Σαπούνι για ξύρισμα με λανολίνη Made in Greece
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
Χάρης
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Καλή επιτυχία Σταύρο,μπαχαρικά η δική μου προτίμηση, αν και μου αρέσουν και τα άοσμα (unscented ) προϊόντα.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
-
paratairosexthros
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1652
- Εγγραφή: 07 Ιουν 2012, 16:42
- 14
- Has thanked: 3384 times
- Been thanked: 5292 times
Μπράβο Σταύρο για την πρωτοβουλία και καλή τύχη με την εμπορική του προώθηση.Είναι πολύ ενδιαφέρον ένα σαπούνι με αγνά υλικά.Οι τυχεροί μην ξεχάσουν να μας πουν εντυπώσεις!
Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
+1Harry έγραψε:Σταύρο, σχετικά με την κλήρωση που ετοιμάζεις για τη δοκιμή του σαπουνιού, νομίζω ότι προτεραιότητα θα πρεπει να δοθεί, εφόσον φυσικα και οι ίδιοι εχουν ενδιαφέρον, σε ιδιαιτερα έμπειρους σε σαπουνια wet shavers (πχ Κωνσταντίνο, Βαγγέλη, Στέφανο κλπ για να μην αδικίσω κανέναν), μάλιστα σε διάφορα μέρη ώστε να δοκιμαστεί και η απόδοση του σε σχέση με το νερό. Τους υπολοίπους (εμένα συμπεριλαμβανομένου) άσε τους για τυχόν υπόλοιπα σε κλήρωση.
Τα σχόλια που θα πάρεις από αυτά τα μέλη θα σε βοηθήσουν σίγουρα να κάνεις ένα καλύτερο σαπούνι.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
- StavrosM
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 13:15
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμία, Βόλος
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 14 times
- Ηλικία: 50
Τελικά ο αγώνας δρόμου για το άρωμα μάλλον έχει αναδείξει νικητή!!!!!!
Τα ξυλώδη είναι μπροστά .... και με μεγαλη διαφορά !!!!
Θέλω άλλη μια χάρη........ να μου πέιτε την εσωτερική διάμετρο και το βάθος από τα μπωλάκια (ξύλινα, πλαστικά πορσελάνη) που έχετε, για να τα βγάλω σε ένα μέγεθος που να χωράνε παντού.
Είναι όλα έτοιμα..... μόνο το καλούπι έμεινε και αύριο θα ετοιμάσω το σαπούνι,
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
Τα ξυλώδη είναι μπροστά .... και με μεγαλη διαφορά !!!!
Θέλω άλλη μια χάρη........ να μου πέιτε την εσωτερική διάμετρο και το βάθος από τα μπωλάκια (ξύλινα, πλαστικά πορσελάνη) που έχετε, για να τα βγάλω σε ένα μέγεθος που να χωράνε παντού.
Είναι όλα έτοιμα..... μόνο το καλούπι έμεινε και αύριο θα ετοιμάσω το σαπούνι,
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
"Ουδείς Επικυνδυνέστερος Εχθρός εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
- Iasonas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3663
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
- 13
- Has thanked: 830 times
- Been thanked: 2604 times
- Ηλικία: 32
Εγω προσωπικα εχω αδεια μπωλακια απο το ΙΚΕΑ και νομιζω οτι και αλλα μελη εχουν παρομοια μπωλακια, οποτε η διαμετρος τους ειναι 8,5 εκ και το βαθος τους 3,5εκ . Οποτε πιστευω 8-8,2 και 3 θα ηταν καλες αναλογιες για τα συγκεκριμενα μπωλακια.
Το Ιασονας με Ο
- νικος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1994
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 02:41
- 13
- Τοποθεσία: ΣΙΦΝΟΣ
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 241 times
- Ηλικία: 56
Ενα ξυλινο που μετρησα ειναι φ 8,5 cm και βαθος 3cm και τα πορσελανινα εκει ειναι, τα δικα μου τουλαχιστον. ΟΙ διαστάσεις είναι τα εσωτερικά μέτρα
Ολα ειναι δρομος
- stelakis1914
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1241
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2011, 19:00
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 597 times
- Been thanked: 496 times
Βγάλε σε ότι διάσταση βολεύει εσένα Σταύρο και εμείς θα βρούμε άκρη. Το πολύ να χρειαστεί να το τρίψουμε αν δεν κάτσει :lachtot :lachtot
