Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece

Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη

Εσπεριδοειδή (Πορτοκάλι, μανταρίνι, λεμόνι, κίτρο κλπ)
18
20%
Αρωματικά Φυτά (Λεβάντα, Χαμομήλι κλπ)
9
10%
Μπαχαρικά (κανέλα, γαρύφαλλο, πιπέρι μαύρο κλπ)
13
14%
Ξυλώδη (Κέδρος, Κυπαρρίσι, Πέυκο, Σανδαλόξυλο κλπ)
35
38%
Αρώματα baby (πούδρας , τάλκ κλπ , φυτικά πάντα)
16
18%
 
Σύνολο ψήφων: 91
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
Χάρης
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Καλή επιτυχία Σταύρο,μπαχαρικά η δική μου προτίμηση, αν και μου αρέσουν και τα άοσμα (unscented ) προϊόντα.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
geok
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 13:44
13
Has thanked: 134 times
Been thanked: 81 times
Ηλικία: 50

Αντε Σταυρο και ASL ΨΉΦΙΣΑ 1 και :hellas 4
paratairosexthros
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1652
Εγγραφή: 07 Ιουν 2012, 16:42
14
Has thanked: 3384 times
Been thanked: 5292 times

Μπράβο Σταύρο για την πρωτοβουλία και καλή τύχη με την εμπορική του προώθηση.Είναι πολύ ενδιαφέρον ένα σαπούνι με αγνά υλικά.Οι τυχεροί μην ξεχάσουν να μας πουν εντυπώσεις!
Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.
Άβαταρ μέλους
geobarou
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: 12 Μάιος 2012, 15:47
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 89 times
Been thanked: 70 times
Ηλικία: 46

Μπράβο Σταύρο. Καλή αρχή και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Harry έγραψε:Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
+1

Τα σχόλια που θα πάρεις από αυτά τα μέλη θα σε βοηθήσουν σίγουρα να κάνεις ένα καλύτερο σαπούνι.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Άβαταρ μέλους
StavrosM
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 13:15
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμία, Βόλος
Has thanked: 8 times
Been thanked: 14 times
Ηλικία: 50

Τελικά ο αγώνας δρόμου για το άρωμα μάλλον έχει αναδείξει νικητή!!!!!!
Τα ξυλώδη είναι μπροστά .... και με μεγαλη διαφορά !!!!

Θέλω άλλη μια χάρη........ να μου πέιτε την εσωτερική διάμετρο και το βάθος από τα μπωλάκια (ξύλινα, πλαστικά πορσελάνη) που έχετε, για να τα βγάλω σε ένα μέγεθος που να χωράνε παντού.

Είναι όλα έτοιμα..... μόνο το καλούπι έμεινε και αύριο θα ετοιμάσω το σαπούνι,

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
"Ουδείς Επικυνδυνέστερος Εχθρός εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
Άβαταρ μέλους
Iasonas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3663
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
13
Has thanked: 830 times
Been thanked: 2604 times
Ηλικία: 32

Εγω προσωπικα εχω αδεια μπωλακια απο το ΙΚΕΑ και νομιζω οτι και αλλα μελη εχουν παρομοια μπωλακια, οποτε η διαμετρος τους ειναι 8,5 εκ και το βαθος τους 3,5εκ . Οποτε πιστευω 8-8,2 και 3 θα ηταν καλες αναλογιες για τα συγκεκριμενα μπωλακια.
Το Ιασονας με Ο
Άβαταρ μέλους
νικος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 02:41
13
Τοποθεσία: ΣΙΦΝΟΣ
Has thanked: 42 times
Been thanked: 241 times
Ηλικία: 56

Ενα ξυλινο που μετρησα ειναι φ 8,5 cm και βαθος 3cm και τα πορσελανινα εκει ειναι, τα δικα μου τουλαχιστον. ΟΙ διαστάσεις είναι τα εσωτερικά μέτρα
Ολα ειναι δρομος
Άβαταρ μέλους
stelakis1914
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1241
Εγγραφή: 12 Σεπ 2011, 19:00
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 597 times
Been thanked: 496 times

Βγάλε σε ότι διάσταση βολεύει εσένα Σταύρο και εμείς θα βρούμε άκρη. Το πολύ να χρειαστεί να το τρίψουμε αν δεν κάτσει :lachtot :lachtot
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”