Τι άλλα ενδιαφέροντα έχετε;
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Σιγουρα αλλα θα γινοταν ενας τεραστιος μονολογος. Και σιγουρα θα ηταν ομως πιο ενδιαφερον αν ανοιγατε ενα νεο θεμα (ο Ανδρεας πεταξε μια σποντα), στο οποιο απλα ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΝ το περιεχομενο με αλλα!
Και παλι να τονισω οτι ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΡΟΙ να ανοιξετε οσα τοπικ θελετε, αυτο ευνοει και την αναπτυξη της θεματολογιας του φορουμ! Που σε τελικη αναλυση σημαινει περισσοτερα tags που σημαινει περισσοτερες πιθανοτητες να βρεθει στο Google, που σημαινει αυξηση μελων, που σημαινει οτι σε τελικη αναλυση παλι ΕΣΕΙΣ θα επωφεληθειτε!
Και παλι να τονισω οτι ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΡΟΙ να ανοιξετε οσα τοπικ θελετε, αυτο ευνοει και την αναπτυξη της θεματολογιας του φορουμ! Που σε τελικη αναλυση σημαινει περισσοτερα tags που σημαινει περισσοτερες πιθανοτητες να βρεθει στο Google, που σημαινει αυξηση μελων, που σημαινει οτι σε τελικη αναλυση παλι ΕΣΕΙΣ θα επωφεληθειτε!

- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
up για νεότερα μέλη
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Giannis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 17
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Ποδηλασία, τον Σεπτέμβριο όμως και μετά από 1200 χλμ. περίπου , καβάλησα κούρσα με αποτέλεσμα να κουτρουβαλιαστώ και να μείνω περίπου δυο μήνες με πατερίτσες , γύψο και νάρθηκα, τρελή ταλαιπωρία. ( 54 ετών γαρ ) :cry
Μουσική, Hi End μηχανήματα ,jazz και κλασική :dance5
Καφές, espresso μηχανή και μύλος για να αλέθω τους κόκκους .
Single Malt whisky και τσίπουρο.
Μουσική, Hi End μηχανήματα ,jazz και κλασική :dance5
Καφές, espresso μηχανή και μύλος για να αλέθω τους κόκκους .
Single Malt whisky και τσίπουρο.
if you have a great shave you have a great day
- Loizos
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 292
- Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
- 14
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Ομοίως με το Γιάννη. Καλή μουσική (jazz, blues αλλά και ρεμπέτικο) και επίσης ο καλός φρεσκοψημένος, φεσκοκομένος καφές. Η όλη διαδικασία προετοιμασίας του είναι και αυτό μια ιεροτελεστία. Costa Rica rules!
- Giannis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 17
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Hausbrandt Academia,Portioli,και διάφορες ποικιλίες απο Taf και Tailor Made :bigsmilieLL83 έγραψε:Ομοίως με το Γιάννη. Καλή μουσική (jazz, blues αλλά και ρεμπέτικο) και επίσης ο καλός φρεσκοψημένος, φεσκοκομένος καφές. Η όλη διαδικασία προετοιμασίας του είναι και αυτό μια ιεροτελεστία. Costa Rica rules!
if you have a great shave you have a great day
- Giannis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 17
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Εγω βασικά πίνω τον καφε μου στο taf(εξαιρετική ποιότητα και 2,20 ευρω) απο όπου αρκετά συχνά αγοράζω και κόκκους. Τελευταία οταν έχω χρόνο πάω και στο tailor. Πολλές φορές αγοράζω Hasusbrandt απο τον Αρμενιάκο στην Πλατεία Καρύτση.LL83 έγραψε:Εγώ πάλι επιμένω μόνο σε φρέσκους κυρίως από taf. Πολύ σπάνια και από yellow και tailor.
if you have a great shave you have a great day
