Σήμερα το πρωί:
EJ89 & persona platinum
Semogue 208
Boelis Panama soap
Taylor of Old Bond Street Eton College
Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2015
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Χάρης
- Νώντας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2988
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 12
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 6049 times
Καλησπέρα...
Parker 94r
Polsilver SI
Omega 97
Truefitt And Hill No. 10
ASB Gillette Moisturiser
Χθές φόρεσα τη λαβή της Ουέμπερ στην Πάρκερ και Άστρα λεπίδα.
Δε με άρεσε. Μάλλον αλλάζει το κέντρο βάρους με την πιό βαριά λαβή, δεν ξέρω.
Έτσι σήμερα της ξαναφόρεσα τη δική της λαβή.
Και λέω, ρε συ καιρό έχουμε να ξυριστουμε με κανένα φτερό ή πολσίλβερ η πέρμασαρπ.
Λοιπόοοον.
Κακά τα ψέμματα. Καλή η πχ Παλμόλιβ η κρέμα, καλή η Μόιστ, κλπ, αλλα άλλο αυτές
και άλλο οι ToOBS, Truefitt, Trumper κοκ. (Επιμένω πως η Νο 10 με θυμίζει ένα
σαπούνι όταν ήμουν μικρός, το Sunlight ή κάπως έτσι. Ίδιο μα ίδιο άρωμα...)
Ομοίως, καλές , ναι, οι Βοσχόντ, οι Άστρα, οι Περσόννες, οι Γκαρχαρίες,
αλλά αλλιώς ξυρίζουν οι Πολσίλβερ, Μπίκ, Φτερά, Πέρμασαρπ, SIlver Blue κλπ.
Οπότε πρέπει να στοκάρουμε και λίγο απο αυτές...Από τσάλλες έχουμε αρκετές
edit
Ναί, Sunlight το λέγανε το σαπουνάκι, το θυμάστε οι πρεσβύτεροι;;
Parker 94r
Polsilver SI
Omega 97
Truefitt And Hill No. 10
ASB Gillette Moisturiser
Χθές φόρεσα τη λαβή της Ουέμπερ στην Πάρκερ και Άστρα λεπίδα.
Δε με άρεσε. Μάλλον αλλάζει το κέντρο βάρους με την πιό βαριά λαβή, δεν ξέρω.
Έτσι σήμερα της ξαναφόρεσα τη δική της λαβή.
Και λέω, ρε συ καιρό έχουμε να ξυριστουμε με κανένα φτερό ή πολσίλβερ η πέρμασαρπ.
Λοιπόοοον.
Κακά τα ψέμματα. Καλή η πχ Παλμόλιβ η κρέμα, καλή η Μόιστ, κλπ, αλλα άλλο αυτές
και άλλο οι ToOBS, Truefitt, Trumper κοκ. (Επιμένω πως η Νο 10 με θυμίζει ένα
σαπούνι όταν ήμουν μικρός, το Sunlight ή κάπως έτσι. Ίδιο μα ίδιο άρωμα...)
Ομοίως, καλές , ναι, οι Βοσχόντ, οι Άστρα, οι Περσόννες, οι Γκαρχαρίες,
αλλά αλλιώς ξυρίζουν οι Πολσίλβερ, Μπίκ, Φτερά, Πέρμασαρπ, SIlver Blue κλπ.
Οπότε πρέπει να στοκάρουμε και λίγο απο αυτές...Από τσάλλες έχουμε αρκετές
edit
Ναί, Sunlight το λέγανε το σαπουνάκι, το θυμάστε οι πρεσβύτεροι;;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- dasoxori
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: 21 Μάιος 2015, 16:37
- 11
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 56 times
- Ηλικία: 43
Σημερινό ξύρισμα:
Μηχανή: Edwin Jagger.
Λεπίδα: Wilkinson.
Πινέλο: Ασβός Muhle - 81H3.
Σαπούνι: Proraso λευκό.
