Σελίδα 4 από 6
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2013, 08:39
από Harry
Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 12:47
από Apostolos
Καλή επιτυχία Σταύρο,μπαχαρικά η δική μου προτίμηση, αν και μου αρέσουν και τα άοσμα (unscented ) προϊόντα.
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 14:35
από geok
Αντε Σταυρο και ASL ΨΉΦΙΣΑ 1 και :hellas 4
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 16:14
από paratairosexthros
Μπράβο Σταύρο για την πρωτοβουλία και καλή τύχη με την εμπορική του προώθηση.Είναι πολύ ενδιαφέρον ένα σαπούνι με αγνά υλικά.Οι τυχεροί μην ξεχάσουν να μας πουν εντυπώσεις!
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 07:13
από geobarou
Μπράβο Σταύρο. Καλή αρχή και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 07:33
από dimitris
Harry έγραψε:Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
+1
Τα σχόλια που θα πάρεις από αυτά τα μέλη θα σε βοηθήσουν σίγουρα να κάνεις ένα καλύτερο σαπούνι.
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 18:51
από StavrosM
Τελικά ο αγώνας δρόμου για το άρωμα μάλλον έχει αναδείξει νικητή!!!!!!
Τα ξυλώδη είναι μπροστά .... και με μεγαλη διαφορά !!!!
Θέλω άλλη μια χάρη........ να μου πέιτε την εσωτερική διάμετρο και το βάθος από τα μπωλάκια (ξύλινα, πλαστικά πορσελάνη) που έχετε, για να τα βγάλω σε ένα μέγεθος που να χωράνε παντού.
Είναι όλα έτοιμα..... μόνο το καλούπι έμεινε και αύριο θα ετοιμάσω το σαπούνι,
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 18:55
από Iasonas
Εγω προσωπικα εχω αδεια μπωλακια απο το ΙΚΕΑ και νομιζω οτι και αλλα μελη εχουν παρομοια μπωλακια, οποτε η διαμετρος τους ειναι 8,5 εκ και το βαθος τους 3,5εκ . Οποτε πιστευω 8-8,2 και 3 θα ηταν καλες αναλογιες για τα συγκεκριμενα μπωλακια.
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 19:45
από νικος
Ενα ξυλινο που μετρησα ειναι φ 8,5 cm και βαθος 3cm και τα πορσελανινα εκει ειναι, τα δικα μου τουλαχιστον. ΟΙ διαστάσεις είναι τα εσωτερικά μέτρα
Re: Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 21:06
από stelakis1914
Βγάλε σε ότι διάσταση βολεύει εσένα Σταύρο και εμείς θα βρούμε άκρη. Το πολύ να χρειαστεί να το τρίψουμε αν δεν κάτσει :lachtot :lachtot