Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Να μου επιτρέψετε να πω και εγώ την ταπεινή μου γνώμη όχι σαν χρήστης DE στο ΠΞ αφού ακόμα είμαι άσχετος,αλλά σαν μηχανικός που έχω σπουδάσει,και έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια πιάνουν καλά τα χέρια μου και μου αρέσουν οι πατέντες...
Συμφωνώ απόλυτα με τον digibill (μάλλον Βασίλης),εκτός από τα *mach 3 κλπ,που αναφέρει*, και θα εξηγήσω ποιο κάτω, γιατί δεν σας έχω μάθει ακόμα με τα ονόματα σας... :megagrin αλλά την σωστότερη άποψη την είπε ο herco (μάλλον Ηρακλής) που δεν καταλάβατε τι είπε,γιατί αυτό που είπε δεν είναι απλά άποψη-θεωρία,αλλά γεγονός.
Και να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή,από την εμπειρία μου στην ej89 που είδα αλλά και άλλες DE γιατί το θέμα δεν είναι καινούργιο,αλλά πολύ παλιό,βάζοντας την λεπίδα στην μηχανή,(2 η 3 κομματιών) εξαιρείται η futur και παρόμοιες μηχανές όπου υπάρχει οδηγός στο κέντρο,και η λεπίδα κουμπώνει και ευθυγραμμίζεται μόνη της,οι υπόλοιπες έχουν κάποια μικρά διάκενα,(Τζόγος) λέγεται,που επιτρέπει στην λεπίδα να κινείται προς όλες τις κατευθύνσεις,άλλες ποιο πολύ και άλλες ποιο λίγο,ανάλογα την κεφαλή αλλά και τις λεπίδες,που διαφέρουν μεταξύ τους έστω και απειροελάχιστα,αυτό όμως κάνει την διαφορά,η λεπτομέρεια.
Η λύση είναι απλή την έδειξε και ο Νικόλας στο video ποιο πάνω,βάζεις την λεπίδα στην κεφαλή και λίγο πριν σφίξεις την λαβή ευθυγραμμίζεις την λεπίδα προσεχτικά με το μάτι,και μετά σφίγγεις,γιατί αν πάει στραβά η λεπίδα θα υπάρχει πρόβλημα,δηλαδή αν από την μια πλευρά βγαίνει ποιο πολύ και από την άλλη λιγότερο τότε στην μια πλευρά δεν θα κόβει, και στην άλλη θα γίνει πολύ επιθετική,αλλά και λοξά να γυρίσει τύπου slant πάλι πρόβλημα θα υπάρχει,οπότε μια χαρά τα λέει το παλικάρι ο Νικόλας,και δεν αφορά μόνο τους αρχάριους αλλά όλους τους χρήστες DE ΠΞ.
Τώρα πάμε στο θέμα που κάποιοι διαφωνούν και δεν το κάνουν οι περισσότεροι από ότι είδα,από την στιγμή που μπαίνει η λεπίδα στην μηχανή σφίγγει,ξυρίζεσαι κανονικά τελειώνεις και θες να καθαρίσεις την μηχανή,τι κάνεις;
Πρώτα την καθαρίζεις με ζεστό νερό,για να φύγουν τα υπολείμματα,και μετά με κρύο νερό γιατί; :ninja_hide το κάνεις γιατί εχθρός της λεπίδας είναι το νερό και ιδιαίτερα το ζεστό νερό,ναι παιδιά έτσι είναι η λεπίδα, αλλά και η κάθε λεπίδα η οποιοδήποτε μέσο κοπής πρέπει να είναι
κρύο και όχι
ζεστό μα θα μου πεις πως θα καθαρίζει η λεπίδα με κρύο νερό;
Δοκιμάστε μια φορά να ξεπλένεται την κάθε χεριά με κρύο νερό και θα δείτε ότι η λεπίδα κόβει καλύτερα,άλλωστε είναι νόμος της αντοχής υλικών,όλα τα μέσα κοπής χρησιμοποιούν διάφορα υλικά για την ψύξη του κοπτικού εργαλείου νερό-λάδι-κλπ.
Τώρα πάμε σε αυτό που είπε ο φίλος Ηρακλής...από την στιγμή που έχεις βάλει την λεπίδα και έχεις ξυριστεί απαγορεύεται δια ροπάλου :!@#! να την λύσεις για να την καθαρίσεις μέσα,εκτός και αν είναι η τελευταία της φορά και είναι για πέταμα,μόνο τότε μπορείς να λύσεις την μηχανή,γιατί αν το κάνεις σε καινούργια λεπίδα θα την χαλάσεις την καημένη την λεπίδα,δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξανάκάτσει στην ίδια θέση στα πατήματά της δηλαδή με την καμία, ποιο εύκολο είναι να κερδίσεις το λότο :shocking
Η αντίδραση της οξείδωσης ξεκινά με το που βγει από το νερό... :cry
Εγώ τι κάνω: (δεν θέλω να επηρεάσω κανένα απλά μοιράζομαι μαζί σας τις εμπειρίες μου) προσπαθώ όταν δεν ξυρίζομαι να την έχω μέσα στο νερό όχι χύμα στον αέρα,και μάλιστα έχω άλλο ποτήρι με κρύο νερό,με το που τελειώσω το ξύρισμα ξεπλένω την μηχανή με κρύο άφθονο νερό,μετά την τινάζω λίγο να φύγουν τα χοντρά που λέμε και την σκουπίζω με χαρτί υγείας η κουζίνας,ακόμα καλύτερο,μετά ακολουθεί η εμβάπτιση της μηχανής σε ένα μικρό βαζάκι με καθαρό οινόπνευμα 95% βαθμών.
Έτσι και απολυμαίνεται αλλά το σημαντικότερο αφού βγει από το οινόπνευμα κάνει αντίδραση και την αφήνω μισό λεπτό, και έτσι εξατμίζεται το νερό,δεν μένει σταγόνα αλλά και τα υπολείμματα,όταν στέγνωση τελείως την περνώ με ένα μαλακό πανάκι που έχω για αυτήν την δουλειά.
Αυτά....τώρα όποιος θέλει κάνει ότι θέλει, αλλά να καταλάβει ότι όταν λύσει την μηχανή για να την καθαρίσει,θα πληρώσει και το αντίτιμο,δεν θα καταλάβει ποτέ τα όρια της λεπίδας και πόσα ξυρίσματα δίνει και πόσο γλυκά ξυρίζει μετά την πρώτη χρήση,και κάθε φόρα που βάζει την λάμα θα παίρνει και ένα διαφορετικό ξύρισμα από όλες τις πλευρές.μιας και η λεπίδα δεν έχει κατασκευαστεί σαν ελατήριο,έχει μια ελαστικότητα για το bend-λύγισμα της πρώτης φοράς.
*Φίλε Βασίλη έχω ένα mach 3 που η κεφαλή που φοράει επάνω είναι ενός έτους παρακαλώ,και κόβει σαν να την πείρα σήμερα,αλλά αυτό πάει σε άλλο thread,μην βγούμε offtopic*
ΥΓ: 1 Όλα αυτά που έγραψα τα εφαρμόζω πάνω από 10 χρόνια... :megagrin
ΥΓ: 2 Δεν θέλω να πίσω κανένα από τα άνωθεν ο καθένας κάνει ότι θέλει.
Πάντα Φιλικά Αντώνης