Beard Balm: Proraso (Τρεις σταγόνες μέσα στο μπολ και χτύπημα της κρέμας).
AS: Aqua Velva Ice Blue (πριν τη χρήση το είχα αφήσει στο ψυγείο).

Μηχανή: Edwin Jagger.
Λεπίδα: Wilkinson.
Πινέλο: Ασβός Muhle - 81H3.
Σαπούνι: Proraso λευκό.
Beard Balm: Proraso (Τρεις σταγόνες μέσα στο μπολ και χτύπημα της κρέμας).
AS: Aqua Velva Ice Blue (πριν τη χρήση το είχα αφήσει στο ψυγείο).

- alka
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 21:25
- 11
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 176 times
Η 7ημερη προετοιμασία του εχθρού δεν είχε περάσει απαρατήρητη. Ο αιφνιδιασμός απέτυχε.
Οι φίλιες δυνάμεις είχαν προετοιμαστεί εξαιρετικά. Το επιτελικό σχέδιο είχε συνταχθεί με πολλή λεπτομέρεια. Στην πρώτη κίνηση του εχθρού το πυροβολικό μας έβαλλε αποτελεσματικά (κουρευτκή μηχανή Gruppe) και μείωσε κατά το ήμισυ την ορμή της εχθρικής επιθέσεως. Η αντεπίθεση μας ξεκίνησε με καπνογόνα (σαπούνι παπουτσάνης γλυκερίνης) που κάλυψαν ολοκληρωτικά το πεδίο της μάχης. Στην συνέχεια δυνάμεις πεζικού (floid shaving oil) καθήλωσαν τον εχθρό, ο οποίος είχε χάσει πλέον την πρωτοβουλία των κινήσεων. Με ένα σύντομο πέρασμα τα επιθετικά ελικόπτερα μας (πινέλο HJM) έσπειραν το φονικό τους φορτίο (body shop maca root) αδυνατίζοντας περισσότερο τον εχθρό που απλά περίμενε το μοιραίο... Την τελική επίθεση με τα άρματα μάχης. Δεν δείξαμε οίκτο! Χρησιμοποιήσαμε επιλαρχίες εξοπλισμένες με ένα από τα επιθετικότερα άρματα στο οπλοστάσιο (parker 97r hefty) με διατρητικά βλήματα 120 χιλ (bic crome platinum). Ο εχθρός αποδεκατίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες εντός λίγων λεπτών. Με την έξαψη της μάχης να πέφτει μπήκε στο παιχνίδι το υγειονομικό (aqua velva) που ανακούφισε τους ελάχιστους τραυματίες.
Οι φίλιες δυνάμεις είχαν προετοιμαστεί εξαιρετικά. Το επιτελικό σχέδιο είχε συνταχθεί με πολλή λεπτομέρεια. Στην πρώτη κίνηση του εχθρού το πυροβολικό μας έβαλλε αποτελεσματικά (κουρευτκή μηχανή Gruppe) και μείωσε κατά το ήμισυ την ορμή της εχθρικής επιθέσεως. Η αντεπίθεση μας ξεκίνησε με καπνογόνα (σαπούνι παπουτσάνης γλυκερίνης) που κάλυψαν ολοκληρωτικά το πεδίο της μάχης. Στην συνέχεια δυνάμεις πεζικού (floid shaving oil) καθήλωσαν τον εχθρό, ο οποίος είχε χάσει πλέον την πρωτοβουλία των κινήσεων. Με ένα σύντομο πέρασμα τα επιθετικά ελικόπτερα μας (πινέλο HJM) έσπειραν το φονικό τους φορτίο (body shop maca root) αδυνατίζοντας περισσότερο τον εχθρό που απλά περίμενε το μοιραίο... Την τελική επίθεση με τα άρματα μάχης. Δεν δείξαμε οίκτο! Χρησιμοποιήσαμε επιλαρχίες εξοπλισμένες με ένα από τα επιθετικότερα άρματα στο οπλοστάσιο (parker 97r hefty) με διατρητικά βλήματα 120 χιλ (bic crome platinum). Ο εχθρός αποδεκατίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες εντός λίγων λεπτών. Με την έξαψη της μάχης να πέφτει μπήκε στο παιχνίδι το υγειονομικό (aqua velva) που ανακούφισε τους ελάχιστους τραυματίες.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-
paratairosexthros
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1652
- Εγγραφή: 07 Ιουν 2012, 16:42
- 14
- Has thanked: 3384 times
- Been thanked: 5292 times
Έγραψες φίλε Άλκα!
Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.
-
desperado
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1437
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2014, 23:22
- 11
- Has thanked: 3820 times
- Been thanked: 4324 times
Καλή Πέμπτη παιδιά!
Προ ολίγου:
Clarins Men Face Wash
Merkur 41c
Feather
SOC 2 band II
Valobra Fougere (του Διονύση)
444 Alum Block
Lemon Witch Hazel
Proraso Green asl
Το σαπούνι του Διονύση έδωσε ρεσιτάλ. :romance-heartsthree:
Τηλέμαχε, μας έκανες όλους φουζεράδες...
Απολαυστικός ο alka!
Προ ολίγου:
Clarins Men Face Wash
Merkur 41c
Feather
SOC 2 band II
Valobra Fougere (του Διονύση)
444 Alum Block
Lemon Witch Hazel
Proraso Green asl
Το σαπούνι του Διονύση έδωσε ρεσιτάλ. :romance-heartsthree:
Τηλέμαχε, μας έκανες όλους φουζεράδες...
Απολαυστικός ο alka!

Θοδωρής
"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
- Roadrunner
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: 22 Οκτ 2014, 10:20
- 11
- Has thanked: 3611 times
- Been thanked: 4505 times
- Ηλικία: 49
Καλημέρα, παίδες!
Alpa Windsor pre-shave
Φαένα Τριαντάφυλλο
Liojuny Finest 24mm
Lord L6
Dorco Stainless (#3)
Φαένα Oriental Spicy
Απολαυστικό, χαλαρωτικό ξύρισμα και DFS με δύο περάσματα (ένα με τη φορά και ένα μύτη-αυτί). Το ξυραφάκι αποδείχθηκε δυνατό.
Alpa Windsor pre-shave
Φαένα Τριαντάφυλλο
Liojuny Finest 24mm
Lord L6
Dorco Stainless (#3)
Φαένα Oriental Spicy
Απολαυστικό, χαλαρωτικό ξύρισμα και DFS με δύο περάσματα (ένα με τη φορά και ένα μύτη-αυτί). Το ξυραφάκι αποδείχθηκε δυνατό.
- rhtoras
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2012, 16:12
- 13
- Has thanked: 2713 times
- Been thanked: 1756 times
Από τα μισά αρώματα που κυκλοφορούν το 1/3 είναι καθαρά φουζέρ(π.χ Νορίνα φουζέρ) το άλλο 1/3 είναι αρωματικό φουζέρ(π.χ brut) και τα υπόλοιπα έχουν στοιχεία φουζέρ,παρότι δεν είναι(π.χ eau savage).Υπάρχουν πολλές κατηγορίες γενικά τα λουλουδάτα,τα φρέσκα,τα οριεντάλ φουζέρ κ.λ.π
Γενικά όλοι εδώ έχουν ένα σαπούνι-άρωμα που τους αρέσει και είναι φουζέρ.
Να είσαι καλά φίλε μου...
Γενικά όλοι εδώ έχουν ένα σαπούνι-άρωμα που τους αρέσει και είναι φουζέρ.
