Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα
- Arisk
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2119
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 19:39
- 15
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 1273 times
- Been thanked: 790 times
Μονο που στο καινουριο εχεις την εγγυηση και ησυχάζεις. Ειδικά αν αποφασισει για το Kia που ανεφερε οπου μιλαμε για 7 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα εγγυηση
Άρης
- captain_hx
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: 08 Μάι 2015, 20:33
- 10
- Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
- Has thanked: 16281 times
- Been thanked: 16450 times
- Ηλικία: 43
- Επικοινωνία:
Νίκο νομίζω τα SW είναι τα ιδανικά αυτοκίνητα για τη σημερινή αστική οικογένεια.nik16v έγραψε:Θα συμφωνήσω και εγώ σε ότι αφορά τα Diesel ότι πρέπει να κάνεις χιλιόμετρα για να αξίζει η διαφορά τιμής και να καλύψεις ενδεχόμενη βλάβη.
Αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα πήγαινα σε Station Wagon μικρομεσαίο (την κατηγορία που ενδιαφέρεσαι δηλαδή). Κινούμαι μόνο στον αστικό ιστό και τα λίτρα στο χώρο αποσκευών τα χρειάζομαι μόνο για το καλοκαίρι.
Fabia S/W, Clio S/W κλπ
Πρόσεξε όμως αν είναι νέο μοντέλο, περίμενε μέχρι να κυκλοφορήσει το 1ο facelift στο οποίο διορθώνουν χαζά και μη προβλήματα.
Τα μεταχειρισμένα κάποιες φορές είναι ευκαιρίες. Audi A6 1.8Τ του 1998 (17ετών) με 55.000 πραγματικά χιλιόμετρα. Δερμάτινο σαλόνι, διζωνικό κλιματισμό κλπ το πήρε συνάδελφος 5.300€. Για τους χώρους, ποιότητα κλπ άξιζε κατά τη γνώμη μου. Καίει όμως και είναι καράβι δέσεις στο λιμάνι για το παρκάρισμα.
Μεταχειρισμένο 17 ετών δεν θα επερνα ποτε.
- natnat
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2177
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
- 12
- Has thanked: 2662 times
- Been thanked: 4669 times
- Ηλικία: 48
Προσωπικά απεχθάνομαι τον ήχο τρακτέρ που έχουν όλα τα ντήζελ (και ας είμαι χωριατόπαιδο χαχα). Δεν με νοιάζει αν είναι ακριβά, αν έχουν βάλει 1000 τόνους κετσέ για ηχομόνωση, θα τα καταλάβω από 100 μέτρα να έρχονται. Ειδικά τα μικρού κυβισμού 3κύλινδρα είναι απαίσια.nikos.a έγραψε:Χίλιοι δυο λόγοι. Από ανάγκη, μέχρι γιατί δεν του άρεσε ο ήχος του diesel κινητήρα( έχει συμβεί).
YMMV έγραψε: Άσε που σε συνεχή κίνηση μόνο μέσα στην πόλη ανάβουν τα λαμπάκια τύπου DPF
Τώρα που το ανέφερες. Επειδή είχα μεγάλη κουβέντα πριν λίγες μέρες με φίλο μηχανικό για το ζήτημα αυτό.
Η παγίδα αιθάλης DPF σε χαμηλές στροφές μπουκώνει σιγά σιγά και σε συνθήκες πόλης μπαίνει συχνότερα σε mode καθαρισμού. Δηλ ανεβάζει θερμοκρασίες και εξωθεί τα σωματίδια της αιθάλης εκτός, ξερνώντας κάπνα σε όλο τον πληθυσμό.
Αν προλάβεις και δεν μπουκώσει τελείως, οπότε εκεί , η σούπερ ντούπερ καραwow νέα τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων, σε δωρίζει με μια ωραία έκπληξη - μια πανάκριβη ζημιά!

Ακόμη το ντήζελ δίνει διοξειδίο του αζώτου, που είναι καρκινογόνο και που ενώνεται στην ατμόσφαιρα με την υγρασία, δημιουργώντας νιτρικά και όξινη βροχή. Clean diesel κατά τα άλλα.
