Τι άλλα ενδιαφέροντα έχετε;

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Οκ, συγνώμη, πάντως επί των ενδιαφερόντων μας ήταν η ανάλυση, γιατί να περιοριστούμε σε μια απλή αρίθμηση...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Σιγουρα αλλα θα γινοταν ενας τεραστιος μονολογος. Και σιγουρα θα ηταν ομως πιο ενδιαφερον αν ανοιγατε ενα νεο θεμα (ο Ανδρεας πεταξε μια σποντα), στο οποιο απλα ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΝ το περιεχομενο με αλλα!

Και παλι να τονισω οτι ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΡΟΙ να ανοιξετε οσα τοπικ θελετε, αυτο ευνοει και την αναπτυξη της θεματολογιας του φορουμ! Που σε τελικη αναλυση σημαινει περισσοτερα tags που σημαινει περισσοτερες πιθανοτητες να βρεθει στο Google, που σημαινει αυξηση μελων, που σημαινει οτι σε τελικη αναλυση παλι ΕΣΕΙΣ θα επωφεληθειτε!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

up για νεότερα μέλη
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

Ποδηλασία, τον Σεπτέμβριο όμως και μετά από 1200 χλμ. περίπου , καβάλησα κούρσα με αποτέλεσμα να κουτρουβαλιαστώ και να μείνω περίπου δυο μήνες με πατερίτσες , γύψο και νάρθηκα, τρελή ταλαιπωρία. ( 54 ετών γαρ ) :cry
Μουσική, Hi End μηχανήματα ,jazz και κλασική :dance5
Καφές, espresso μηχανή και μύλος για να αλέθω τους κόκκους .
Single Malt whisky και τσίπουρο.
if you have a great shave you have a great day
Άβαταρ μέλους
Loizos
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
14
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Ομοίως με το Γιάννη. Καλή μουσική (jazz, blues αλλά και ρεμπέτικο) και επίσης ο καλός φρεσκοψημένος, φεσκοκομένος καφές. Η όλη διαδικασία προετοιμασίας του είναι και αυτό μια ιεροτελεστία. Costa Rica rules!
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

LL83 έγραψε:Ομοίως με το Γιάννη. Καλή μουσική (jazz, blues αλλά και ρεμπέτικο) και επίσης ο καλός φρεσκοψημένος, φεσκοκομένος καφές. Η όλη διαδικασία προετοιμασίας του είναι και αυτό μια ιεροτελεστία. Costa Rica rules!
Hausbrandt Academia,Portioli,και διάφορες ποικιλίες απο Taf και Tailor Made :bigsmilie
if you have a great shave you have a great day
Άβαταρ μέλους
Loizos
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
14
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Εγώ πάλι επιμένω μόνο σε φρέσκους κυρίως από taf. Πολύ σπάνια και από yellow και tailor.
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

LL83 έγραψε:Εγώ πάλι επιμένω μόνο σε φρέσκους κυρίως από taf. Πολύ σπάνια και από yellow και tailor.
Εγω βασικά πίνω τον καφε μου στο taf(εξαιρετική ποιότητα και 2,20 ευρω) απο όπου αρκετά συχνά αγοράζω και κόκκους. Τελευταία οταν έχω χρόνο πάω και στο tailor. Πολλές φορές αγοράζω Hasusbrandt απο τον Αρμενιάκο στην Πλατεία Καρύτση.
if you have a great shave you have a great day
dgn
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 29 Δεκ 2011, 02:24
14
Has thanked: 21 times
Been thanked: 18 times

Όλοι εσπρεσσάκηδες βγήκαμε? :bigsmilie
Άβαταρ μέλους
Loizos
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
14
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Ναι βρε Δημήτρη. Είμαστε αρκετοί εδώ μέσα. y.v, boltsis, Giannis, εγώ (Loizos). Ελπίζω να μην ξεχνάω κανέναν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”