Να είσαι καλά φίλε μου...
https://unchained-gnu.gr Βάλτε linux που είναι δωρεάν, ελαφρύ και κάνει ο,τι θέλετε.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Αυτό ήταν, μπήκαμε στους ρυθμούς. Πρωινιάτικο ξύρισμα με:
Pre: Musgo Real Glyce oakmoss
Μηχανή: Merkur 34G
Λεπίδα: Perma Sharp (1)
SS: Pannacrema Ebano
Πινέλο: Simpsons Commodore X3 (bowl lathering)
Post: Osma alu block
Phoenix CaD
444 gel
Σχόλια: Δεν είδα καμιά διαφορά ως προς το αποτέλεσμα μεταξύ του σαπουνιού Μούσγο και του Παπουτσάνης γλυκερίνης που χρησιμοποιούσα τόσο καιρό. Εν καιρώ θα δοκιμάσω και το Καραβάκι με το tallow. Λόγω τιμής, χαλαρά το δεύτερο έρχεται πρώτο. Που 7€ (+ μεταφορικά) που 0,44.
Η Perma sharp είναι πολύ καλή. Η ελάχιστη τραχύτητα της καινούριας λεπίδας χάθηκε γρήγορα και σε συνδυασμό με την 34 έκανε ένα ωραίο DFS -οριακά BBS- με δύο περάσματα και μερεμέτια. Καθιερώνεται στις ΤΟΠ λεπίδες μου.
Pannacrema + Simpsons badger = στραγγιστό γιαούρτι (συσκευασία κιλού) με γεύση amber σε 1 λεπτό.
Ίσως υπέρ το δέον η χρήση τριών post shave προιόντων αλλά τί τα πήραμε τα ρημάδια ας τα τσακίσουμε. Δεν ταιριάζει αρωματικά το σαπούνι με το asl αλλά σύντομα θα χαθεί το μπαρμπέρικο άρωμα του CaD και θα μείνει για πολλές ώρες η γλυκιά μυρωδιά του amber.
Καλημέρα σε όλους και καλές δουλειές
Pre: Musgo Real Glyce oakmoss
Μηχανή: Merkur 34G
Λεπίδα: Perma Sharp (1)
SS: Pannacrema Ebano
Πινέλο: Simpsons Commodore X3 (bowl lathering)
Post: Osma alu block
Phoenix CaD
444 gel
Σχόλια: Δεν είδα καμιά διαφορά ως προς το αποτέλεσμα μεταξύ του σαπουνιού Μούσγο και του Παπουτσάνης γλυκερίνης που χρησιμοποιούσα τόσο καιρό. Εν καιρώ θα δοκιμάσω και το Καραβάκι με το tallow. Λόγω τιμής, χαλαρά το δεύτερο έρχεται πρώτο. Που 7€ (+ μεταφορικά) που 0,44.
Η Perma sharp είναι πολύ καλή. Η ελάχιστη τραχύτητα της καινούριας λεπίδας χάθηκε γρήγορα και σε συνδυασμό με την 34 έκανε ένα ωραίο DFS -οριακά BBS- με δύο περάσματα και μερεμέτια. Καθιερώνεται στις ΤΟΠ λεπίδες μου.
Pannacrema + Simpsons badger = στραγγιστό γιαούρτι (συσκευασία κιλού) με γεύση amber σε 1 λεπτό.
Ίσως υπέρ το δέον η χρήση τριών post shave προιόντων αλλά τί τα πήραμε τα ρημάδια ας τα τσακίσουμε. Δεν ταιριάζει αρωματικά το σαπούνι με το asl αλλά σύντομα θα χαθεί το μπαρμπέρικο άρωμα του CaD και θα μείνει για πολλές ώρες η γλυκιά μυρωδιά του amber.
Καλημέρα σε όλους και καλές δουλειές
Ανδρέας, Μ.Δ.


- aris22
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5407
- Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Has thanked: 4491 times
- Been thanked: 5445 times
Φίλε alka έδωσες ρεσιτάλ ....... 
Άρης
Ζούν ανάμεσα μας........
Ζούν ανάμεσα μας........