Φυσικά και η βενζίνη, όταν δεν δουλεύει καλά ο καταλύτης ξερνάει βενζόλιο, που επίσης είναι καρκινογόνο. Αλλά στον καταλύτη είναι μια δυσλειτουργία, στην παγίδα αιθάλης είναι μόνιμο.
Ακόμη σε κάποιες παγίδες αιθάλης (peugeot, mazda κα) υπάρχει ψεκασμός ουρίας, που όντως μειώνει το διοξείδιο του αζώτου. Αυτό το υγρό, κάθε κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ τελειώνει και αλλάζει ως ολόκληρο εξάρτημα με μεγάλο κόστος. + δηλ στο κόστος συντήρησης του "φθηνού" σε χρήση και αραιού σε service, diesel
Μπράβο στη γυναίκα σου φίλε.captain_hx έγραψε: Η τιμή για το καινούργιο Corolla είναι μέσα στο μπάτζετ μας αλλά έχει φάει κόκκινη κάρτα από τη σύζυγό γιατί κατασκευάζετε στην Τουρκία (δεν κάνω πλάκα....!!!)
Εκτός αυτού, αν η συναρμολόγηση δεν έγινε σε ιαπωνικό έδαφος, τότε δεν ομιλούμε για ιαπωνικών προδιαγραφών αυτοκίνητο.
Ξέρω θα πέσετε κάποιοι να με φάτε. Προσωπικά πιστεύω στην ποιότητα συναρμολόγησης σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Παράδειγμα η skoda που μάλλον έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία ακόμα και από τα μητρικά αδελφάκια της. Σε αντίθεση με τα seat που είναι χειρότερα.
Άλλο παράδειγμα τα πρώτα αγγλικής συναρμολόγησης honda civic. Μάπα
Τα ευρωπαϊκά nissan που χτυπάνε μία κεφαλάρια, μια κιβώτια κα.
Ή τα βελγικά mitsu που χτυπάνε κιβώτια...
Ή την mazda στο παλιό 2άρι του 2001-2 που κατασκευαζόταν στην Ισπανία, στο εργοστάσιο της Ford. Δίπλα στην γραμμή παραγωγής του fiesta. Κουδουνίστρα το fiesta, βαρέθηκε η mazda στο 2άρι να διορθώνει κιβώτια κα, εντός εγγύησης. Το επόμενο μοντέλο 2 κατασκευαζόταν στην Ιαπωνία και δεν πάθαινε τίποτα.
Ότι χαλάει στα mazda6 και mazda3 2002-2009 αποκλειστικά Ιαπωνικής κατασκευής, γράφει πάνω FoMoCo (Ford Motor Corporation) χαχαχα
Παναγιώτης
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
- nik16v
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1234
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
- 11
- Has thanked: 8866 times
- Been thanked: 3947 times
Τώρα που το λες, έχεις δίκιο. Τα περισσότερα οχήματα σήμερα είναι συνεργασίες. Πάρε εσύ το Χ δώσε μου εμένα το Ψ κλπ.
Επομένως δεν έχουμε το συγκεκριμένο σασμάν για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά για μία πληθώρα μοντέλων προκειμένου να υποβαθμιστεί το κόστος, με αποτέλεσμα να μην "κάτσει" όπως θα' πρεπε σε όλα. Βλάβες επίσης θα ανακύπτουν για να κυκλοφορεί το χρήμα. Αυτοί οι γρύλοι στο VW Group πόσο δύσκολο είναι να διορθωθούν...
Πολύ λίγα οχήματα στις μέρες μας έχουν "χαρακτήρα". Το 2CV ήταν στάση ζωής στην εποχή του, ο σκαραβαίος, το 500αράκι, το mini, το DS το οποίο το 1967 είχε κατευθυνόμενους προβολείς!!!
Επομένως δεν έχουμε το συγκεκριμένο σασμάν για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά για μία πληθώρα μοντέλων προκειμένου να υποβαθμιστεί το κόστος, με αποτέλεσμα να μην "κάτσει" όπως θα' πρεπε σε όλα. Βλάβες επίσης θα ανακύπτουν για να κυκλοφορεί το χρήμα. Αυτοί οι γρύλοι στο VW Group πόσο δύσκολο είναι να διορθωθούν...
