Σελίδα 4 από 6

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 07:39
από iogi
- Πολύ ζεστό νερό
- SB Imperial badger
- SS Wilkinson stick
- SR Merkur 11C
- RB Astra Superior Platinum (3)
- ASL 4711

Από τις νέες αφίξεις δοκιμάστηκε πρώτο το στικάκι της Wilkinson... Παρ'όλο που δεν είμαι και κανένας εξπέρ στο face lathering, έκανε την δουλειά του. Καλό και φθηνό.

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 08:13
από vanm66
Καλημέρα,
σήμερα
-ζεστό νερό και πλύσιμο με σαπούνι
-SB Dovo fine badger
-SS Mitchell's Wool Fat
-SR Gillette slim adj.(5) + RB Gillette platinum (5!!! και συνεχίζει!!!)
-ASL 4711

Και πάλι baby face με εξαιρετικό αφρό. Η μυρωδιά του ακόμη είναι στα ρουθούνια μου. Να φαναταστείτε ότι στεναχωρήθηκα που έβαλα Aftershave.

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 09:47
από Vangelis
Καλημέρα

- SB ΩMEGA No 102 Pure bristle (Κάθε μέρα γίνεται και καλύτερο)
- SS Col Conk
- SR Feather Popular (Εκεί που έλεγα ότι είχα βρει τη μηχανή για το καθημερινό μου ξύρισμα, η feather τα ανέτρεψε όλα!)
- RB Personna Platinum Chrome (the REDs - Made in Israel)
- ASL Speick

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 10:08
από Δημήτρης
Τόσο καλή η απλή? Σκέψου η all stainless!

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 12:17
από Stefanos
Οι κοκκινες δεν ειναι κατασκευασμενες στο Ισραηλ, εκτος και αν εχουν σταμπα.. Οι "ισραηλινες Personna" γινονται στο εργοστασιο της ASRCO στο Ισραηλ και ειναι Crystal. Ή αλλιως Super+ platinum ΑΥΤΕΣ ειναι οι και καλα ισραηλινες Personna. Καμμια σχση με την Personna ομως, μονο ως προς την ποιοτητα που θεωρουνται απο αρκετους ανωτερες!

Εικόνα


Εικόνα

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 18:01
από Aris
Πινέλo / Omega 48
Σαπούνι / Arko
ASB / Αvene
Μηχανή / Merkur 34
Λεπίδες / Personna Platinum - 3η φορά

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 19:32
από Apostolos
Πινέλo / Body Shop
Σαπούνι / Crabtree & Evelyn Nomad
ASB / Body Shop
Μηχανή / Merkur 34
Λεπίδες / Feather

(Άρη σου κάνω copy/ paste γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω...)

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 19:34
από Stefanos
Γιατι, σε μενα μοιαζει να βαζω καθε φορα νεο κειμενο? :dance3

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 01:12
από JohnnyBlade
σορρυ που αργησα :bigsmilie
19-11

ζεστο νερο
σαπουνι ToOBS sandalwood
πινελο omega 65
μηχανη merkur 34c HD
λεπιδα astra S.P. (2)
ASL brut original

Re: To ξύρισμα της ημέρας: 14.11.2010-20.11.2010

Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 08:25
από vanm66
Goooooooooood morning!!!!!!!
σήμερα είχε σετάκι Old Spice:
-ζεστό νερό και σαπούνι
-SB τρίχας αλόγου (άλλη μια δοκιμή και θα ανεβάσω εντυπώσεις)
-SC Old Spice Original
-SR Gillette slim adj.(5) + RB Gillette Platinum (6) και τέλος γιατί έχει αρχίζει να "τραβάει"
-ASL Old Spice Original