σχίσιμο στο πλάι του ποδιού, 12ποντο μαύρο στυλάτο πέδιλο, προσωπάκι ψυχρό και αλαβάστρινο

Δεν περιγράφω άλλο...
Ήπια 5 μοχίτο σε 1,5 ώρα μόνο και μόνο για να βλέπω το μουτράκι της :romance-hearteyes:
Πρέπει να της έριχνα 25 χρόνια χαλαρά! Τι να κάνει και η δόλια η Aventus που είχα λουστεί. Δεν εισέπραξα ούτε ένα βλέμα της. Για την ακρίβεια, θα μπορούσε να μου δώσει το ποτήρι στο κούτελο αντί στο χέρι. Τόση απαξίωση