Πολύ λίγα οχήματα στις μέρες μας έχουν "χαρακτήρα". Το 2CV ήταν στάση ζωής στην εποχή του, ο σκαραβαίος, το 500αράκι, το mini, το DS το οποίο το 1967 είχε κατευθυνόμενους προβολείς!!!
- YMMV
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 825
- Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 22:49
- 12
- Has thanked: 998 times
- Been thanked: 1110 times
Τα ιαπωνικά μοντέλα που κατασκευάζονται Japan δεν είναι το ίδιο με αυτά που κατασκευάζονται σε άλλες χώρες, λένε οι μηχανικοί. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα. Με τα VAG τα πράγματα φαίνεται ότι είναι όπως τα λέει ο Παναγιώτης. Επίσης αν και είναι τεχνολογικά προηγμένα πολλές φορές η υλοποίηση, η ποιότητα εξαρτημάτων, φαίνεται ότι δεν είναι πάντα η ανάλογη με αποτέλεσμα να βγάζουν διάφορα μετά από μερικά χιλιόμετρα. Ο μηχανισμός των ηλεκτρικών παραθύρων είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αλλά όχι το μόνο.
Γιώργος
-
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5739 times
- Been thanked: 5632 times
Πολλές φορές δεν είναι στο χέρι μας, παιδιά, η χώρα προέλευσης του αυτοκινήτου. Εκτός και αν αυτό είναι το νούμερο ένα στη λίστα των προτεραιοτήτων και αναγκών μας.
Τότε αναγκαστικά θα πρέπει να περιοριστούμε σε συγκεκριμένα μοντέλα.
Τότε αναγκαστικά θα πρέπει να περιοριστούμε σε συγκεκριμένα μοντέλα.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
-
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 11
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17335 times
που παραγονται στην ιαπωνια... 

- Harry
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 12
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Η χώρα πρόελευσης του κάθε αυτοκινήτου είναι σχετική. Δίαφορα μέρη κατασκευάζονται σε διαφορετικά εργοστάσια, πολλά μάλιστα από υπεργολάβους, ενώ εμεις συνήθως έχουμε υπόψη μας μόνο την τελική γραμμή συναρμολόγησης.
Ο έλεγχος ποιότητας της κάθε εταιρείας είναι αυτός που κάνει τη διαφορά.
Ο έλεγχος ποιότητας της κάθε εταιρείας είναι αυτός που κάνει τη διαφορά.
Χάρης
-
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5739 times
- Been thanked: 5632 times
Σημασία έχει το αυτοκίνητο να σε υπηρετεί και όχι να το υπηρετείς εσύ. Τί να το κάνω το ακριβό δίλιτρο, άμα το χρωστάω στη τράπεζα, έχω κάνει φίλο τον βενζινά, πληρώνω ασφάλειες και τέλη και εν τέλει το έχω παρκαρισμένο ;
Αλλά έστω πως είχα λεφτά, τα είχα βρεί με τον εαυτό μου και το αμάξι μου δε το χρησιμοποιούσα ως επέκταση του φαλλού μου.
..είχα κάποτε ένα φίλο με ένα μεταχειρισμένο Suzuki Samurai. Τί να σας πώ ; Να είμαστε μέσα στα χιόνια, βουνό, να σουρουπώνει και να μας σκίζεται το λάστιχο σε βράχο. Εκεί σας θέλω. Να κατεβαίνουμε κοντά σε ποτάμι και να το περνάμε κάθετα επίτηδες και για κανένα λόγο. Έτσι ! Το αμάξι μπορεί και θα το κάνω !
Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
Αλλά έστω πως είχα λεφτά, τα είχα βρεί με τον εαυτό μου και το αμάξι μου δε το χρησιμοποιούσα ως επέκταση του φαλλού μου.
..είχα κάποτε ένα φίλο με ένα μεταχειρισμένο Suzuki Samurai. Τί να σας πώ ; Να είμαστε μέσα στα χιόνια, βουνό, να σουρουπώνει και να μας σκίζεται το λάστιχο σε βράχο. Εκεί σας θέλω. Να κατεβαίνουμε κοντά σε ποτάμι και να το περνάμε κάθετα επίτηδες και για κανένα λόγο. Έτσι ! Το αμάξι μπορεί και θα το κάνω !
Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.